De beoordeling van het afgelopen seizoen

Gestart door scho0634, 24 oktober 2006 - 20:03:06

« vorige - volgende »

Welk rapportcijfer verdient het F1 seizoen 2006??

10
2 (5.4%)
9
2 (5.4%)
8
18 (48.6%)
7
12 (32.4%)
6
2 (5.4%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 31

scho0634

Goed idee van Schumi 2006; We maken er een poll van!

Een rapportcijfer voor het F1 jaar 2006!

Ferrari 2010

Ik geef een 9, dit is het beste seizoen van de afgelopen jaren voor mij. Spannend tot het einde en verassende wendingen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Spannend kampioenschap, een meerderheid aan saaie races. Als we de races waarin er gevochten werd voor de overwinning tellen, zullen we met 3 vingers wel ongeveer toekomen denk ik.

Dankzij het spannende kampioenschap geef ik toch nog een 7.

Kirabi

zoals in de andere topic, eindelijk weer eens wat strijd tot het einde, ik geef een 8


marlboro

Ik heb een 7 gegeven.Het kan nog veel beter dan wat we nu gezien hebben,alleeja,ik heb toch al beter gezien zoals 94 en de tijd tussen hakkinen en schumacher;dat was pas racen en races uitvechten.
Bende kinders

B00

Dankzei Ferrari was het dit jaar nog spannend, niet elke race was leuk. 7e
Michael the living legend

KVDracer

Ik heb een 8 gegeven. Als we naar de voorbije seizoenen kijken is dit wel één van de spannendste en interessantste geweest sinds 2003. Vorig jaar een walk over van Alonso en Renault, het jaar ervoor van Ferrari en MS. Nu was er in het begin van het seizoen de vrees dat het terug saai zou worden en dat is het ook geweest tot en met de GP van Canada. Van als MS terug beginnen winnen is, is er erug wat spanning in het kampioenschap gekomen.
En we hebben toch wel enkele interessante races gezien, de GP van Hongarije, de GP van China. De GP van Bahrein was ook een goede race, net zoals enkele die ik waarschijnlijk al vergeten ben. De GP van San Marino was ook wel interessant. Dus, ik vind dit seizoen toch een geslaagd seizoen. Ik hoop juist dat we nu van in begin van het seizoen wat meer spanning krijgen, zoals in '98.

FerrariMan

Citaat van: B00 op 24 oktober 2006 - 23:18:22
Dankzei Ferrari was het dit jaar nog spannend, niet elke race was leuk. 7e
Draai dat gerust om.

Dankzij Ferrari was het op het begin ook saai. Ze konden geen vuist maken.

Ik geef het seizoen een 8,5.
Vooral door het afscheid van MS en Grand Prix als Imola, Monza, China, Monaco en Brazil.

daan

Ik geef een 7, toch nog spannend gemaakt maar in het begin eigenlijk saai.

razzle_dazzle

Scho verwoorde het perfect in de andere topic. we hebben spanning, controverse en verrassende momenten gezien. Dat was al eventjes geleden, dus krijgt dit seizoen toch een 8 als eindbeoordeling.


Mikacouli

8
mooie races gezien en Alonso wereldkampioen...

Jasper

Alonso wereldkampioen, vernoem jij dat nu als McLarenfan als reden om dit seizoen een goed cijfer te geven? :o :o :o :o

marlboro

Citaat van: Jasper op 25 oktober 2006 - 22:13:56
Alonso wereldkampioen, vernoem jij dat nu als McLarenfan als reden om dit seizoen een goed cijfer te geven? :o :o :o :o

je hebt altijd zo van die mensen.
Bende kinders

FerrariMan

Bij ons hebben ze daar een speciaal woord voor.  :)

Neeneen, ik heb dit seizoen bij veel McLaren vrienden al gemerkt dat ze halfweg subtiel de kant van Alonso kozen. Ze probeerden dan een goeie argumentatie te hebben maar telkens was het even doorzichtig en te herleiden tot 'Alonso is de beste en McLaren heeft dan de beste piloot'.

Ware fans die halfweg het seizoen geen zak meer gaven om Kimi.

Manuel

Citaat van: FerrariMan op 26 oktober 2006 - 09:53:28
Bij ons hebben ze daar een speciaal woord voor.  :)

Neeneen, ik heb dit seizoen bij veel McLaren vrienden al gemerkt dat ze halfweg subtiel de kant van Alonso kozen. Ze probeerden dan een goeie argumentatie te hebben maar telkens was het even doorzichtig en te herleiden tot 'Alonso is de beste en McLaren heeft dan de beste piloot'.

Ware fans die halfweg het seizoen geen zak meer gaven om Kimi.
Dat komt omdat Kimi Mclaren "verraden" heeft door naar Ferrari te gaan en de meeste Mclaren-fans kunnen daar niet mee om.