Wat kunnen we verwachten van Super Aguri-Honda ?

Gestart door Blue Shadow, 06 december 2006 - 19:26:30

« vorige - volgende »

Welk team maakt in 2007 het meeste vooruitgang ?

Super Aguri
12 (54.5%)
Spyker
6 (27.3%)
Toro Rosso
4 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tim C

Ik heb blijkbaar dit seizoen een ander seizoen gezien?

Zonder opstootje in Japan zou Fernando's laatste winst in Canada zijn geweest...

scho0634

Ja hoor, zo kan ik er nog een paar opnoemen .....

De Ferrari dominantie van 2000-2004 was volledig weg in 2005 en 2006. Het extra testen heeft ze dus niet veel geholpen de laatste 2 jaar.

Verder heb ik geen idee welk seizoen jij hebt gezien maar volgens mij won Renault beide titels 2 jaar op rij.

Maar we zijn nu wel erg off-topic, geloof ik.... ;)


Tim C

Ik zou nu niet bepaald durven zeggen dat de tweede helft van het seizoen niet door Ferrari werd gedomineerd...

Beide titels werden trouwens in de laatste race vastgelegd dit jaar, zullen we dat even vergelijken met 'dominant' jaar 2004?

Olav18

Ok, terug ontopic. Met Super Aguri gaat het helemaal goed komen, ze hebben namelijk een Nederlandse testrijder. ;)

Citaat
Van der Garde testrijder Super Aguri
Nog een Nederlander in de Formule 1

[15-12] Volgend jaar is er nog een Nederlander actief in de Formule 1. Giedo van der Garde heeft getekend als test- en reservecoureur bij Super Aguri.

De 21-jarige Van der Garde stond dit jaar onder begeleiding van het McLaren Young Driver Support Programme. Met ASM hoopte de coureur uit Veenendaal een gooi te doen naar de titel in Formule 3 Euroseries. Die hoge verwachtingen wist Van der Garde echter niet waar te maken. Hij eindigde als zesde.
Van der Garde heeft al een stoeltje gepast

Kennelijk toch genoeg om door Super Aguri aangetrokken te worden als derde coureur. Van der Garde: ,,Ik ben erg blij dat ik straks met Super Aguri mijn Formule 1-debuut maak. Toen ik begon met karten heb ik dit altijd voor ogen gehad. Nu kan ik al mijn energie in Super Aguri steken en leren hoe de auto werkt. Ik kijk er dan ook naar uit om voor het eerst in een Formule 1-auto te stappen."

Teambaas Aguri Suzuki noemt Van der Garde een jonge coureur met veel potentie. Toch verwacht hij dat onze landgenoot het in het begin moeilijk zal krijgen. Suzuki: ,,Formule 1 is immers niet iets waar je zomaar even instapt. Maar voor iemand met zoveel talent moet het lukken om zich snel aan te passen. Ik hoop dat hij hard werkt en succesvol wordt in deze klasse."

Bron: Formule1.nl
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Blue Shadow

Het geld was blijkbaar op om een testrijder aan te werven met ervaring.  ;D
iceman 4 world champion

scho0634

#35
Het is in ieder geval een beginnetje voor van der Garde. Leuk voor die jongen, al weet ik niet of dit zo'n megatalent is, maar we zullen zien.

En sorry Tim, maar ik zie wel een terugval|(letje) van Ferrari, maar dat is inderdaad een compleet ander topic.