De 10 duurste auto's ter wereld

Gestart door Jasper, 17 oktober 2006 - 18:51:25

« vorige - volgende »

Jasper

Voor wie inspiratie zoekt voor zijn verlanglijstje in de eindejaarsperiode...

http://www.lulleman.com/news.php?extend.156

Eric

Citaat van: Jasper op 17 oktober 2006 - 18:51:25
Voor wie inspiratie zoekt voor zijn verlanglijstje in de eindejaarsperiode...

http://www.lulleman.com/news.php?extend.156

de mooiste is voor mij de Mercedes SLR McLaren

ik heb in de States het geluk gehad er eentje tegen te komen...schitterende wagen en een schitterend geluid :o :o

Jasper

Ik zweer bij de Aston Martin Vanquish. Het is ook maar de tiende duurste auto ter wereld dus dat moet toch haalbaar zijn om er zo eentje binnen te halen? :P

Maar de SLR is inderdaad ook een heerlijke wagen, heb er zo eentje gezien in Italië afgelopen zomer. Wat voor merk is die Koenigsegg eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er ook wel een beest uit. :)

Eric

Citaat van: Jasper op 17 oktober 2006 - 22:00:05
Ik zweer bij de Aston Martin Vanquish. Het is ook maar de tiende duurste auto ter wereld dus dat moet toch haalbaar zijn om er zo eentje binnen te halen? :P

Maar de SLR is inderdaad ook een heerlijke wagen, heb er zo eentje gezien in Italië afgelopen zomer. Wat voor merk is die Koenigsegg eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er ook wel een beest uit. :)

als ik mij niet vergis is koeningsegg scandinavisch...zweeds denk ik

McChouffe

Citaat van: Jasper op 17 oktober 2006 - 22:00:05
Ik zweer bij de Aston Martin Vanquish. Het is ook maar de tiende duurste auto ter wereld dus dat moet toch haalbaar zijn om er zo eentje binnen te halen? :P

Maar de SLR is inderdaad ook een heerlijke wagen, heb er zo eentje gezien in Italië afgelopen zomer. Wat voor merk is die Koenigsegg eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er ook wel een beest uit. :)

http://www.koenigsegg.com en is inderdaad, zoals Eric al zei, Zweeds.

Er staan zoveel prachtige wagens tussen, de Veyron, Enzo, Murcielago, ... allemaal om duimen en vingers af te likken. Ik ga hard moeten sparen  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Koenigsegg prijkt trouwens met trots (en spoiler) helemaal bovenaan het lijstje van Top Gear.

Martin

Ik ga voor de Maybach, maar wel met chauffeur. ;D

McChouffe

Citaat van: Martin op 18 oktober 2006 - 23:14:49
Ik ga voor de Maybach, maar wel met chauffeur. ;D

Wat heb je nu aan zo'n wagen als je er zelf niet mee rijdt  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Citaat van: McChouffe op 19 oktober 2006 - 00:10:38
Citaat van: Martin op 18 oktober 2006 - 23:14:49
Ik ga voor de Maybach, maar wel met chauffeur. ;D

Wat heb je nu aan zo'n wagen als je er zelf niet mee rijdt  ;)

Heb je wel eens gezien hoe je achterin lekker TV kan kijken in de meest luxe verstelbare zetels?
En met een bar, drinken en laten rijden. Lekker vrouwtje erbij.
Laat de chauffeur maar rijden. Ik ga daar achterin genieten.

razzle_dazzle

Citaat van: Martin op 19 oktober 2006 - 22:43:33
Citaat van: McChouffe op 19 oktober 2006 - 00:10:38
Citaat van: Martin op 18 oktober 2006 - 23:14:49
Ik ga voor de Maybach, maar wel met chauffeur. ;D

Wat heb je nu aan zo'n wagen als je er zelf niet mee rijdt  ;)

Heb je wel eens gezien hoe je achterin lekker TV kan kijken in de meest luxe verstelbare zetels?
En met een bar, drinken en laten rijden. Lekker vrouwtje erbij.
Laat de chauffeur maar rijden. Ik ga daar achterin genieten.


De achterbank van een Golf II bijvoorbeeld is inderdaad niet ideaal in bepaalde omstandigheden  :P.

McChouffe

Citaat van: Martin op 19 oktober 2006 - 22:43:33
Citaat van: McChouffe op 19 oktober 2006 - 00:10:38
Citaat van: Martin op 18 oktober 2006 - 23:14:49
Ik ga voor de Maybach, maar wel met chauffeur. ;D

Wat heb je nu aan zo'n wagen als je er zelf niet mee rijdt  ;)

Heb je wel eens gezien hoe je achterin lekker TV kan kijken in de meest luxe verstelbare zetels?
En met een bar, drinken en laten rijden. Lekker vrouwtje erbij.
Laat de chauffeur maar rijden. Ik ga daar achterin genieten.


Tv kijken, drinken, ... doe ik thuis wel. Een auto is voor mij om mee te rijden en liefst zo snel mogelijk  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Met één van deze zou ik al dik tevreden zijn. Zo een Pagani Zonda is toch ook iets speciaal, is eentje, gezien. Jammie.

Ferrari 2010

Ik zweer bij de bugatti, zou er echt wel eens mee over de ring willen vliegen!! Verder zijn het stuk voor stuk mooie wagens, op de Lamborghini Murcielago na, die is oerlelijk. De Rolls-Royce is natuurlijk niet zo mooi als de rest, maar sja, das een klasse apart é...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Hmmm...  ::)
Doe mij maar de Pagani Zonda. Een echte dreamcar,toch nog iets exclusiever dan de Ferrari Enzo die op de tweede plaats eindigt.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 30 oktober 2006 - 19:42:13
op de Lamborghini Murcielago na, die is oerlelijk.

Gij verdient slaag  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.