Win een F1 model

Gestart door Martin, 18 maart 2007 - 13:47:41

« vorige - volgende »

Martin

Jammer, niet hier maar op de andere site.

Ramses

Martin,

We hebben een goede samenwerking gehad, de keren dat ik je ontmoet heb, bijvoorbeeld overlaatst bij GPworld in Breda, waren altijd aangenaam.
Maar met deze reactie bewijs je eens te meer dat een volwassen manier van gedragen op internet echt moeilijk is voor jou.
En dat is jammer. Voor jezelf.

Ramses

Open brief aan de redactieleden van F1-geschiedenis

Beste redactieleden,

Ik heb er lang mee gewacht, maar het is er uiteindelijk toch van gekomen.
Zowel Jos als Martin hebben jarenlang schitterende bijdragen geleverd aan F1pits, waarvoor mijn grote dankbaarheid.

Maar het is al sinds de oprichting van jullie geschiedenis site, dat er met de regelmaat van de klok een haar in de boter komt, met name door de ongegeneerde spam van Martin. Ik heb Martin in talloze e-mails al uitgelegd dat dat niet de juiste manier is om goeie relaties te onderhouden. Toch duiken ze telkens opnieuw op. "Neem een kijkje op de andere site", "voor meer informatie, check de andere site"... De lijst voorbeelden is eindeloos.

Het laatste nieuwe topic "Win een schaalmodel...pech, het is op de andere site", was de spreekwoordelijke druppel.

Ik ben helemaal geen voorstander van topics sluiten, personen bannen of accounts verwijderen.

Daarom dit voorstel, in plaats van F1pits steeds opnieuw tegen de haren te strijken, kunnen beide sites perfect naast elkaar bestaan, wie weet zelfs samenwerken? We vissen niet in dezelfde vijver, er is dus niets om jullie druk over te maken...


Groeten,

Ramses

Martin

Ban me maar. Samenwerken gaat niets worden. Jos en ik zijn niet voor niets vertrokken.
En dat weet jij als de beste. Jij hebt tegengehouden dat er een F1 geschiedenis onderdeel kwam op de Pits.
Ik kom hier niet om zieltjes te winnen, enkel om lezers er op te atdenderen dat er een leuke Kwis is.
Als jullie iets hebben met een prijs kan je dat bij ons plaatsen. Mij zal je dan niet horen.
Ik spreek niet namens onze redactie maar op persoonlijke titel en mijn ervaring met jullie.
Oh, tussen twee haakjes, ik blijf een kind. Voel ik me jong bij

JVA

Ik ga hier, als webmaster van de voornoemde site, één kleine reactie op plaatsen.

Het bericht is gericht aan onze redactie, maar die heeft hier niets mee te maken. Waar heeft Jonas, Rob of ikzelf ergens reclame gemaakt voor onze site? Noem de dingen zoals ze zijn. Dat Martin zoiets doet is correct, dat ontken ik niet, dit deed hij vroeger trouwens voor deze site. Maar niemand is perfect... ;)

Ik ben hier in alle vriendschap weggegaan om mijn eigen project, waar jullie niet in geloofden, te beginnen. Ik kom hier nog steeds graag, maar heb daar alleen niet zo erg veel tijd meer voor.

Met vriendelijke groeten,
Jos