GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 02 april 2007 - 22:12:31

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: ivan_ op 03 april 2007 - 07:35:04
mijn pronostiek

1 Massa
2 Alonso
3 Raikkonen

Ik denk er ook zo over alleen hoop ik,tegen beter weten in,op hamilton i p v alonso
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Voor Maleisië schat ik McLaren hoog in, als gevolg van de bodemplaat perikelen, verwacht ik dat Ferarri iets minder sterk zal zijn.
Dus:
1 Alonso
2 Raikonen
3 Fisichella (statistisch gezien is het zijn tijd weer voor zijn eenjaarlijkse winst...)
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

scho0634

Citaat van: f1columns.nl op 05 april 2007 - 21:59:41
Voor Maleisië schat ik McLaren hoog in, als gevolg van de bodemplaat perikelen, verwacht ik dat Ferarri iets minder sterk zal zijn.
Dus:
1 Alonso
2 Raikonen
3 Fisichella (statistisch gezien is het zijn tijd weer voor zijn eenjaarlijkse winst...)

Bij jou is de wens de vader van de gedachte ;). Sorry man, Ferrari pakt 'gewoon' de winst. Ik denk Kimi, voor Massa en FA.

f1columns.nl

En wat denk je van Fisico op 3? het is zijn tijd voor een winst, al zie ik het hem eerlijk gezegd nog niet echt doen.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Eric

ik gok op:

1-Kimi
2-Fernandel  ;)
3-Hamilton

Tim C

Citaat van: Eric op 06 april 2007 - 00:13:52
2-Fernandel  ;)
Dat vind ik dus niet kunnen! Een dubbel wereldkampioen verdient beter dan dat! Ik kies daarom voor Kwalonso ;)

Doefie

Albers is zijn weekend goed begonnen ... tegen de muur ;)

Massa tweemaal de snelste, voor beide Renaults. Williams op 5 en 6 ... hopelijk kunnen zij dit weekend wat meespelen en niet zoals vorig jaar al na 5 ronden alletwee eruit liggen.

The Iceman

Ferrari wint zondag met de vingers in de neus. Wie het gaat worden ??? Ik zou het niet weten. Kimi en Felipe zijn weeral heel sterk aan elkaar gewaagd. 
McLaren kan in Maleisië precies het gat nog niet dichten.

scho0634

En in Bahrein, 1 weekje later, waarschijnlijk ook nog niet...

meatball

Citaat van: Doefie op 06 april 2007 - 09:39:13
Albers is zijn weekend goed begonnen ... tegen de muur ;)

Massa tweemaal de snelste, voor beide Renaults. Williams op 5 en 6 ... hopelijk kunnen zij dit weekend wat meespelen en niet zoals vorig jaar al na 5 ronden alletwee eruit liggen.
Zonde weer zo een prachtige spyker minder ;D
hopenlijk kan Massa deze prestatie zaterdag en zondag verder zetten :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

De kwalificatie is vanaf 7u55 te volgen op La Deux.
Op de F1Pits frontpage staat trouwens foutief dat de kwalificaties beginnen om 7u.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Dat ze bij McLaren het nooit nog durven hebben over onsportief gedrag van Ferrari...

Dat grapje met Hamilton, typisch McLaren?

Supermariobros

Bloedstollend einde van de kwalificatie, Alonso had lange tijd de pole in handen maar moest die in extremis nog afstaan aan Felipe Massa. Knappe prestatie van Rosberg. Renault stelt opnieuw teleur. Zonder problemen wint Massa morgen.

scho0634

Ferrari is de grote favoriet. Toch zit McLaren er goed bij. Maar ik denk dat de race pace bij Ferrari toch beter is.

Renault; afgang. Rosberg; knap!

Blue Shadow

Als kimi in de start of eerste ronde voorbij alonso geraakt is massa nog niet zo zeker van zijn overwinning  ;D.
Maar houd alonso kimi enkele ronden op nja dan zie ik massa van start tot einde op kop rijden
iceman 4 world champion