f1 live te duur?

Gestart door meatball, 25 maart 2007 - 16:45:45

« vorige - volgende »

meatball

Er zijn nu (goedkope) tickets voor de race in Belgie 95 euro.
2 jaar geleden ging ik wel voor 75 euro en mocht ik gaan waar ik wou behalve op een tribune natuurlijk.
Dus vind ik 95 euro voor een plaats op kemmel waar je op een zeer schuine helling zit,en waar het als het regent dikke ellende is,zeker niet zo goedkoop. >:(
Verkoop toch tickets waarmee je overal kan gaan zitten voor die 95 euro,lekker een stoeltje en een zeiltje meenemen en gaan zitten waar je wil.
Ik heb in de jaren negentig eens eenmaal zo een groen ticket gekocht en op kemmel gezeten ,dus weet waarover ik spreek.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

cookie

#1
das duur ja, voor 270€ zat ik vorig jaar 3 dagen overdekt op Hockenheim (motodrome) 90€ per dag dus en op donderdag was er een pitwalk met busrit. 95€ voor een staanplaats op een helling voor 1 dag is schandalig duur dus. En je ziet de wagens maar 44 keer passeren op zondag, dat zou ook al goedkopere tickets moeten betekenen. Op de meeste circuits zie je ze minstens 60 keer passeren.

bmwracing

#2
ja de onkosten voor de renovatie zullen  er uit moeten komen.maar dat houd me niet tegen om onze grote prijs te laten vallen.op naar een mooi weekend.
ook dit nog,ik versta wel dat het niet goedkoop is maar telkens als er geen gp van belgie is er altijd zo van pfffffffffff waarom pakken ze onze gp af.
ik neem altijd een ticket rechtover de pits verleden jaar ben ik mijn geld kwijt maar ik ben er fier op dat we naar onze enige en echt gp mogen gaan  :)

Ferrari 2010

Citaat van: bmwracing op 30 maart 2007 - 11:16:16
ja de onkosten voor de renovatie zullen  er uit moeten komen.maar dat houd me niet tegen om onze grote prijs te laten vallen.op naar een mooi weekend.
ook dit nog,ik versta wel dat het niet goedkoop is maar telkens als er geen gp van belgie is er altijd zo van pfffffffffff waarom pakken ze onze gp af.
ik neem altijd een ticket rechtover de pits verleden jaar ben ik mijn geld kwijt maar ik ben er fier op dat we naar onze enige en echt gp mogen gaan  :)
Ga je nu wel of niet? Je bericht is wel wat tegenstrijdig. (Zie vetgedrukte stukken) Eerst zeg je dat je hem laat vallen, maar daarna zeg je fier te zijn te mogen gaan :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Citaat van: Schumi till infinity op 30 maart 2007 - 12:09:10
Citaat van: bmwracing op 30 maart 2007 - 11:16:16
ja de onkosten voor de renovatie zullen  er uit moeten komen.maar dat houd me niet tegen om onze grote prijs te laten vallen.op naar een mooi weekend.
ook dit nog,ik versta wel dat het niet goedkoop is maar telkens als er geen gp van belgie is er altijd zo van pfffffffffff waarom pakken ze onze gp af.
ik neem altijd een ticket rechtover de pits verleden jaar ben ik mijn geld kwijt maar ik ben er fier op dat we naar onze enige en echt gp mogen gaan  :)
Ga je nu wel of niet? Je bericht is wel wat tegenstrijdig. (Zie vetgedrukte stukken) Eerst zeg je dat je hem laat vallen, maar daarna zeg je fier te zijn te mogen gaan :-\
jawel ik ga zeker gaan ze zijn al betaald in december mijn tickets

meatball

Ik ben toch van mening dat men meer tickets zou verkopen als de prijs wat lager was,en men voor de goedkoopste tickets overal mocht komen,behalve op de tribunes natuurlijk.
Nu word het moeilijk om die 65000 te halen denk ik.
In elk geval als ik ga dan zeker niet op kemmel,die tickets zijn mij nog geen 20 euro waard.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Beste Belgische vrienden,

Dat de tickets erg duur zijn is zeker waar, maar de wedstrijd op Spa is ook altijd de mooiste van het jaar (samen met Monaco dan) en dat mag wat kosten... Al ben ik het er mee eens dat er meer bezoekers zouden komen als het goedkoper was en als je vrij over het hele circuit mag komen (afgezien van de tribunes).
Neem mijn thuiscircuit, Zandvoort, met een ticket mag je overal in de duinen komen en kun je werkelijk het hele circuit rondlopen! Een aardige wandeling, maar dan heb je ook wat!

