Monaco: Man van de race

Gestart door Tim C, 27 mei 2007 - 16:00:08

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Alonso
15 (53.6%)
Hamilton
2 (7.1%)
Massa
1 (3.6%)
Fisichella
3 (10.7%)
Kubica
1 (3.6%)
Heidfeld
0 (0%)
Wurz
1 (3.6%)
Raikkonen
2 (7.1%)
Speed
2 (7.1%)
Iemand anders
1 (3.6%)

Totaal aantal stemmen: 23

Tim C

Zoals gewoonlijk.

Ik twijfel nog tussen één van de McLarens en Fisico

dj Peter

Man van de race ? Welke race ?   ::)

Ramses

Scott Speed, 9 plaatsen omhoog?

Jasper

Alonso natuurlijk. Ongelooflijk snel en ongelooflijk soepel. Veel beter dan Hamilton die meer met horten en stoten leek te pushen en toch wel een groot aantal schoonheidsfoutjes heeft gemaakt. Fisico heeft knap gereden maar heeft uiteindelijk ook niet meer gedaan dan Alonso. Speed heeft een mooie remonte gedaan maar ik heb hem (net als alle anderen) ook geen speciale manoeuvres zien doen.

Tim C

Na lang wikken en wegen:

Fisichella, omdat hij eindelijk nog eens de Fisico heeft laten zien die wereldkampioen kon worden. Door sterk, gecontroleerd en constant te rijden bracht hij die  pies of sjit kaar naar een vierde plaats. Plus, het merendeel van de stemmen zal wel naar Alonso of Hamilton gaan dus verdient Fisico toch ook eentje ;)

dj Peter

#5
Alonso ? Laat me niet lachen..

Als eerste starten en rugdekking krijgen van je teamgenoot,  dan is je demonstratie in Monaco al half gewonnen. Reken daarbij dat je grootste concurrenten vastzitten achter tragere auto's waadoor je voorsprong steeds groter wordt, dan kan je jezelf moelijk man van de race noemen. Trouwens, Fernando zegt zelf dat het de makkelijkste zege uit zijn carriere was.

Ik weiger te stemmen omdat er geen race is geweest in mijn opzicht

Supermariobros

Alonso, scoort een hattrick en was foutloos tijdens de race.

Jasper

Citaat van: SaffierFM op 27 mei 2007 - 17:04:51Alonso ? Laat me niet lachen..

Als eerste starten en rugdekking krijgen van je teamgenoot,  dan is je demonstratie in Monaco al half gewonnen. Reken daarbij dat je grootste concurrenten vastzitten achter tragere auto's waadoor je voorsprong steeds groter wordt, dan kan je jezelf moelijk man van de race noemen. Trouwens, Fernando zegt zelf dat het de makkelijkste zege uit zijn carriere was.

Achternagezeten worden door een teamgenoot die niets te verliezen heeft omdat hij niet moet presteren, noem ik geen rugdekking krijgen. Je grootste concurrenten zitten vast achter tragere auto's, dat is misschien zo, maar dan wil dat dus zeggen dat Alonso zo snel was dat hij niet achter die tragere auto's geweest is. En dat het zijn makkelijste zege ooit was, dat maakt het misschien net zo mooi? Hij rijdt 100 minuten in Monaco aan ongelooflijke snelheden waar geen enkele fout toegelaten is, en hij doet dat dan nog met gemak ook!

Tim C

Om eerlijk te zijn, ik denk dat de oude "eerst in de bocht" afspraak ook hier gold...

dj Peter

Tuurlijk, en Hamilton blokt meteen Massa af bij start (wat uiteraard toegestaan is)

ivan_

Alonso ;) speed mocht er ook zijn met zen 9de plaats


Jasper

Kijk, dát is nu eens onzin! :P :P ;)

FerrariMan

Niemand, absoluut niemand.

meatball

Was er een race dan?? Niet gezien alleen de jaarlijkse optocht in monaco was op tv >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat