Graf

Gestart door Juan Pablo, 20 januari 2007 - 22:13:08

« vorige - volgende »

Juan Pablo



Waar staat dit graf?

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

McChouffe

Het is geen graf, maar de gedenksteen van Jim Clark te Hockenheim. Het graf is te vinden in Chirnside in Schotland.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan Pablo

Sorry, je hebt helemaal gelijk:

Hier nog wat foto's van wat er over is van Hockenheim.





O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

McChouffe

De heraanleg van Hockenheim had er nooit mogen komen, ik vond daarvoor een veel mooier circuit.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Is een regelrechte schande. Net zoals de hele A1-Ring tegen de vlakte is gehaald, en toen Red Bull aan de verbouwingen wou beginnen komen die idiote groenen te protesteren  ::)

Jasper

Als er niet meer op gereden wordt, kunnen ze het beter teruggeven aan de natuur, maar dan had ik natuurlijk nog wel liever gehad dat ze erop waren blijven rijden. En de A1-Ring is inderdaad een grove zonde. Wat een prachtig circuit. :'(

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 21 januari 2007 - 21:39:45
Als er niet meer op gereden wordt, kunnen ze het beter teruggeven aan de natuur, maar dan had ik natuurlijk nog wel liever gehad dat ze erop waren blijven rijden. En de A1-Ring is inderdaad een grove zonde. Wat een prachtig circuit. :'(
De A1-ring was inderdaad een prachtig circuit. Maar de F1 erop was, als ik het goed voorheb (don't shoot me if I'm wrong), voornamelijk treintje rijden. Heb je niet veel aan hé... Maar ik vraag me ff af ok ik het juist voorheb van dat treintje rijden. Kan iemand het bevestigen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 22 januari 2007 - 18:46:43
Citaat van: Jasper op 21 januari 2007 - 21:39:45
Als er niet meer op gereden wordt, kunnen ze het beter teruggeven aan de natuur, maar dan had ik natuurlijk nog wel liever gehad dat ze erop waren blijven rijden. En de A1-Ring is inderdaad een grove zonde. Wat een prachtig circuit. :'(
De A1-ring was inderdaad een prachtig circuit. Maar de F1 erop was, als ik het goed voorheb (don't shoot me if I'm wrong), voornamelijk treintje rijden. Heb je niet veel aan hé... Maar ik vraag me ff af ok ik het juist voorheb van dat treintje rijden. Kan iemand het bevestigen?

Je vergeet de Ferrari teamorders! Da's toch geen treintje rijden  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Citaat van: Schumi till infinity op 22 januari 2007 - 18:46:43De A1-ring was inderdaad een prachtig circuit. Maar de F1 erop was, als ik het goed voorheb (don't shoot me if I'm wrong), voornamelijk treintje rijden. Heb je niet veel aan hé... Maar ik vraag me ff af ok ik het juist voorheb van dat treintje rijden. Kan iemand het bevestigen?

Het is overal treintje rijden tegenwoordig ;)

Jasper

De A1-ring had 2 lange rechte stukken gevolgd door een scherpe bocht. Het infield-gedeelte bestond inderdaad wel uit snelle bochten waar je als achterligger dus terrein verloor. Maar omdat dit stuk van het circuit veel downforce vereiste, stonden de vleugels redelijk hoog afgesteld waardoor het voordeel van slipstream groter is dan bijvoorbeeld in Monza.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 22 januari 2007 - 23:24:39
Citaat van: Schumi till infinity op 22 januari 2007 - 18:46:43
Citaat van: Jasper op 21 januari 2007 - 21:39:45
Als er niet meer op gereden wordt, kunnen ze het beter teruggeven aan de natuur, maar dan had ik natuurlijk nog wel liever gehad dat ze erop waren blijven rijden. En de A1-Ring is inderdaad een grove zonde. Wat een prachtig circuit. :'(
De A1-ring was inderdaad een prachtig circuit. Maar de F1 erop was, als ik het goed voorheb (don't shoot me if I'm wrong), voornamelijk treintje rijden. Heb je niet veel aan hé... Maar ik vraag me ff af ok ik het juist voorheb van dat treintje rijden. Kan iemand het bevestigen?

Je vergeet de Ferrari teamorders! Da's toch geen treintje rijden  ;)
Ja das waar, we hebben er ook wreed spannende inhaalmanoeuvres en finishes gehad! ;D ;D Maar daar had de A1 ring zelf wat minder mee te maken vrees ik ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.