GP van Australië

Gestart door danny834, 19 februari 2007 - 19:47:04

« vorige - volgende »

Wie wint de GP van Australië?

Raikkonen
22 (41.5%)
Alonso
4 (7.5%)
Fisichella
0 (0%)
Massa
26 (49.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Button
0 (0%)
Kovalainen
1 (1.9%)

Totaal aantal stemmen: 48

scho0634

Citaat van: Tim C op 16 maart 2007 - 12:15:58
Ik ben benieuwd welke rol Renault dit weekend zal spelen. Voorlopig ziet alles er nog roodkleurig uit :)

Idd, vrij rood daar vooraan. Maar de tijden zitten behoorlijk dicht bij elkaar. De complete top 9 binnen een seconde. Da's mooi!

Jasper

* Jasper heeft pijn in zijn hart

Doefie


FerrariMan

Ik heb zo'n donkerbruik vermoeden dat noch een Ferrari, McLaren of Renault met de winst gaat lopen.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 16 maart 2007 - 21:18:28
Ik heb zo'n donkerbruik vermoeden dat noch een Ferrari, McLaren of Renault met de winst gaat lopen.
Wie dan ? spyker ? ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

shaky-schumi

Wel mijne heren en dames het ziet er naar de 1ste en 2de oefen sessie uit dat we een spannend F1 seizoen tegemoet gaan !
Laat ons hopen dat we dit jaar spannende race's zien en een mooi gevecht voor het kampioen schap mogen verwachten,en dat er misschien wel een paar verrassingen zijn van piloten waarvan we het niet hadden verwacht !

In elk geval ik weet niet hoe het met de Die Hard's van Schumi is gesteld ,maar ik zal hem na 16 jaar F1 heel hard missen :'( hetzal vanaf dit seizoen niet meer hetzelfde zijn(er zullen er ook zijn die het zeker niet erg vinden) ,maar laat ons gewezen Shumi Fans een grote steun wezen voor Felipe en Kimi dat zij ons terug laten genietenvan wat we waren in 2000-01-02-03-04 , en dat is de Grote Kampioenen in de F1

Beste groeten aan allre F1 fans
Shaky-Schumi
Shaky-Schumi

Doefie

Ik zou me niet teveel baseren op de oefensessies, weinigen gaan dan echt voluit. Zeker de eerste geeft een valse indruk met de opdrogende (en steeds sneller wordende) baan. Na de kwalificatie's kan er denk ik al wat meer gezegd worden, maar dan speelt de strategie nog een grote rol... dus ja. We zien wel he :)

McChouffe

#82
Citaat van: Doefie op 16 maart 2007 - 22:21:32
Ik zou me niet teveel baseren op de oefensessies, weinigen gaan dan echt voluit.

Ik vraag me af of dat wel nog zo is, tenslotte mogen de motoren op vrijdag nog gewisseld worden.

Wat vooral opvalt is Super Aguri. Net als Williams staan ze momenteel voor het officiële team van de motorleverancier.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Als dat zondag nog steeds zo is, dan zal het schaamrood op de wangen van Toyota roder zijn dan de kleur op hun bolides.

Doefie

Citaat van: McChouffe op 16 maart 2007 - 22:37:55
Citaat van: Doefie op 16 maart 2007 - 22:21:32
Ik zou me niet teveel baseren op de oefensessies, weinigen gaan dan echt voluit.

Ik vraag me af of dat wel nog zo is, tenslotte mogen de motoren op vrijdag nog gewisseld worden.

Wat vooral opvalt is Super Aguri. Net als Williams staan ze momenteel voor het officiële team van de motorleverancier.

Mja, pas op. Voor die motorregels kon je een Mika Häkkinen ook terugvinden op een 11-12de plaats, en in de kwalificatie was hij dan 0.3 sneller ofzo ... Trainingen op zich zeggen niet veel over het weekend. Je kan snel zijn in de trainingen en dan in de kwalificatie tien plaasten terugzakken.

McChouffe

#85
Ferrari heeft goede papieren om te winnen morgen, alleen spijtig van de versnellingsbak van Felipe. Prachtige prestatie van BMW Sauber en van debutant Hamilton. Ik kijk enorm uit naar de race!

Massa moet waarschijnlijk een nieuwe versnellingsbak steken en normaal zou deze 2 races moeten meegaan. Moet Massa nu achteraan starten?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Ik kijk enorm uit naar de race, zonder problemen wint Kimi. Ik ben benieuwd naar McLaren, kunnen beide wagens de race uitrijden?
Knappe prestaties van Hamilton,beide BMW's én de Super Aguri's.

Mijn prono voor morgen:
1. KR
2. FA
3. LH

KVDracer

Knap gereden van Raikkonen, de Macs en de BMW's, waar er toch wel rekening mee moet gehouden worden. Maar wat Super Aguri presteert is fenomenaal, daar zuellen wel klachten op volgen, niet in het minst van Spyker, die toch wel redelijk gefrustreerd zijn. Ik hoop dat Massa zich morgen naar voren kan weten te rijden en toch nog op het podium geraakt, zodat we toch beide Ferrari's op het podium hebben. Het zal weer spektakel zijn vandenacht.

Tim C

Dit is waarom die klantenwagen zo schandalig zijn. Zonder die dingen stond Super Aguri nog nergens. Proficiat aan hen, zonder één cent uit te geven staan ze op de tiende plaats. ::)

Welke rol spelen de beide BMW's straks?

dj Peter

Citaat van: KVDracer op 17 maart 2007 - 10:13:57
Knap gereden van Raikkonen, de Macs en de BMW's, waar er toch wel rekening mee moet gehouden worden. Maar wat Super Aguri presteert is fenomenaal, daar zuellen wel klachten op volgen, niet in het minst van Spyker, die toch wel redelijk gefrustreerd zijn. Ik hoop dat Massa zich morgen naar voren kan weten te rijden en toch nog op het podium geraakt, zodat we toch beide Ferrari's op het podium hebben. Het zal weer spektakel zijn vandenacht.
Ik hoop het ook,maar dan moet hij nog wel eerst voorbij  ondere andere kamikazepiloot Sato én rijdende-chicane Trulli