Cap van Raikönnen met Marlboro reclame

Gestart door massakimmi, 13 april 2007 - 11:28:03

« vorige - volgende »

massakimmi

Beste mensen we dwalen nu een erg af van het onderwerp. :-\
Graag zou ik willen dat er mensen reageren die aan zo`n petje kunnen
komen of een idee hebben hoe ze eraan kunnen komen. ;)



Ferrari 2010

Zoals reeds gezegd: reis naar een land waar het toegestaan is. Verdre kan je ook een site zoeken van daar die teamwear verkoopt, je zal alleen last hebben met het lezen... Je zal voor de verzending dan waarschijnlijk wel wat meer kosten, maar ik denk dat dit niet zo erg is als je effectief die cap wilt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: massakimmi op 24 april 2007 - 14:50:35
Beste mensen we dwalen nu een erg af van het onderwerp. :-\
Graag zou ik willen dat er mensen reageren die aan zo`n petje kunnen
komen of een idee hebben hoe ze eraan kunnen komen. ;)

Naar het schijnt is er in Milaan een Ferrari winkel en naar verluid verkopen ze daar Ferrarikleren en petjes en dergelijke van dit jaar met Marlboro reclame op.

massakimmi



Naar het schijnt is er in Milaan een Ferrari winkel en naar verluid verkopen ze daar Ferrarikleren en petjes en dergelijke van dit jaar met Marlboro reclame op.
[/quote]

Kijk dit zijn reacties waar we wat mee kunnen, Bedankt. ;) Ik hoop dat je daar ook een website van hebt. Mocht je die hebben hoor ik het graag van jou.
  >:(Er zijn nog steeds mensen die alleen maar opschrijven " ik denk" (buiten europa ofzo) die moeten hun reactie maar thuis houden. Daar kan ik toch niks mee!! En kom anders met een concreet adres of website!! >:(

Tim C


Blue Shadow

iceman 4 world champion

meatball

Citaat van: massakimmi op 26 april 2007 - 09:50:23


Naar het schijnt is er in Milaan een Ferrari winkel en naar verluid verkopen ze daar Ferrarikleren en petjes en dergelijke van dit jaar met Marlboro reclame op.

Kijk dit zijn reacties waar we wat mee kunnen, Bedankt. ;) Ik hoop dat je daar ook een website van hebt. Mocht je die hebben hoor ik het graag van jou.
  >:(Er zijn nog steeds mensen die alleen maar opschrijven " ik denk" (buiten europa ofzo) die moeten hun reactie maar thuis houden. Daar kan ik toch niks mee!! En kom anders met een concreet adres of website!! >:(
[/quote]
Volgens mij wil jij wel erg graag zo een petje ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: massakimmi op 26 april 2007 - 09:50:23


Naar het schijnt is er in Milaan een Ferrari winkel en naar verluid verkopen ze daar Ferrarikleren en petjes en dergelijke van dit jaar met Marlboro reclame op.

Kijk dit zijn reacties waar we wat mee kunnen, Bedankt. ;) Ik hoop dat je daar ook een website van hebt. Mocht je die hebben hoor ik het graag van jou.
  >:(Er zijn nog steeds mensen die alleen maar opschrijven " ik denk" (buiten europa ofzo) die moeten hun reactie maar thuis houden. Daar kan ik toch niks mee!! En kom anders met een concreet adres of website!! >:(
[/quote]

Is er dan zoveel verschil tussen "naar het schijnt" en "ik denk"?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.