De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

janke

Ik heb net de nieuwe kleuren van de Spyker gezien op de site,  het is iets beter maar eg mooi kan ik hem nog niet vinden.
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: janke op 07 maart 2007 - 20:24:40
Ik heb net de nieuwe kleuren van de Spyker gezien op de site,  het is iets beter maar eg mooi kan ik hem nog niet vinden.
mooi is niet van belang ,snel wel en ik vrees voor alle spyker fans dat je daarvoor eerder bij ferrari moet zijn
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

En Mc Laren en BMW-Sauber.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Het zal me verbazen als BMW de verwachtingen kan inlossen, net als Ferrari en McLaren trouwens...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 08 maart 2007 - 21:58:06
Het zal me verbazen als BMW de verwachtingen kan inlossen, net als Ferrari en McLaren trouwens...
Is dit nu gemeend of ben je bezig met je reclamecampagne zodat jij het best uit de startblokken kan schieten in de webstrijd? :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik twijfel er niet aan dat de Ferrari snel is, maar ik heb ze eigenlijk nooit zo vaak langs de kant weten staan tijdens de tests...

McLaren is ofwel snel en onbetrouwbaar ofwel betrouwbaar maar traag...

bogief1

Ieder topteam heeft z'n zwakke periode eens gehad. Hoelang was Ferrari niet zwak eer ze sinds de jaarwisseling terug top waren.
Mclaren was top eind jaren 80 en even eind jaren 90, die komen wel terug aan de top zu. Williams dito al word het voor hen moeilijker met die fabrieksteams. Maar ook zij hadden hun gloriejaren begin 90. Dus konden ze topwagens ontwerpen, ik zou niet weten waarom het nu opeens niet meer zo zou zijn. Alles hangt af van bepaalde factoren. Vooral mercedes was onbetrouwbaar, niet zo zeer mclaren. Williams begon ook met hun afgang sinds Renault stopte met het leveren van motoren.
Het grote voordeel van Ferrari is dat ze nergens onafhankelijk zijn en ook zij hebben dus hun mindere periode gehad.

Ik verwacht dat McLaren dit jaar hun heropstanding hebben. Williams trouwens ook, al zal die niet zo groot zijn. Waarom niet? -> Toyota, ik denk niet dat die Jappen het kunnen verkroppen dat Williams sneller zal zijn dan hen zelf, daar vinden ze wel iets op...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: bogief1 op 09 maart 2007 - 20:08:20
Ieder topteam heeft z'n zwakke periode eens gehad. Hoelang was Ferrari niet zwak eer ze sinds de jaarwisseling terug top waren.
Mclaren was top eind jaren 80 en even eind jaren 90, die komen wel terug aan de top zu. Williams dito al word het voor hen moeilijker met die fabrieksteams. Maar ook zij hadden hun gloriejaren begin 90. Dus konden ze topwagens ontwerpen, ik zou niet weten waarom het nu opeens niet meer zo zou zijn. Alles hangt af van bepaalde factoren. Vooral mercedes was onbetrouwbaar, niet zo zeer mclaren. Williams begon ook met hun afgang sinds Renault stopte met het leveren van motoren.
Het grote voordeel van Ferrari is dat ze nergens onafhankelijk zijn en ook zij hebben dus hun mindere periode gehad.

Ik verwacht dat McLaren dit jaar hun heropstanding hebben. Williams trouwens ook, al zal die niet zo groot zijn. Waarom niet? -> Toyota, ik denk niet dat die Jappen het kunnen verkroppen dat Williams sneller zal zijn dan hen zelf, daar vinden ze wel iets op...
ik denk dat toyota blij zou zijn met elk succes,want dat is dringend nodig.
alleen zouden ze wel eens kunnen stoppen met een eigen team als williams veel beter is
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 09 maart 2007 - 20:27:55
ik denk dat toyota blij zou zijn met elk succes,want dat is dringend nodig.
alleen zouden ze wel eens kunnen stoppen met een eigen team als williams veel beter is

Stoppen? Dat kunnen ze niet. Jaarlijks veruit het meeste geld van alle teams erin proppen en dan na iets van 5 jaren zonder enig succes alsnog stoppen? Dat zou echt een mega-afgang zijn voor een wereldmerk als Toyota. Die moeten eigenlijk wel doorgaan.

The Iceman

Dan wordt Williams waarschijnlijk opgekocht door Toyota en zal het team verder als Lexus door het leven gaan.

bogief1

Citaat van: Snekuem op 10 maart 2007 - 10:02:45
Dan wordt Williams waarschijnlijk opgekocht door Toyota en zal het team verder als Lexus door het leven gaan.

Hopelijk niet. Zou  weer betekenen dat er een grote naam verdwijnt uit de F1. Williams staat steevast in de top 3 bij de statistieken.
Ik denk (lees hoop) dat Frank niet vlug z'n team zal verkopen, wou hij niet doen met BMW ook trouwens.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

meatball

Citaat van: 0634 op 09 maart 2007 - 21:51:29
Citaat van: meatball op 09 maart 2007 - 20:27:55
ik denk dat toyota blij zou zijn met elk succes,want dat is dringend nodig.
alleen zouden ze wel eens kunnen stoppen met een eigen team als williams veel beter is

Stoppen? Dat kunnen ze niet. Jaarlijks veruit het meeste geld van alle teams erin proppen en dan na iets van 5 jaren zonder enig succes alsnog stoppen? Dat zou echt een mega-afgang zijn voor een wereldmerk als Toyota. Die moeten eigenlijk wel doorgaan.
als de aandeelhouders beslissen dat het genoeg is geweest is het gewoon gedaan veel geld of niet.
Dat is nu net het gevaar van al die fabrieksteams
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Tim C op 06 maart 2007 - 18:54:40
Viel bieter ie :)



Wacht, is dat nu een foto van een Midland van 2007 of van een Arrows van 2001?

meatball

Ik denk dat je dat aan de startplaats ook niet gaat zien, hellaas.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Blue Shadow

De nieuwe super aguri is zeer mooi in mijn ogen.
Maar hij ziet er niet meer zo beangstigend meer uit als vorig jaar
jammer dat al die tribals weg zijn dat vond ik er juist mooi aan.
En vinden jullie niet dat die voorvleugel er vrij simpel uitziet ??
iceman 4 world champion