Zoals in 1991

Gestart door The Iceman, 01 oktober 2006 - 12:38:03

« vorige - volgende »

The Iceman

Dit seizoen doet me een beetje denken aan dat van 1991, toen won Senna ook met zijn vingers in de neus de eerste vier races met zijn McLaren Honda en kwam Nigel Mansell met zijn Willimams Renault ook serieus opzetten in de tweede helft van het seizoen, met een spannende finale in Suzuka als gevolg, waar Senna uiteindelijk de titel nog pakte en zijn zege aan zijn teamgenoot Gerhard Berger schonk nadat Mansell zijn Williams Renault in de zandbak had geparkeerd.
Suzuka, toch een echt rijderscircuit net zoals Spa-Francorchamps, is al enkele malen het beslissende strijdtoneel geweest betreffende de ontknoping van de wereldtitel, al ging het er soms wel erg heet aan toe.
Remember Senna en Prost in 1988,1989 en 1990.
Had eerlijk gezegd graag Suzuka als laatste race gehad i.p.v. Interlagos.

bogief1

En volgend jaar verdwijn het helemaal  >:(. Spannend zal het wel worden denk ik, maar voor Schumacher zal de druk wel minder zijn dan voor Nigel toen.
Tenslotte heeft MS nu al 7 titels en had Nigel er nog gene. De renault en ferrari zijn aan elkaar gewaagd, net als de 2 rijders. Maar ik denk toch dat de ervaring hier de doorslagevende rol zal zijn.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

The Iceman

Citaat van: bogief1 op 01 oktober 2006 - 12:42:08
En volgend jaar verdwijn het helemaal  >:(. Spannend zal het wel worden denk ik, maar voor Schumacher zal de druk wel minder zijn dan voor Nigel toen.
Tenslotte heeft MS nu al 7 titels en had Nigel er nog gene. De renault en ferrari zijn aan elkaar gewaagd, net als de 2 rijders. Maar ik denk toch dat de ervaring hier de doorslagevende rol zal zijn.
en natuurlijk bandjes, bandjes, bandjes. Ben eens benieuwd of het 'droog' blijft in het land van de rijzende zon ???

Vroemvroem

Citaat van: bogief1 op 01 oktober 2006 - 12:42:08
En volgend jaar verdwijn het helemaal  >:(. Spannend zal het wel worden denk ik, maar voor Schumacher zal de druk wel minder zijn dan voor Nigel toen.
Tenslotte heeft MS nu al 7 titels en had Nigel er nog gene. De renault en ferrari zijn aan elkaar gewaagd, net als de 2 rijders. Maar ik denk toch dat de ervaring hier de doorslagevende rol zal zijn.

Alonso is belange zo goed niet als schumacher.Telkens opnieuw moet een mens dat hier weer aanhoren.
Ik zal nog wat anders zeggen;die kubica is beter dan alonso.

razzle_dazzle

*zucht* Vroemvroem, ga je nu in iedere topic de Alonso-basher uithangen? Probeer dan ook ten minste eens on topic te reageren.

Posten om te posten, zonder enige vorm van argumentatie, is op z'n minst gezegd irritant...think about it  ;).

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 21:28:53
Alonso is belange zo goed niet als schumacher.Telkens opnieuw moet een mens dat hier weer aanhoren.
Ik zal nog wat anders zeggen;die kubica is beter dan alonso.
Bij de meeste Renault dealers staat in hun showroom een kartonnen portret van Fernando Alonso. Je kunt er misschien eentje vragen, kun je daar je agressie op kwijt  ;) ;) ;)

Tim C

Citaat van: Snekuem op 02 oktober 2006 - 09:25:36
Bij de meeste Renault dealers staat in hun showroom een kartonnen portret van Fernando Alonso. Je kunt er misschien eentje vragen, kun je daar je agressie op kwijt  ;) ;) ;)
;D ;D

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 02 oktober 2006 - 09:25:36
Citaat van: Vroemvroem op 01 oktober 2006 - 21:28:53
Alonso is belange zo goed niet als schumacher.Telkens opnieuw moet een mens dat hier weer aanhoren.
Ik zal nog wat anders zeggen;die kubica is beter dan alonso.
Bij de meeste Renault dealers staat in hun showroom een kartonnen portret van Fernando Alonso. Je kunt er misschien eentje vragen, kun je daar je agressie op kwijt  ;) ;) ;)


Goed gedacht,eerst schijt en pis ik erop en daarna klop in z'n smoel in tweeen en laat er m'n buurman z'n hond nog eens goed op kakken.wahahaha.

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 02 oktober 2006 - 14:35:06
Goed gedacht,eerst schijt en pis ik erop en daarna klop in z'n smoel in tweeen en laat er m'n buurman z'n hond nog eens goed op kakken.wahahaha.
In plaats van dat allemaal te doen, misschien eerst beginnen met wat deftig taalgebruik ???    :-X :-X :-X
Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe oud je bent, aangezien je zo reageert ! 

Vroemvroem

Citaat van: Snekuem op 02 oktober 2006 - 16:35:50
Citaat van: Vroemvroem op 02 oktober 2006 - 14:35:06
Goed gedacht,eerst schijt en pis ik erop en daarna klop in z'n smoel in tweeen en laat er m'n buurman z'n hond nog eens goed op kakken.wahahaha.
In plaats van dat allemaal te doen, misschien eerst beginnen met wat deftig taalgebruik ???    :-X :-X :-X
Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe oud je bent, aangezien je zo reageert ! 

O,ik reageer alleen maar zo omdat mensen al even debiel reageren dus doe ik er nog eens een schepke bovenop.
En het maakt niet uit,ik haat alonso.

JC

kheb zo het gevoel dat jij zeer binnekort niet meer welkom zal zijn op dit forum

>:(
Man invented language to satisfy his deep need to complain

The Iceman

Citaat van: Vroemvroem op 02 oktober 2006 - 16:48:47
O,ik reageer alleen maar zo omdat mensen al even debiel reageren dus doe ik er nog eens een schepke bovenop.
En het maakt niet uit,ik haat alonso.
Wie reageert er dan zo debiel dan ?
En dat je Alonso haat ? Tiens, dat was me echt nog niet opgevallen.
Grow up VV.

Rippie

Je kan nog zo'n hekel hebben aan een coureur, dan kun je nog altijd beschaafd over hem discussiëren. Schelden en het belachelijk maken van een coureur zijn daarbij geen opties.

Bovendien snap ik niet dat mensen zo'n hekel aan een coureur kunnen hebben. Mij is het nooit gelukt, maar dat zal aan mij liggen zeker?  ::)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

bogief1

Ging het hier over 1991, of weeral over jou haat tegen de F1 vroemvroem, nog 2 races en dan verdwijn jij mss ook. Een mens zou nog uitkijken naar het afscheid van MS  :-\
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

vroemvroem, laat dit je eerste waarschuwing zijn om je gedrag aan te passen naar een acceptabele vorm.