Mijn nieuwe wagen

Gestart door Eric, 13 september 2006 - 20:41:52

« vorige - volgende »

Eric

Sinds vrijdag is dit mijn nieuwe wagen...zij het wel in het zwart...maar het interieur is hetzelfde  :)






Martin

Ze betalen de redactie nu beter als in mijn tijd.
Ik moest het met een Trabant doen. ;D

McChouffe

Wij hebben hier nu ook al enkele weken een nieuwe Toyota Avensis staan. Prachtige wagen, een droom om mee te rijden.
Wij zitten wel droog als het plots onverwachts begint te regenen  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Ne cabrio. Heel tof om mee te rijde. Ik rij al 2,5 jaar rond met een cabrio en het is steeds weer genieten. Veel geluk ermee.

Schumi nr1

Had jij geen Saab? Was je niet tevreden over deze wagen? Deze is toch nog niet zo oud ...

Eric

Saab was best een goede wagen, maar de wagen is zo groooooot en omdat we maar met twee zijn hoefde de grote wagen niet...had ik eerder moeten aan denken  :)
Over de Saab kan ik zeker niets slecht zeggen, alleen dat hij niet zo zuinig is. ongeveer 9L

@McChoufe, als het niet te hard regent heb je er geen last van...als je snel genoeg bent tenminste  ;D

@Martin, de site is erop vooruit gegaan he...vandaar de hogere lonen.  ;D

@KVDracer, we treffen het nog een beetje met het weer...en inderdaad Cabrio rijden is zalig  ;D


McChouffe

Citaat van: Eric op 15 september 2006 - 08:31:23
Saab was best een goede wagen, maar de wagen is zo groooooot en omdat we maar met twee zijn hoefde de grote wagen niet...had ik eerder moeten aan denken  :)
Over de Saab kan ik zeker niets slecht zeggen, alleen dat hij niet zo zuinig is. ongeveer 9L

@McChoufe, als het niet te hard regent heb je er geen last van...als je snel genoeg bent tenminste  ;D

@Martin, de site is erop vooruit gegaan he...vandaar de hogere lonen.  ;D

@KVDracer, we treffen het nog een beetje met het weer...en inderdaad Cabrio rijden is zalig  ;D



Ik heb onlangs nog gehoord dat Saab een lage doorverkoopwaarde heeft. Klopt dat? Of valt het nog wel mee.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

KVDracer

Citaat van: Eric op 15 september 2006 - 08:31:23
@McChoufe, als het niet te hard regent heb je er geen last van...als je snel genoeg bent tenminste  ;D

Eens 160 km/u voel je de druppels niet meer  ;)

Eric

Citaat van: McChouffe op 15 september 2006 - 09:15:11
Citaat van: Eric op 15 september 2006 - 08:31:23
Saab was best een goede wagen, maar de wagen is zo groooooot en omdat we maar met twee zijn hoefde de grote wagen niet...had ik eerder moeten aan denken  :)
Over de Saab kan ik zeker niets slecht zeggen, alleen dat hij niet zo zuinig is. ongeveer 9L

@McChoufe, als het niet te hard regent heb je er geen last van...als je snel genoeg bent tenminste  ;D

@Martin, de site is erop vooruit gegaan he...vandaar de hogere lonen.  ;D

@KVDracer, we treffen het nog een beetje met het weer...en inderdaad Cabrio rijden is zalig  ;D



Ik heb onlangs nog gehoord dat Saab een lage doorverkoopwaarde heeft. Klopt dat? Of valt het nog wel mee.

yup, was wel effe verschieten... een wagen (nieuw) van ongeveer 25.000 € is na 2.5 jaar amper 10.000€ waard

Ferrari 2010

Das inderdaad shrikken, valt heel wat van weg!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Roel

Leuke wagen die MX5, vooral de combiantie zwart exterieur, zandbeige lederen interieur vind ik wel best ferm!
Enkel de combinatie zwart exterieur en ossenbloedrode lederen zetels doet nog beter! :-)
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Roel op 19 september 2006 - 17:57:59
Leuke wagen die MX5, vooral de combiantie zwart exterieur, zandbeige lederen interieur vind ik wel best ferm!
Enkel de combinatie zwart exterieur en ossenbloedrode lederen zetels doet nog beter! :-)

moest het beschikbaar zijn he....  ;)

Roel

Citaat van: Eric op 19 september 2006 - 19:17:19
Citaat van: Roel op 19 september 2006 - 17:57:59
Leuke wagen die MX5, vooral de combiantie zwart exterieur, zandbeige lederen interieur vind ik wel best ferm!
Enkel de combinatie zwart exterieur en ossenbloedrode lederen zetels doet nog beter! :-)

moest het beschikbaar zijn he....  ;)

dan is dit idd "the next best thing" als ik het al zo mag zeggen, goeie smaak!  ;D
God save Mclaren

JVA

Een rijk mens is iets aardig hé... :D :D


Knappe wagen trouwens!!

Eric

Citaat van: JVA op 10 november 2006 - 13:04:00
Een rijk mens is iets aardig hé... :D :D


Knappe wagen trouwens!!

dacht eerst bij BMW te gaan .... gelukkig heb ik dat niet gedaan, zeker na wat ik van jou gehoord heb  ;)