Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

B00

Titel zegt het al.

Er gaat volgend jaar heel wat veranderen bij de f1 teams. living legend Micheal Schumacher gaat de forumule 1 verlaten.
De twee top jonge coureurs Alonso en Raikkonen gaan een switch maken van team.
Coulthard is wortel aan het schieten Bij Red Bull.

Sinds jaren gaat de f1 er anders uitzien.
In de tijd dat (de Fin Mika H.) de f1 verliet was het nog makkelijk voor de Mclaren coureurs om over te stappen naar de jonge fin Raikonen.
2007 gaat dat allemaal veranderen zowel voor de Renault, Mclaren en Ferrari aanhangers.
Mijn favoriete team Ferrari en favoriete coureur gaan uit elkander. Nu is mijn eenheid gescheiden waardoor ik niet meer weet of ik nog wel voor Ferrari zal blijven, omdat mijn coureur er niet meer bij is.
Raikonen de Fin vind ik zo Mclaren en massa vind ik het net niet hebben.

Wie mijn favoriete coureur volgend jaar is, moet ik nog even afzien, tot zoveer ga ik nog 1 weekend genieten van mijn grote held Schumi.


Wat is jou favoriete combinatie anno 2007?

Michael the living legend

bogief1

Bruno Senna in de Mclaren, al zal het nog niet voor volgend jaar zijn. In afwachting daarvan kijk ik vooral naar Kimi en Nico.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Niets of niemand zal natuurlijk kunnen tippen aan mijn eerste grote idool, M. Schumacher. Mijn keuze voor volgend jaar gaat naar Kimi Räikkönen en Ferrari.

Sept

Volgend jaar zal het Massa worden.. Die ijspegel kan me maar matig bekoren, ook al zal hij volgend jaar vele successen boeken.. Maar mijn voorkeur gaat toch naar de andere rode piloot..
1991 - 2004 = 7

Raikkie

Mijn favoriete coureur blijft Kimi, maar ik ga ook duimen voor Jenson, Nico, Heikki en Lewis of Gary  :) Een favoriete team heb ik niet...

The REAL BUTTON Freak

Altijd Schumi supporter geweest,

volgend jaar wordt voor mij Red Bull en Jenson Button men favorieten, natuurlijk zal ik ook Kimi in het oog houden.

Juan Pablo

Word moeilijk.

Montoya en Villeneuve waren mijn favorieten, nu die weg zijn moet ik even zoeken naar een goede opvolger..

Maar natuurlijk steun ik altijd onze nationale trots: Albers   8)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

scho0634

Ik weet niet voor wie ik ben. Eigenlijk was ik altijd voor Senna, daarna geen favo rijder meer gehad. Ook de Nederlanders bekoren mij niet echt.

Ik ben wel heel benieuwd hoe Kimi het zal doen in de Ferrari.

razzle_dazzle

Scuderia Ferrari per siempre! Het wordt raar zonder Schumacher, maar het magische rode team blijft mijn steun krijgen.


Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2006 - 19:20:23
Scuderia Ferrari per siempre! Het wordt raar zonder Schumacher, maar het magische rode team blijft mijn steun krijgen.


Dito!

KVDracer

Zou mss niet slecht zijn om hier een poll van te maken  :P Maar ik weet het eigenlijk niet. Van als MS zijn afscheid heeft aangekondigd zit ik met mezelf in de knoop. Ik denk niet dat er nog iemand zal zijn waar ik zo een fan van zal worden. Maar ik twijfel tussen Kimi en Ferrari en Button en Honda. Omdat ik vind dat button wel degelijk de kwaliteiten heeft om wereldkampioen te worden, alleen wilt de Honda niet altijd mee. ik hhop toch dat we hem volgend jaar gaan zien vechten om de titel samen met Kimi en Alonso.

McLaren_über_alles

Volgend seizoen wordt raar... Kben al sinds 97 ongeveer McLarenfan, en plots zie je uw favoriet naar je rivaal trekken. 'K moet er wel bij vertellen dat ik eigenlijk zeer gelukkig ben voor Kimi dat hij zo goed als zeker volgend seizoen EINDELIJK eens over een wagen gaat beschikken die past bij zijn potentieel. Het is een zalige piloot, en McLaren heeft er eigenlijk voor gezorgd dat hij nog steeds geen enkele keer wereldkampioen geworden is. Dus volgend jaar blijf ik hevig supporter voor Kimi (en dus ook voor Ferrari), hoewel ik McLaren ook van dichtbij blijf volgen. Maar ik zie hen ook volgend seizoen niet echt meedraaien gans vooraan meedraaien, dus dit maakt het mss wel wat gemakkelijker.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Martin

Ik ben al sinds 1973 Ferrarifan. Nooit van een bepaalde rijder van dat team.
Als een Nederlandse rijder leuk mee kan komen steun ik hem natuurlijk wel.
Doornbos moet komend seizoen een plaatsje krijgen, Albers heeft dat al.


Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 08 oktober 2006 - 17:41:22
Niets of niemand zal natuurlijk kunnen tippen aan mijn eerste grote idool, M. Schumacher. Mijn keuze voor volgend jaar gaat naar Kimi Räikkönen en Ferrari.
same here
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The Iceman

McLaren zal altijd mijn favoriete team blijven, zonder twijfel. Ik supporter al vele jaren voor het team van Ron Dennis. Daarom vond ik het ook heel spijtig dat Kimi koos voor de Scuderia, maar ik begrijp dat hij overstapt naar de roden aangezien McLaren hem nooit een wagen heeft kunnen geven waarmee hij wereldkampioen kon worden. Maar ik blijf toch ook een "Kimi" fan.