Mijn nieuwe wagen

Gestart door Eric, 13 september 2006 - 20:41:52

« vorige - volgende »

Bjorn

Ik kon nog niet reageren. Maar het is inderdaad een mooie wagen!! Alleen verschoot ik dat het een cabrio was. Als ik me het goed herinner was jij niet te vinden voor een cabrio toch? Toch niet toen ik met die BMW Z4 langskwam. ;) Nu, je hebt een mooie wagen nu!
Oja, en we moeten nog es afspreken.  ;D ;D ;D ;D Volgend jaar misschien?  ;D ;D ;)
De Mens: In Het Gras![/color]

JVA

Citaat van: Eric op 13 november 2006 - 21:41:48
Citaat van: JVA op 10 november 2006 - 13:04:00
Een rijk mens is iets aardig hé... :D :D


Knappe wagen trouwens!!

dacht eerst bij BMW te gaan .... gelukkig heb ik dat niet gedaan, zeker na wat ik van jou gehoord heb  ;)

Die problemen zijn gelukkig van de baan. Al weet je natuurlijk nooit met elektronica.
De eerste twee jaar verschilende keren problemen (3 keer assistentie moeten laten komen) De derde keer zei die gast dat er 'foute' software opstond. Hij heeft die aangepast en sindsdien gaat alles goed! (Met mijn BMW toch.... ::))

Bjorn

Citaat van: JVA op 02 december 2006 - 10:51:00
Citaat van: Eric op 13 november 2006 - 21:41:48
Citaat van: JVA op 10 november 2006 - 13:04:00
Een rijk mens is iets aardig hé... :D :D


Knappe wagen trouwens!!

dacht eerst bij BMW te gaan .... gelukkig heb ik dat niet gedaan, zeker na wat ik van jou gehoord heb  ;)

Die problemen zijn gelukkig van de baan. Al weet je natuurlijk nooit met elektronica.
De eerste twee jaar verschilende keren problemen (3 keer assistentie moeten laten komen) De derde keer zei die gast dat er 'foute' software opstond. Hij heeft die aangepast en sindsdien gaat alles goed! (Met mijn BMW toch.... ::))

Dat laatste klinkt zo goed niet?!
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn op 28 november 2006 - 22:26:32
Ik kon nog niet reageren. Maar het is inderdaad een mooie wagen!! Alleen verschoot ik dat het een cabrio was. Als ik me het goed herinner was jij niet te vinden voor een cabrio toch? Toch niet toen ik met die BMW Z4 langskwam. ;) Nu, je hebt een mooie wagen nu!
Oja, en we moeten nog es afspreken.  ;D ;D ;D ;D Volgend jaar misschien?  ;D ;D ;)

ik heb altijd al een zwak gehad voor de mx-5 en nu deze er nog beter uitziet was de keuze vlug gemaakt he...eigenlijk is het geen cabrio he, maar een roadster LOL
toegegeven het is anders rijden maar veeeeeel meer fun

En dat afspreken moet er echt eens vankomen he... ;)