wat vinden jullie over de strategie van mclaren?

Gestart door bmwracing, 30 mei 2007 - 11:53:08

« vorige - volgende »

bmwracing

de fia is bezig met de uitsluiting van mclaren wegens een bepaald favoriet te laten winnen binnen het taem.nu ik vind dat ze gewoon de weg open moesten laten voor lewis,maar ja dat is niet gepast voor het imago (fernado alonso) want wat gaan we weer zeggen een wereldkapioen die afgetroefd wordt van zijn jongere taemgenoot.
ik zeg het nogmaals lewis is de beste ook al ben ik een kimi fan.

Tim C

De strategie is helemaal te begrijpen, het is me een raadsel waarom hij onderzocht moet worden maar "elke donkere wolk heeft zo zijn zilveren randje" en hopelijk wordt de vage definitie van teamorders nu wat verduidelijkt. Ik verwacht dan ook niet dat er meer dan een verduidelijking zal volgen...

Juan Pablo

Ophef over niets, Mclaren deed wat ieder team zou doen in die positie, een ongeluk in Monaco heb je zo,
dan krijg je gelijk anti-fans over je heen en whatever, er gebeurt toch niets  :)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

McLaren_über_alles

De "strategie" van McLaren is een strategie dat elk team toepast in Monaco... De FIA maakt zich hier (wederom) hopeloos belachelijk.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

mercedespower

daar was niets mis mee niet zeuren !!!!!!!!!!!!!!
ze vergelijken dit met de actie met ferrari .
er waren ook geen team orders naar de coureurs gegeven dit is zeker verzonnen.
ps als mclaren next week wint met l.hamilton als winner gaan ze zeker weer klagen.
mclaren heeft eerlijk gestreden om de overwinning.ze hebben gewoon goed hun huiswerk gedaan top.
ook next week weer voorop. ga zo door team mclren send your biggest fan.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Olav18

http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

supersteven

mannen ik heb een prachtig voorstel voor de fia

teamorders toelaten en er voor de volgende miljoen jaar niet meer aankomen
let the sunshine shine in your heart

McLaren_über_alles

Teamorders zouden idd tot op een zekere hoogte moeten toegelaten worden.
Stel dat Hamilton en Alonso de laatste race 1ste en 2de rijden, en Massa derde, en dat in deze situatie Massa wereldkampioen zou worden...
Dan is het toch absurd dat Hamilton Alonso niet zou mogen laten voorbijsteken...  ::)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Robin Hamilton

man he, hoezow strategie, Alonso was deze race gewoon beter dan Lewis,  als je over strategie wil beginnen, begin dan over Ferari een paar jaar geleden, waar zijn team genoot net niet op de rem ging om Schumacher te laten winnen

Supermariobros

De verklaring van de FIA is volledig terecht en niet meer dan logisch. Punt.

bogief1

Ik vind dat er een groot verschil is tussen iemand verbieden het risico te nemen om in te halen, dan verplichten om iemand voor te laten.
Zijn beiden teamorders, maar de ene is wel logischer.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Ik heb hierbij toch een vraag,naar wat hebben we zondag dan gekeken? :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Naar de jaarlijkse optocht door de straten van Monte Carlo. ;)

Wat betreft de vermeende teamorders, volkomen logisch en de heisa erover is compleet over the top. Storm in een glas water. Logisch dat McLaren zei dat Hamilton geen risico's moest nemen als je 1 en 2 ligt op het circuit waar inhalen nauwelijks mogelijk is. Jammer voor Hamilton, maar het zou voor hem sowieso lastig zou zijn geweest om Alonso in te halen. Als je zag dat Kimi al geen mensen in kon halen die in inferieure wagens reden, dan wordt het wel heel moeilijk om iemand in te halen in een gelijke auto.