F1 zou het voorbeeld van A1GP moeten volgen en de tickets goedkoper maken, de toegankelijkheid beter en de pers meer toestaan. Dat is een stuk PR en Marketing dat de FIA nog niet begrepen heeft. Ik ben voor goedkopere tickets en meer toegankelijkheid, zodat iedere liefhebber naar het circuit komt en z'n geld uitgeeft aan een heerlijk Belgisch pintje. Da's goed voor de lokale economie, voor de FIA en de sport. Voor iedereen winst dus.

Die ene keer (1996) dat ik op Spa geweest ben bij de F1 betaalde ik 300 gulden (€ 140) voor een kaartje dat toegang gaf tot een staanplaats, te gek voor woorden dat het zo duur was. Maar ook op de Nürburgring betaalde ik weer € 156 voor een stuk gras. Wel een goede plek overigens tegenover de pitingang, dus de wagens remmen vol af en je kunt tenminste nog iets zien (opgloeiende remschijven en glijdende Minardi's in de laatste bocht voor start/finsh).
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Wie op dit forum gaat er eigenlijk naar de gp van Belgie?
En welke tickets?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bmwracing

Citaat van: meatball op 01 april 2007 - 16:38:16
Wie op dit forum gaat er eigenlijk naar de gp van Belgie?
En welke tickets?
ik ga naar de gp zoals gewoonlijk rechtover de pits vroeger gold3 nu gold1 met mijn verzending en adminstratiekosten en vroegboeking komt het op 450 euro (betaald voor 31 januari)voor het weekend per ticket

Doefie

Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook wel gaan, alleen op zondag dan.

hermanwiegerman

dit jaar ga ik zelf op zondag met behulp van gratis tickets die mij gaan toekomen.

anders was ik nooit gegaan. Voor 350,- euro kan ik in plaats van 1 ticket op spa, naar zo een beetje elke motogp race. Of ik kan bij de champcar een mooie tribune krijgen met paddock en pitwalk. Bij de champcars is het bijprogramma ook altijd mooier.

Eigenlijk is elke serie goedkoper als F1.

Waarom is Nascar bijna altijd uitverkocht? Tickets starten op de onderste rij op 15 euro.

Zo lang het volk dom genoeg is om euro 350,- of 450,- neer te leggen zijn de organisatoren niet zo dom om het goedkoper te maken toch?

f1columns.nl

Citaat van: hermanwiegerman op 09 april 2007 - 14:31:59
dit jaar ga ik zelf op zondag met behulp van gratis tickets die mij gaan toekomen.

anders was ik nooit gegaan. Voor 350,- euro kan ik in plaats van 1 ticket op spa, naar zo een beetje elke motogp race. Of ik kan bij de champcar een mooie tribune krijgen met paddock en pitwalk. Bij de champcars is het bijprogramma ook altijd mooier.

Eigenlijk is elke serie goedkoper als F1.

Waarom is Nascar bijna altijd uitverkocht? Tickets starten op de onderste rij op 15 euro.

Zo lang het volk dom genoeg is om euro 350,- of 450,- neer te leggen zijn de organisatoren niet zo dom om het goedkoper te maken toch?

Absoluut waar! Neem A1GP, tockets vanaf € 40 voor racezondag, dat zijn tenminste betaalbare prijzen voor een even zo mooie serie als F1. Alleen jammer dat er niet op Spa wordt gereden. Maar ja Zandvoort is voor mij toch een stuk dichterbij, is mijn "thuiscircuit".
Prijsverlagingen in F1 zijn trouwens ondenkbaar en onmogelijk. De organisatie moet de kaarten zo duur maken om de kosten van de GP  te dekken. De circuits bepalen de prijs, voor zover ik weet. En als je weet hoeveel tienatllen miljoenen er betaald moeten worden om een F1 GP te mogen organiseren, dan is de prijs niet zo raar meer. Maar wel absoluut veel te duur. Ik ben twee keer naar een GP geweest, maar ga veel liever naar A1GP, Champcar of wat dan ook. Veel goedkoper. Tegenwoordig meestal met een perskaart, dus nu helemaal goedkoop...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 22:41:44
Citaat van: hermanwiegerman op 09 april 2007 - 14:31:59
dit jaar ga ik zelf op zondag met behulp van gratis tickets die mij gaan toekomen.

anders was ik nooit gegaan. Voor 350,- euro kan ik in plaats van 1 ticket op spa, naar zo een beetje elke motogp race. Of ik kan bij de champcar een mooie tribune krijgen met paddock en pitwalk. Bij de champcars is het bijprogramma ook altijd mooier.

Eigenlijk is elke serie goedkoper als F1.

