De plaatsjes in 2007.

Gestart door bogief1, 03 oktober 2006 - 18:41:48

« vorige - volgende »

Jasper

Zielig zou het inderdaad zijn. En Hamilton is nog niet eens wat ik zou verstaan als "neger":


bmwracing

#61
ik denk bij toro roso zal het Robert Doornbos en speed zijn  en bmw is het Kubicia maar dat was al zeker en mclaren is het ook zeker Hamilton bij spijker zal dat het zelfde blijven en super aguri is het ook al zeker dat het davidson is

The Iceman

#62
Citaat van: bmwracing op 26 november 2006 - 11:10:43
ik denk bij toro roso zal het Robert Doornbos en speed zijn 
Denk niet dat Red Bull Liuzzi zomaar aan de kant schuift voor Doornbos. Liuzzi is al een tijdje lid van de 'Red Bull' familie en had Horner als teambaas bij Arden toen hij zijn F3000 titel won.
Speed daarentegen is belangrijk voor de afzet van Red Bull naar Amerika, dus blijft die zeker van zijn zitje volgens mij.
Doornbos behoudt zijn zitje als test -en reserverijder bij Red Bull Racing.
Toro Rosso rijdt volgens mij met dezelfde line-up als in 2006.  :)

scho0634

Citaat van: bmwracing op 26 november 2006 - 11:10:43
ik denk bij toro roso zal het Robert Doornbos en speed zijn  en bmw is het Kubicia maar dat was al zeker en mclaren is het ook zeker Hamilton bij spijker zal dat het zelfde blijven en super aguri is het ook al zeker dat het davidson is

Niet om lullig te doen, maar het leest wel prettiger als je leestekens en hoofdletters gebruikt.

Doefie

Ik hoop dat Monteiro kan blijven bij Spyker, hij doet het zeker niet slecht.

Citaat van: 0634 op 26 november 2006 - 20:16:01
Citaat van: bmwracing op 26 november 2006 - 11:10:43
ik denk bij toro roso zal het Robert Doornbos en speed zijn  en bmw is het Kubicia maar dat was al zeker en mclaren is het ook zeker Hamilton bij spijker zal dat het zelfde blijven en super aguri is het ook al zeker dat het davidson is

Niet om lullig te doen, maar het leest wel prettiger als je leestekens en hoofdletters gebruikt.

Hebben we al vaak gezegd ;)