Eindronde

Gestart door Jasper, 21 mei 2007 - 21:29:43

« vorige - volgende »

Supermariobros

Lierse lijkt op weg naar een verlengd verblijf in de hoogste klasse, maar is er nog lang niet. Ben benieuwd wat ze zullen doen tegen KV Mechelen en Antwerp.

Jasper

Ho ho, we zijn er zeker nog lang niet! We hebben 6 op 6 gehaald tegen de ploeg die ik als zwakste van de 4 bestempeld heb, dat is mooi maar ook niet meer dan een vereiste. Met 2 punten voorsprong op KV Mechelen en nog twee confrontaties tegen Antwerp én Mechelen voor de boeg, gaan we nog moeilijke tijden tegemoet (omdat Antwerp en KVM elk nog tweemaal tegen Kortrijk mogen spelen).

Racegirl



Wat een goal van Bob Peeters  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

Vanaf volgend seizoen degraderen er weer twee ploegen uit de hoogste klasse, de voorlaatste en laatste in de eindstand zakken rechtstreeks naar tweede.

Jasper

Dus als we volgend seizoen kans willen maken op de eindronde, moeten we nu degraderen. :P

Vandaag de eerste grote test. Als we vandaag winnen, lijkt het me dat we er echt wel het beste voor staan. Verliezen we, dan staat KVM er het beste voor. Bij gelijkspel kan alles nog.

Supermariobros

Lierse heeft van Antwerp verloren met 2-1 en is leider af, KV Mechelen dat met 3-0 van Kortrijk won is de nieuwe leider met 7 ptn., Lierse heeft er 6 en Antwerp 4. Kortrijk is nog puntenloos en uitgeschakeld.

razzle_dazzle

De groep is nog helemaal open, alleen Kortrijk mag het vergeten. Lierse zal wel moeten winnen tegen Malinwa.

Jasper

Lierse moet zowel tegen Antwerp als KVM de 3 punten thuishouden. Op zich geen onmogelijke opdracht lijkt me. Maar als KVM wint op Kortrijk( en die kans is uiteraard vrij groot), dan zal Lierse de laatste wedstrijd, Achter de kazerne, ingaan met een voorsprong van 2 punten en er dus minstens gelijk moeten spelen...

Jasper

En toen was het voorbij. JVA is waarschijnlijk al champagne aan het drinken.

Roel

Citaat van: Jasper op 07 juni 2007 - 22:22:34
En toen was het voorbij. JVA is waarschijnlijk al champagne aan het drinken.

Als ik het goed had was JVA een Racing fan ;-)
Een beetje terechte overwinning ook. Kv is de speelt het meest volwassen van de vier.Heeft de sterkste verdediging vooral. Respect voor de supporters van Lierse en Antwerp, maar wat er in Mechelen gebeurt wordt stilaan legendarisch. Wedstrijd na wedstrijd zo veel volk op de been, zelfs als het minder gaat, het hele seizoen door. KV heeft weer het ( tamelijk schuldenvrije) elan te pakken en volgens goede bron zijn er een paar stevige sponsors in het verschiet (o.a. Krefima)

Op naar eerste!
God save Mclaren

Supermariobros

Lierse gaf de goals cadeau, iets wat ze al het hele seizoen doen. Kv Mechelen verdient de promotie en ik denk dat ze niet zullen misstaan in eerste.

Het is nog niet zover, maar toch proficiat aan de Kakkers, ik zie het hen niet meer uit handen geven.

Jasper

Citaat van: Roel op 07 juni 2007 - 23:54:01
Citaat van: Jasper op 07 juni 2007 - 22:22:34
En toen was het voorbij. JVA is waarschijnlijk al champagne aan het drinken.

Als ik het goed had was JVA een Racing fan ;-)


Inderdaad, en daarnaast ook anti-Lierse. ;)

supersteven

gefeliciteerd kv mechelen met uw ticket naar 1ste klasse.
lierse voor u zal de geschiedenis van degraderen promoveren en kampioen worden hopelijk terug herhalen
let the sunshine shine in your heart

Hamilton MASTER

Vergeet dit maar...
Theyskens is een schijnheiligaard. Hij moet nu met 3 miljoen € over de brug komen om aan Stad Lier te betalen.
Hij wist dit oooo zo lang op voorhand maar er waren nooit problemen of moeilijkheden.

Zoals ik hier al zei: Theyskens is een zakenman. Hij wil enkel winst maken. Je gaat me niet zeggen dat hij OOIT het sportieve boven het financiële gaat zetten.
Ik vraag me trouwens af hoe Lierse dit geld zal betalen. Als dit niet lukt, is de vereffening nabij hoor.

Peeters weg, Snelders weg... Domme zaakjes, vooral Snelders zijn contract was een lachertje... Hij mocht gratis weg bij degradatie.
Dan heb je een spits die het bij de middenmoters kan maken en dan geef je hem gratis weg aan Cercle Brugge.

Bij Lierse is er in 10 jaar gigantisch veel fout gegaan. 10 jaar geleden pakten ze de titel (kan een jaar mis zijn) en nu degraderen ze.
De ooit zo schitterende jeugdwerking werkt niet meer en Theyskens melkt Lierse uit tot de laatste druppel.



Jasper

Laat ons zeggen dat onze jeugdwerking met een Jochen Tanghe, Timothy Dreesen, Yoni Buyens... nog wel degelijk werkt. Als al je jeugdploegen samen in de eerste klasse een 6e plaats behalen (achter de 4 grote clubs en Brussels), dan mag je zeggen dat je jeugd werkt. :)