Waarom is Nascar bijna altijd uitverkocht? Tickets starten op de onderste rij op 15 euro.

Zo lang het volk dom genoeg is om euro 350,- of 450,- neer te leggen zijn de organisatoren niet zo dom om het goedkoper te maken toch?

Absoluut waar! Neem A1GP, tockets vanaf € 40 voor racezondag, dat zijn tenminste betaalbare prijzen voor een even zo mooie serie als F1. Alleen jammer dat er niet op Spa wordt gereden. Maar ja Zandvoort is voor mij toch een stuk dichterbij, is mijn "thuiscircuit".
Prijsverlagingen in F1 zijn trouwens ondenkbaar en onmogelijk. De organisatie moet de kaarten zo duur maken om de kosten van de GP  te dekken. De circuits bepalen de prijs, voor zover ik weet. En als je weet hoeveel tienatllen miljoenen er betaald moeten worden om een F1 GP te mogen organiseren, dan is de prijs niet zo raar meer. Maar wel absoluut veel te duur. Ik ben twee keer naar een GP geweest, maar ga veel liever naar A1GP, Champcar of wat dan ook. Veel goedkoper. Tegenwoordig meestal met een perskaart, dus nu helemaal goedkoop...
1 probleem al die andere autosporten intresseren mij niet zo,voor mij is het f1 voor alles.
Dus het kan wel goedkoper zijn,maar daar ben ik dus niets mee.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: meatball op 11 april 2007 - 22:11:02
Citaat van: f1columns.nl op 10 april 2007 - 22:41:44
Citaat van: hermanwiegerman op 09 april 2007 - 14:31:59
dit jaar ga ik zelf op zondag met behulp van gratis tickets die mij gaan toekomen.

anders was ik nooit gegaan. Voor 350,- euro kan ik in plaats van 1 ticket op spa, naar zo een beetje elke motogp race. Of ik kan bij de champcar een mooie tribune krijgen met paddock en pitwalk. Bij de champcars is het bijprogramma ook altijd mooier.

Eigenlijk is elke serie goedkoper als F1.

Waarom is Nascar bijna altijd uitverkocht? Tickets starten op de onderste rij op 15 euro.

Zo lang het volk dom genoeg is om euro 350,- of 450,- neer te leggen zijn de organisatoren niet zo dom om het goedkoper te maken toch?

Absoluut waar! Neem A1GP, tockets vanaf € 40 voor racezondag, dat zijn tenminste betaalbare prijzen voor een even zo mooie serie als F1. Alleen jammer dat er niet op Spa wordt gereden. Maar ja Zandvoort is voor mij toch een stuk dichterbij, is mijn "thuiscircuit".
Prijsverlagingen in F1 zijn trouwens ondenkbaar en onmogelijk. De organisatie moet de kaarten zo duur maken om de kosten van de GP  te dekken. De circuits bepalen de prijs, voor zover ik weet. En als je weet hoeveel tienatllen miljoenen er betaald moeten worden om een F1 GP te mogen organiseren, dan is de prijs niet zo raar meer. Maar wel absoluut veel te duur. Ik ben twee keer naar een GP geweest, maar ga veel liever naar A1GP, Champcar of wat dan ook. Veel goedkoper. Tegenwoordig meestal met een perskaart, dus nu helemaal goedkoop...
1 probleem al die andere autosporten intresseren mij niet zo,voor mij is het f1 voor alles.
Dus het kan wel goedkoper zijn,maar daar ben ik dus niets mee.

Wat vind je niet leuk aan andere autosportklassen dan? In A1GP, GP2 en F3 kom je nu de jongens tegen die over 5 jaar F1 rijden. Mooi om ze nu al aan het werk te zien. Hamilton op Zandvoort in de F3 was geweldig, een fenomeen en dat blijkt nu in F1 ook wel weer!
Die jongen kan in Bahrein een ongekend record zetten door te debuteren met drie podiumfinishes op rij. Dat is echt bijzonder de laatste die er twee op rij scoorde bij zijn debuut was ergens in de jaren 60 een Brit, weet niet meer wie. Maar hij werd jammerlijk 9e op Spa in z'n derde race.
Dus, andere klassen zijn wat betreft rijders leuk om te zien en wat betreft de gelijkheid ook erg gaaf, althans da's mijn meing dan hè.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

meatball

Je zal wel gelijk hebben,en zo zijn motorrace s ongetwijfelt ook spannend.
Maar ik geeft enkel om f1,al vele jaren,zelfs een race die gereden word voor de f1 kan voor mij niet snel genoeg voorbij zijn,dan komt de echte start weer dichter.
Het is waarschijnlijk verkeerd en kortzichtig,maar je bent wie je bent
:-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat