De beoordeling van het afgelopen seizoen

Gestart door scho0634, 24 oktober 2006 - 20:03:06

« vorige - volgende »

Welk rapportcijfer verdient het F1 seizoen 2006??

10
2 (5.4%)
9
2 (5.4%)
8
18 (48.6%)
7
12 (32.4%)
6
2 (5.4%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 31

marlboro

Citaat van: bogief1 op 27 oktober 2006 - 18:25:01
Het welles-nietes spel word dus niet gestop na het pensioen van MS.
Het zal enkele jaren Kimi-Fernando worden...


Of massa of wie weet nog iemand anders?
Bende kinders

scho0634


razzle_dazzle

Laat Kimi het eerst maar eens opnemen tegen Massa...dan weten we meteen welk vlees we in de kuip hebben.

The Iceman

Citaat van: Mclaren1986 op 26 oktober 2006 - 17:09:49
Dat komt omdat Kimi Mclaren "verraden" heeft door naar Ferrari te gaan en de meeste Mclaren-fans kunnen daar niet mee om.
Heb er,als McLaren supporter, geen enkel probleem mee. McLaren heeft het zelf gezocht. Ze kunnen al jaren geen betrouwbare wagen meer bouwen en dan raak je natuurlijk je sterrijder kwijt. Kimi heeft niet het geduld dat Mika wel had destijds en ik denk dat de relatie met Ron Dennis ook wel serieus bekoeld was. Ron kon niet om met Kimi's levenswijze. Kimi weet ook wel dat hij met Ferrari een grotere kans maakt om met een snelle en betrouwbare wagen de wereldtitel te winnen.
Maar verraad, daar ben ik het helemaal niet mee eens. In het voetbal wordt er zoveel getransfereerd elk seizoen. En McLaren krijgt er een andere sterrijder voor in de plaats, al schat ik Kimi toch nog altijd iets hoger in dan Alonso.  :)

scho0634

Als het om de titel gaat, moet Riakkonen nog maar laten zien dat hij net zo goed is als Alonso. Dan moet je ook berekenend kunnen rijden en dat heb ik van Kimi nog niet (kunnen) zien. Simpelweg iedere keer finishen en het maximaal haalbare aantal punten die dag bij elkaar rijden. Alonso kan dat, van Kimi weten we dat nog niet.

Manuel

Citaat van: Snekuem op 28 oktober 2006 - 10:31:18
Citaat van: Mclaren1986 op 26 oktober 2006 - 17:09:49
Dat komt omdat Kimi Mclaren "verraden" heeft door naar Ferrari te gaan en de meeste Mclaren-fans kunnen daar niet mee om.
Heb er,als McLaren supporter, geen enkel probleem mee. McLaren heeft het zelf gezocht. Ze kunnen al jaren geen betrouwbare wagen meer bouwen en dan raak je natuurlijk je sterrijder kwijt. Kimi heeft niet het geduld dat Mika wel had destijds en ik denk dat de relatie met Ron Dennis ook wel serieus bekoeld was. Ron kon niet om met Kimi's levenswijze. Kimi weet ook wel dat hij met Ferrari een grotere kans maakt om met een snelle en betrouwbare wagen de wereldtitel te winnen.
Maar verraad, daar ben ik het helemaal niet mee eens. In het voetbal wordt er zoveel getransfereerd elk seizoen. En McLaren krijgt er een andere sterrijder voor in de plaats, al schat ik Kimi toch nog altijd iets hoger in dan Alonso.  :)

Dat is dit jaar toch wel veranderd denk ik, het is de snelheid dat er dit jaar niet was.

The Iceman

Citaat van: Mclaren1986 op 28 oktober 2006 - 13:57:25
Dat is dit jaar toch wel veranderd denk ik, het is de snelheid dat er dit jaar niet was.
Inderdaad, 2006 was het tegenovergestelde van 2005, de betrouwbaarheid viel wel mee dit jaar, maar de Mac was niet vooruit te branden.

FerrariMan

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 20:13:40
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:23:56
In de ene topic maak je Kimi met de grond gelijk en in de andere topic hemel je hem op voor 'gewelidig'.
Wel, hier is je uitdaging. Post het bericht waar ik Kimi met de grond gelijk maak.

Ik wacht nog steeds.

Hopelijk is volgend seizoen veel saaier, a la 2004 met Massa die al halverwege kampioen is.  ;D

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 28 oktober 2006 - 17:25:44

Hopelijk is volgend seizoen veel saaier, a la 2004 met Massa die al halverwege kampioen is.  ;D

Dat hoop je toch niet echt, he.

FerrariMan

Citaat van: scho0634 op 28 oktober 2006 - 19:51:47
Citaat van: FerrariMan op 28 oktober 2006 - 17:25:44

Hopelijk is volgend seizoen veel saaier, a la 2004 met Massa die al halverwege kampioen is.  ;D

Dat hoop je toch niet echt, he.
De smilie leek me toch duidelijk.  ;) Alleen dat van Massa hoop ik wel.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 28 oktober 2006 - 17:25:44
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 20:13:40
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:23:56
In de ene topic maak je Kimi met de grond gelijk en in de andere topic hemel je hem op voor 'gewelidig'.
Wel, hier is je uitdaging. Post het bericht waar ik Kimi met de grond gelijk maak.

Ik wacht nog steeds.

Hopelijk is volgend seizoen veel saaier, a la 2004 met Massa die al halverwege kampioen is.  ;D

Hier heb je het:
Kimi die in de verste verte Schumacher niet kon afhouden en dat het eig maar flauw was van Kimi.
En Kimi die zei ' i was having a shit ' vond je hilarisch.

Dat zijn 2 uitspraken die niet gaan volgens mij.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 30 oktober 2006 - 20:04:23
Citaat van: FerrariMan op 28 oktober 2006 - 17:25:44
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 20:13:40
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:23:56
In de ene topic maak je Kimi met de grond gelijk en in de andere topic hemel je hem op voor 'gewelidig'.
Wel, hier is je uitdaging. Post het bericht waar ik Kimi met de grond gelijk maak.

Ik wacht nog steeds.

Hopelijk is volgend seizoen veel saaier, a la 2004 met Massa die al halverwege kampioen is.  ;D

Hier heb je het:
Kimi die in de verste verte Schumacher niet kon afhouden en dat het eig maar flauw was van Kimi.
En Kimi die zei ' i was having a shit ' vond je hilarisch.

Dat zijn 2 uitspraken die niet gaan volgens mij.
Mag ik een link naar de pagina waar dat bericht staat? Want aan die tekst kom ik niet uit. Alvast bedankt!

scho0634

Wow, eentje heeft een 10 gegeven! Dat zal ongetwijfeld een die-hard Alonso fan zijn :D