De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 07 februari 2007 - 23:00:02
Pijnlijk? Williams staat voor de tweede opeenvolgende dag voor Toyota. Het gat bedroeg vandaag een halve seconde.
Ondanks dat het uiteraard maar test zijn viel mij dit ook al erg op. Als ze ook effectief sneller zijn, dan zal toyota het zwaar te verduren krijgen en gaan er daar weer een aantal vliegen denk ik. Niet dat dat de uiste manier is, maar das de Japanse manier van denken/werken precies.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi till infinity op 08 februari 2007 - 18:19:09
Citaat van: Tim C op 07 februari 2007 - 23:00:02
Pijnlijk? Williams staat voor de tweede opeenvolgende dag voor Toyota. Het gat bedroeg vandaag een halve seconde.
Ondanks dat het uiteraard maar test zijn viel mij dit ook al erg op. Als ze ook effectief sneller zijn, dan zal toyota het zwaar te verduren krijgen en gaan er daar weer een aantal vliegen denk ik. Niet dat dat de uiste manier is, maar das de Japanse manier van denken/werken precies.

Toyota doekt haar eigen team op en neemt Williams over?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kirabi

Citaat van: Phil69 op 07 februari 2007 - 15:01:48
Gaan we de wagens nog wel van mekaar kunnen onderscheiden?
Wat denk je van het volgend filmpje(1ste meters Albers in de Spijke
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=241287&mode=normal&pid=fcupdate&quality=2
Je zou beginnen twijfelen of het een oranje Ferrari is of een rode Spijker ;D
Maar zoals ieder jaar zal het wat wennen zijn in tbegin

hmmmm die wagen begint te lijken op de A1 Oranje wagen


Tim C

Citaat van: McChouffe op 08 februari 2007 - 19:44:09
Citaat van: Schumi till infinity op 08 februari 2007 - 18:19:09
Citaat van: Tim C op 07 februari 2007 - 23:00:02
Pijnlijk? Williams staat voor de tweede opeenvolgende dag voor Toyota. Het gat bedroeg vandaag een halve seconde.
Ondanks dat het uiteraard maar test zijn viel mij dit ook al erg op. Als ze ook effectief sneller zijn, dan zal toyota het zwaar te verduren krijgen en gaan er daar weer een aantal vliegen denk ik. Niet dat dat de uiste manier is, maar das de Japanse manier van denken/werken precies.
Toyota doekt haar eigen team op en neemt Williams over?
Laat ons hopen van niet!

KVDracer

Citaat van: Tim C op 08 februari 2007 - 21:14:57
Citaat van: McChouffe op 08 februari 2007 - 19:44:09
Citaat van: Schumi till infinity op 08 februari 2007 - 18:19:09
Citaat van: Tim C op 07 februari 2007 - 23:00:02
Pijnlijk? Williams staat voor de tweede opeenvolgende dag voor Toyota. Het gat bedroeg vandaag een halve seconde.
Ondanks dat het uiteraard maar test zijn viel mij dit ook al erg op. Als ze ook effectief sneller zijn, dan zal toyota het zwaar te verduren krijgen en gaan er daar weer een aantal vliegen denk ik. Niet dat dat de uiste manier is, maar das de Japanse manier van denken/werken precies.
Toyota doekt haar eigen team op en neemt Williams over?
Laat ons hopen van niet!

Hun eigen team opdoeke om dan Williams over te nemen is wat onnozel e. Ik zie ze wel hun team opdoeken en als motorleverancier door het leven gaan.

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Vind ik ook, er zit nu veel meer afwisseling in hun livery, het oogt mooier dan hun eerste livery.

Tim C


Ferrari 2010

De spyker heeft er een mooie look mee gekregen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Blue Shadow

nja dat is niet mis maar zouden ze zich beter niet met andere dingen bezig houden zo vlak voor het sizoen ??  :-\
iceman 4 world champion

meatball

ik vrees dat hun looks alles is wat ze hebben om de aandacht te trekken 8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

bogief1

Citaat van: Blue Shadow op 06 maart 2007 - 19:02:39
nja dat is niet mis maar zouden ze zich beter niet met andere dingen bezig houden zo vlak voor het sizoen ??  :-\

De reclame was niet duidelijk op de vorige livery en op tv zag het er meer uit als een Ferrari, dus was dit in feite wel iets belangrijk.
Ik vind de spyker nu wel 1 van de mooiste wagens, qau uitzicht dan. Neen, ik ben geen hollander  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Citaat van: Blue Shadow op 06 maart 2007 - 19:02:39
nja dat is niet mis maar zouden ze zich beter niet met andere dingen bezig houden zo vlak voor het sizoen ??  :-\
Ik ben er vrij zeker van dat er een aparte afdeling is die zich met dat soort zaken bezig gaat houden hoor...

dj Peter

Citaat van: Tim C op 06 maart 2007 - 18:54:40
Viel bieter ie :)


Eerlijk gezegd vind ik het niks bijzonders hoor, ik denk zelfs dat je op tv weinig verschil zal merken tussen deze Spyker en de Midland van vorig jaar. (voor de overname door Spyker weliswaar) Alweer oranje en zwart.  Ik zou eerder gekozen hebben voor een opvallende kleur als groen,geel of paars zoals de Jaguars,Jordans en Saubers destijds of mogen deze kleuren niet gebruikt worden door andere teams? 

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 07 maart 2007 - 09:26:41
Eerlijk gezegd vind ik het niks bijzonders hoor, ik denk zelfs dat je op tv weinig verschil zal merken tussen deze Spyker en de Midland van vorig jaar. (voor de overname door Spyker weliswaar) Alweer oranje en zwart.  Ik zou eerder gekozen hebben voor een opvallende kleur als groen,geel of paars zoals de Jaguars,Jordans en Saubers destijds of mogen deze kleuren niet gebruikt worden door andere teams? 
Herinner je je de midland nog wel goed? Die was grijs/wit/rood hé. Dit is toch een groooot verschil hoor ;)
Citaat van: Blue Shadow op 06 maart 2007 - 19:02:39
nja dat is niet mis maar zouden ze zich beter niet met andere dingen bezig houden zo vlak voor het sizoen ??  :-\
Ik denk niet dat de personen die zich met de livery bezighouden zich ook met hen engineerings werk bezighouden of omgekeerd hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.