formule 1 commentaar op sporza met stefaan lammens

Gestart door ivan_, 19 maart 2007 - 23:39:00

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Het grappigste moment deze race vond ik het beeld van Ralf Schumacher's auto-camera.
Je zag duidelijk op de voorkant 'TOYOTA' staan en toch zegt ie: "Hier rijden we even mee met Rubens Barichello in zijn Honda".

Oké de Toyota leek (VORIG JAAR !!!) een beetje op een Honda als je het vanuit dat standpunt bekeek maar hoe dom kan je zijn als er zelfs Toyota staat op de wagen, om het dan een Honda te noemen... Ik lag echt strijk  ;D



dj Peter

Ach Honda of Toyota... beide merken zijn van Japanse afkomst. Ik zeg wel AFKOMST, ik weet ook wel dat Toyota in Keulen gevestigd is.  ;)

The Iceman

Denk dat het gewoon niet gemakkelijk is om een hele F1 race vol te praten. En aangezien de eerste twee races toch vrij saai waren zou ik niet weten hoe eraan te beginnen.

Tim C

Op de RTBF leken ze daar nochtans goed in te lukken ;)

scho0634

Citaat van: Snekuem op 09 april 2007 - 16:44:07
Denk dat het gewoon niet gemakkelijk is om een hele F1 race vol te praten. En aangezien de eerste twee races toch vrij saai waren zou ik niet weten hoe eraan te beginnen.


Het duo Murray Walker/ Martin Brundle nog gekend?

The Iceman

Citaat van: 0634 op 09 april 2007 - 19:50:49
Citaat van: Snekuem op 09 april 2007 - 16:44:07
Denk dat het gewoon niet gemakkelijk is om een hele F1 race vol te praten. En aangezien de eerste twee races toch vrij saai waren zou ik niet weten hoe eraan te beginnen.


Het duo Murray Walker/ Martin Brundle nog gekend?
Heb alleen Murray destijds commentaar horen geven ( Brundle reed toen nog zelf F1 ) en die ging er echt 100% voor.  Probleem bij de VRT denk ik is dat Lammens niet echt veel F1 ervaring heeft. Daarom vond ik Gert Vermersch wel ok als co-commentator. Die schrijft al jaren in het Nieuwsblad en heeft toch de meeste kennis van de twee. Misschien toch Dirk Deweert terughalen en die laten samenwerken met Gert  ???
Wat het commentaar op RTBF betreft ? Lang geleden dat ik daar nog op afstemde aangezien ik zo niet van dat Frans "gewouwel" houd  ;)


Blue Shadow

Geef mij maar ITV daar maken ze tenminste van formule 1 een volledig  voorprogramma , race , en nawoord.
iceman 4 world champion

Doefie

Ik heb spijt dat ik geen ITV kan ontvangen...

In Bahrein vond ik de commentaar toch wel weer ondermaats :-\ Van Lammers zijn we het intussen gewoon, maar zelfs co-commentator (was het Vermersch?) zag pas ma twintigtal rondjes dat Webber zijn benzineklep openstond  ::)

Nu ja, iemand van ons eens gaan solliciteren ? 8) :D

meatball

Citaat van: Doefie op 23 april 2007 - 15:20:38
Ik heb spijt dat ik geen ITV kan ontvangen...

In Bahrein vond ik de commentaar toch wel weer ondermaats :-\ Van Lammers zijn we het intussen gewoon, maar zelfs co-commentator (was het Vermersch?) zag pas ma twintigtal rondjes dat Webber zijn benzineklep openstond  ::)

Nu ja, iemand van ons eens gaan solliciteren ? 8) :D
wat betaald dat?? ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie


KVDracer

Citaat van: meatball op 24 april 2007 - 21:26:49
Citaat van: Doefie op 23 april 2007 - 15:20:38
Ik heb spijt dat ik geen ITV kan ontvangen...

In Bahrein vond ik de commentaar toch wel weer ondermaats :-\ Van Lammers zijn we het intussen gewoon, maar zelfs co-commentator (was het Vermersch?) zag pas ma twintigtal rondjes dat Webber zijn benzineklep openstond  ::)

Nu ja, iemand van ons eens gaan solliciteren ? 8) :D
wat betaald dat?? ;)
Ik ken iemand die bij de VRT geluidstechnicus is en auto- motorsprt staat daar onderaan de ladder, dus héél weinig.

Jasper

Ik weet niet hoeveel een geluidstechnicus weet over de lonen van sportcommentatoren eigenlijk. ;D

KVDracer

Citaat van: Jasper op 26 april 2007 - 19:56:35
Ik weet niet hoeveel een geluidstechnicus weet over de lonen van sportcommentatoren eigenlijk. ;D

die weten wel waar ze het meeste geld aan uitgeven bij de VRT. Voor het tennis hebben ze bij Sporza een volledig aparte geluidskamer, speciaal gemaakt voor het tennis. Voor de autosport maken ze het minimum vrij, ik denk niet dat je er echt rijk mee zal worden. Want het is wel dankzij de geluidstechnici dat jij je geluid hebt tijdens de races.

Jasper

Maar het zou me niet verbazen mochten ze bij de VRT vaste lonen hebben voor de commentatoren hoor. En het zou me verbazen mochten die lager zijn dan die van een geluidstechnicus, dat terzijde.