Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

alonsolover

En dan,
Renault heeft ook geen zo'n chassis als de 2 topteams maar toch hield
Fernando Alonso ferrari veel achter zijn renault,
Het enige wat telt voor mij is wat er achter dat stuur zit en daar langs achteren achter de persoon,

Jasper

Ik denk dat Renault de voorbije twee seizoenen wel degelijk zo'n chassis had als de twee topteams (wat relatief is, ik noemde McLaren geen topteam in 2006 en Ferrari zat bij mijn weten ook zonder race-overwinning in 2005, en nee ik noem de USGP 2005 nog altijd geen race).

alonsolover

Het lag dan ook aan de chauffeur,
Juist alsof ze dan dit seizoen geen zo een chassis maken,
En Fissicela is ook een ervaren rijder die een paar keer op het podium is weten te komen staan,
en dit seizoen nog geen 1 keer

scho0634

De coureur is heel belangrijk, maar ik denk niet dat als Alonso nu nog inde Renault had gezeten hij al 3 races zou hebben gewonnen.

Al heeft Renaults terugval wellicht best wat met Alonso's vertrek te maken. MAar dat is lastig te bewijzen.

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 31 juli 2007 - 21:56:43
Het lag dan ook aan de chauffeur,
Juist alsof ze dan dit seizoen geen zo een chassis maken,
Dus zet Alonso terug in die wagen en ze winnen terug? Man, ik lig hier dubbel!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Volgens mij moet jij je eens ietsje meer in de autosport verdiepen en je niet blindstaren op 1 man, die volgens jouw de basis is van al het goede.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi till infinity op 01 augustus 2007 - 13:45:04
Citaat van: alonsolover op 31 juli 2007 - 21:56:43
Het lag dan ook aan de chauffeur,
Juist alsof ze dan dit seizoen geen zo een chassis maken,
Dus zet Alonso terug in die wagen en ze winnen terug? Man, ik lig hier dubbel!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Volgens mij moet jij je eens ietsje meer in de autosport verdiepen en je niet blindstaren op 1 man, die volgens jouw de basis is van al het goede.

second

Racerke007

Citaat van: 0634 op 31 juli 2007 - 22:21:29
De coureur is heel belangrijk, maar ik denk niet dat als Alonso nu nog inde Renault had gezeten hij al 3 races zou hebben gewonnen.

Al heeft Renaults terugval wellicht best wat met Alonso's vertrek te maken. MAar dat is lastig te bewijzen.

Alonso is een piloot met hopen talent, met natuurinstinct, dat kan je niet ontkennen.
Je kan schatten dat hij +- 0,6 sec sneller kan dan Fisico. Maar daarmee geraakt hij niet voorbij de rode en zilveren ... .
Feit is wel dat vorig testjaar Renault geen goed heeft gedaan met zaken verborgen te moeten houden voor Alonso én niet de goede feedback te krijgen over de zaken zoals ze gewoon waren. Vergeet nl niet dat Kovalainen nog maar pas een maandje op dreef is: ervoor vergeleek hij de data en zijn bevindingen met tests. Soit, het komt wel terug goed met Renault. (als Fisico er weg is)


Supermariobros


Ferrari 2010

Wat een openingspost Alonso-for4ever! Hopelijk ben jij niet zo een blindgestaarde Alonso-fan, maar iemand die redelijk en begrip opkijkt naar de prestaties van de andere rijders. Welkom in alle geval ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

De pot verwijt de ketel, in wezen is er geen verschil tussen de nicknames "Schumi till infinity" en "Alonso 4ever". :P

janke

Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:43:20
Citaat van: 0634 op 31 juli 2007 - 22:21:29
De coureur is heel belangrijk, maar ik denk niet dat als Alonso nu nog inde Renault had gezeten hij al 3 races zou hebben gewonnen.

Al heeft Renaults terugval wellicht best wat met Alonso's vertrek te maken. MAar dat is lastig te bewijzen.

Alonso is een piloot met hopen talent, met natuurinstinct, dat kan je niet ontkennen.
Je kan schatten dat hij +- 0,6 sec sneller kan dan Fisico. Maar daarmee geraakt hij niet voorbij de rode en zilveren ... .
Feit is wel dat vorig testjaar Renault geen goed heeft gedaan met zaken verborgen te moeten houden voor Alonso én niet de goede feedback te krijgen over de zaken zoals ze gewoon waren. Vergeet nl niet dat Kovalainen nog maar pas een maandje op dreef is: ervoor vergeleek hij de data en zijn bevindingen met tests. Soit, het komt wel terug goed met Renault. (als Fisico er weg is)
Laat Heiki maar naar Williams gaan en Rosberg naar Renault, op dit moment is hij toch duidelijk sneller, ook als eens sneller dan Fisi. Die Rosberg wordt een goeie, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

alonsolover

Citaat van: janke op 04 augustus 2007 - 18:08:42
Citaat van: Racerke007 op 01 augustus 2007 - 23:43:20
Citaat van: 0634 op 31 juli 2007 - 22:21:29
De coureur is heel belangrijk, maar ik denk niet dat als Alonso nu nog inde Renault had gezeten hij al 3 races zou hebben gewonnen.

Al heeft Renaults terugval wellicht best wat met Alonso's vertrek te maken. MAar dat is lastig te bewijzen.

Alonso is een piloot met hopen talent, met natuurinstinct, dat kan je niet ontkennen.
Je kan schatten dat hij +- 0,6 sec sneller kan dan Fisico. Maar daarmee geraakt hij niet voorbij de rode en zilveren ... .
Feit is wel dat vorig testjaar Renault geen goed heeft gedaan met zaken verborgen te moeten houden voor Alonso én niet de goede feedback te krijgen over de zaken zoals ze gewoon waren. Vergeet nl niet dat Kovalainen nog maar pas een maandje op dreef is: ervoor vergeleek hij de data en zijn bevindingen met tests. Soit, het komt wel terug goed met Renault. (als Fisico er weg is)
Laat Heiki maar naar Williams gaan en Rosberg naar Renault, op dit moment is hij toch duidelijk sneller, ook als eens sneller dan Fisi. Die Rosberg wordt een goeie, vind ik.


Ik vind ook dat Rosberg met de race beter komt ik zie hem nog mooi als eerstes eindigen in het WK

scho0634

Citaat van: Jasper op 04 augustus 2007 - 17:45:11
De pot verwijt de ketel, in wezen is er geen verschil tussen de nicknames "Schumi till infinity" en "Alonso 4ever". :P

hehe, jij zei het, ik dacht het!

Overigens is er niets mis met fan zijn van iemand, hoor.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 04 augustus 2007 - 17:45:11
De pot verwijt de ketel, in wezen is er geen verschil tussen de nicknames "Schumi till infinity" en "Alonso 4ever". :P

Fout, ik ben Ferrari-fan en hij is Alonso fan ;)
Overigens probeer ik steeds alles te staven met feiten en geef ik ook fouten van het team toe ;) Ok, niet alle fouten, maar daarvoor ben ik fan, ik verdedig men team. Bijvoorbeeld het geval Monaco 2006, ik zeg tegenwoordig steeds, ALS het express was, dan was de straf terecht ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.