BRAVO: een nieuwe FIAT!

Gestart door Martin, 26 oktober 2006 - 22:50:11

« vorige - volgende »

Martin

De Fiat Stilo wordt vervangen door de Fiat Bravo.








Officieel: Citroën C-Crosser








Peugeot 4007 komt pas in 2008 naar Nederland




razzle_dazzle

Die Bravo vind ik wel geslaagd, doet me een beetje aan dat kleiner model van Alfa Romeo denken.

Manuel

Die Citroën en die peugout zijn niet om aan te zien maar die Fiat is toch wel geslaagd vind ik.

Martin

De Fiat is zeer geslaagd, de Citroen ook wel.
In de Peugeot zou ik nog niet dood  willen worden gevonden.


dj Peter

Deze franse auto's zijn echt schreeuwlelijk. Ik vind trouwens de nieuwste "voorkantstijl" van Citroen niet om aan te" zien.

De FIAT kan me wel verleiden.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 23:06:22
Die Bravo vind ik wel geslaagd, doet me een beetje aan dat kleiner model van Alfa Romeo denken.
Ik wilde net exact hetzelfde zeggen! Die knik boven de "klinklijn" (om het beest maar een naam te geven) doet me echt aan Alfa Romeo denken.

Die Citroën, zoals Saffier al vermelde trekt die voorkantstijl (doorgetrokken ^) op niets. Is mooi bij de kleine wagentjes maar niet voor de grotere modellen. De achterkant is oerlelijk, foute verhouding tussen raamgrootte en het metaal dat daar aan hangt, en dan de 3-delige achterbumper doet er zeker geen goed aan!

De peugeot, heb een zwak voor dit merk maar deze is ronduit lelijk. de grill gaat erover en de achterkant is, net zoals bij hun zustermerk, aarslelijk. Helemaal neits voor een SUV.

Beide SUV's hangen bovendien te dicht bij de grond, vooral de peugeot zen neus haalt het beetje dat je hem terreinwagen zou kunnen noemen helemaal weg.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.