De beoordeling van het afgelopen seizoen

Gestart door scho0634, 24 oktober 2006 - 20:03:06

« vorige - volgende »

Welk rapportcijfer verdient het F1 seizoen 2006??

10
2 (5.4%)
9
2 (5.4%)
8
18 (48.6%)
7
12 (32.4%)
6
2 (5.4%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 31

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 09:53:28
Bij ons hebben ze daar een speciaal woord voor.  :)

Neeneen, ik heb dit seizoen bij veel McLaren vrienden al gemerkt dat ze halfweg subtiel de kant van Alonso kozen. Ze probeerden dan een goeie argumentatie te hebben maar telkens was het even doorzichtig en te herleiden tot 'Alonso is de beste en McLaren heeft dan de beste piloot'.

Ware fans die halfweg het seizoen geen zak meer gaven om Kimi.
Ow, we zullen maar zwijgen.
In de ene topic maak je Kimi met de grond gelijk en in de andere topic hemel je hem op voor 'gewelidig'. Ze hebben daar ook een woord voor, maar die deel ik je liever niet mee.

Van zodra ik wist dat Alonso voor McLaren zou rijden heb ik gezegd dat ik dit jaar wat nauwlettender zou kijken naar zijn prestaties dit jaar. Met een heel andere kijk ben ik het seizoen begonnen en ik ben tot de constatatie gekomen dat hij een gewelidig coureur is, that's it. Problemen mee? da's pecht voor u.
Kimi ben ik altijd blijven steunen dus als je stellingkje naar naar mij gericht is dan zit je er ferm naast en dan bezit je maar weinig mensenkennis.
Wat gaan we een leuke winter tegemoet ::) Al moet ik zeggen dat ik er niet veel zin in heb...

En jasper, je hebt mijn volledige uitleg niet gelezen! Ik zei dat ik veel mooie races gezien heb. Dat Alonso de nummer 1 naar McLaren meeneemt is een mooi cadeau.

daan

Alonso is een arrogante kerel, simpel maar daar kan je niet omheen. Raikkonen is een goede coureur en het is ook logisch dat hij naar Ferrari gaat omdat zij een hele goede wagen kunnen bouwen die niet om de race kapot gaat. Dit zeg ik als McLaren- fan.

Jasper

Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:23:56
En jasper, je hebt mijn volledige uitleg niet gelezen! Ik zei dat ik veel mooie races gezien heb. Dat Alonso de nummer 1 naar McLaren meeneemt is een mooi cadeau.

Je noemt het in je bericht duidelijk als positief dat Alonso wereldkampioen is geworden. Als echte McLaren-fan kan je het echter alleen maar goed vinden als een McLaren-rijder in 2006 wereldkampioen is geworden. Alonso was geen McLaren-rijder in 2006 dus jouw goedvinden dat hij kampioen is geworden is meer verraad ten opzichte van McLaren dan dat Räikkönen naar Ferrari gaat.

McChouffe

Citaat van: Mclaren1986 op 26 oktober 2006 - 17:09:49
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 09:53:28
Bij ons hebben ze daar een speciaal woord voor.  :)

Neeneen, ik heb dit seizoen bij veel McLaren vrienden al gemerkt dat ze halfweg subtiel de kant van Alonso kozen. Ze probeerden dan een goeie argumentatie te hebben maar telkens was het even doorzichtig en te herleiden tot 'Alonso is de beste en McLaren heeft dan de beste piloot'.

Ware fans die halfweg het seizoen geen zak meer gaven om Kimi.
Dat komt omdat Kimi Mclaren "verraden" heeft door naar Ferrari te gaan en de meeste Mclaren-fans kunnen daar niet mee om.

Dan moeten de meeste McLarenfans nog maar eens goed nadenken. McLaren slaagt er al jaren niet in Kimi een deftige wagen te geven. Wie heeft er dan wie "verraden"?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

In mijn ogen heeft niemand in de F1 iemand verraden eigenlijk. Kimi wil doorgroeien naar een overduidelijk beter presterend team, McLaren kan niet meer dan zijn best doen om een goede wagen te voorzien.

