9/11

Gestart door daan, 11 september 2006 - 15:42:17

« vorige - volgende »

Tim C

#15
Citaat van: Doefie op 14 september 2006 - 17:22:07
Of het waar is of niet, geen idee. Feit is dat ik al het opgeblazen gedoe beu ben en ik er 100% van overtuigd ben dat het gewoon opgezet spel is, zodat regering Bush tenminste iéts had om op te steunen. Het is niet de eerste keer dat de CIA iets zou doen wat niet echt publiek mag gemaakt worden.
Heb jij enig idee hoeveel explosieven er nodig zijn en hoe goed de "rigging" moet zijn om een gebouw van bovenuit naar beneden te halen? Hoelang je er ten eerste aan bezig bent? En doe dat dan nog eens maal twee.

Ik kan absoluut niet begrijpen dat er mensen zijn die dom genoeg zijn om te denken dat een regering met zo'n complot weg komt.

Ik heb trouwens ook nieuws voor je, de CIA mag niet op Amerikaans grondgebied operaties uitvoeren en wees er maar zeker van dat wanneer een CIA agent een scheet laat op Amerikaanse bodem de FBI en NSA op de deur staan te kloppen om op Renaultisiaanse wijze hun onvrede te uiten.

McChouffe

Citaat van: Tim C op 14 september 2006 - 18:54:37
... om op Renaultisiaanse wijze hun onvrede te uiten.

;D ;D

Renaultisiaans in het woordenboek!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Om die gebouwen op te blazen is ik weet niet hoeveel kilo springstof nodig. Daarvoor moet je met meerdere mensen zeker een week gaten boren en de springstof plaatsen, slaghoedjes, draden en een ontsteking. Als dat kan zonder op te vallen!!!!
Nee, de Twin is ingestort door de inslag van de vliegtuigen.

FerrariMan

#18
Ik volg Martin en Tim, ik geloof geen seconde dat Amerika zoiets zou doen. Dat is "story" en "bild" praat en mensen slikken nu éénmaal graag sappige verhalen.