FerrariMan

#20
Citaat van: Mikacouli op 26 oktober 2006 - 17:23:56
In de ene topic maak je Kimi met de grond gelijk en in de andere topic hemel je hem op voor 'gewelidig'.
Wel, hier is je uitdaging. Post het bericht waar ik Kimi met de grond gelijk maak.
Ten tweede, het geweldig sloeg op zijn reactie van 'I was having a shit'. Als je dat niet begrepen hebt, dan kan je na al die jaren nog steeds niet lezen mijn beste. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Mclaren1986 op 26 oktober 2006 - 17:09:49
Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 09:53:28
Bij ons hebben ze daar een speciaal woord voor.  :)

Neeneen, ik heb dit seizoen bij veel McLaren vrienden al gemerkt dat ze halfweg subtiel de kant van Alonso kozen. Ze probeerden dan een goeie argumentatie te hebben maar telkens was het even doorzichtig en te herleiden tot 'Alonso is de beste en McLaren heeft dan de beste piloot'.

Ware fans die halfweg het seizoen geen zak meer gaven om Kimi.
Dat komt omdat Kimi Mclaren "verraden" heeft door naar Ferrari te gaan en de meeste Mclaren-fans kunnen daar niet mee om.
Tgelijk beginnen diezelfde Macfans dan wel Alonso op te hemelen, die Renault toch wel véél harder verraden heeft dan Kimi MacLaren verraden heeft hoor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Hou eens op met dat 'verraden' zeg! Wat een onzin. Kimi en Alonso zijn overgestapt naar andere teams. Big deal. Niets bijzonders. Heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met verraad te maken.

FerrariMan

Citaat van: scho0634 op 26 oktober 2006 - 21:29:34
Hou eens op met dat 'verraden' zeg! Wat een onzin. Kimi en Alonso zijn overgestapt naar andere teams. Big deal. Niets bijzonders. Heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met verraad te maken.
Inderdaad. Het is nu éénmaal een sport waar transfers kunnen én moeten.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 21:30:56
Citaat van: scho0634 op 26 oktober 2006 - 21:29:34
Hou eens op met dat 'verraden' zeg! Wat een onzin. Kimi en Alonso zijn overgestapt naar andere teams. Big deal. Niets bijzonders. Heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met verraad te maken.
Inderdaad. Het is nu éénmaal een sport waar transfers kunnen én moeten.
Dat is nu net wat ik bedoelde met met men post, ik zie er geen verraden in, is gewoon een normale zaak in de wereld. Mensen komen en mensen gaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

marlboro

Ik ben content dat ze bij ferrari alonso niet genomen hebben.Ik zou altijd voor massa supporteren dan.
Bende kinders

Manuel

Ik zeg alleen maar dat het bij sommige Mclaren-fans zo overkomt dat Kimi Mclaren verraden heeft. Ik persoonlijk vind van niet, ik begrijp kimi's beslissing maar het doet verdomd pijn om hem naar "aartsrivaal" ferrari te zien gaan.

bogief1

Het welles-nietes spel word dus niet gestop na het pensioen van MS.
Het zal enkele jaren Kimi-Fernando worden...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Manuel

Citaat van: bogief1 op 27 oktober 2006 - 18:25:01
Het welles-nietes spel word dus niet gestop na het pensioen van MS.
Het zal enkele jaren Kimi-Fernando worden...

Kimi wel maar Fernando niet denk ik, Mclaren moet eerst een goede auto zien te bouwen en dat is iets waar ik aan twijfel. :(

bogief1

Citaat van: Mclaren1986 op 27 oktober 2006 - 18:29:56
Citaat van: bogief1 op 27 oktober 2006 - 18:25:01
Het welles-nietes spel word dus niet gestop na het pensioen van MS.
Het zal enkele jaren Kimi-Fernando worden...

Kimi wel maar Fernando niet denk ik, Mclaren moet eerst een goede auto zien te bouwen en dat is iets waar ik aan twijfel. :(

Ik denk dat Mclaren er wel staan, de motor was stukken beter dit jaar, qua betrouwbaarheid dan. Ze hebben een titelsponsor en de motivatie om met het nummer 1 te schitteren.
Ik vrees voor Renault, Fisi zal het team niet kunnen recht houden.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna