Michael Schumacher: The End.

Gestart door FerrariMan, 10 september 2006 - 16:01:21

« vorige - volgende »

Ray Den

Citaat van: Tim C op 17 september 2006 - 15:42:33
Welkom Vroemvroem!

Kan je in het vervolg slechts je antwoord in 1 post zetten inplaats van in 2?
doet er volgens mij niet echt toe maar kom
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

The Iceman

Citaat van: Jef De Haes op 17 september 2006 - 14:51:49
Senna was beregoed, daar geen discussie over, maar hij ging altijd naar de teams die goed bezig waren.
Als je goed bent zijn de topteams nu eenmaal in je geïnteresseerd. Neem nu Raïkkönen maar !
Zou jij dan twijfelen ???

The Iceman

#92
Citaat van: Jef De Haes op 17 september 2006 - 14:51:49
Wat deed MS? hij stapte in zijn 2e race over naar beneton, dat niet zo competitief was.
En nadat hij 2 wereldtitels binnen had, kon hij gerust verder rijden in de sterke beneton, maar dat deed hij niet.
Hij stapte over naar ferrari, die niets meer te zeggen hadden op de baan.
Het team was een varkensstal, die schumacher op magistrale wijze heeft uitgemest.
Schumacher kon in 1991 kiezen, ofwel bij Eddie Jordan blijven ofwel naar Benetton gaan ?? Aangezien Benetton toen een betere auto had, was het een heel logische keuze van de Duitser.
Hij stapte over naar Ferrari, maar niet alleen, hij nam al het 'sterke' personeel waaronder Ross Brawn en Rory Byrne van Benetton mee naar Ferrari. Schumacher heeft op zijn eentje Ferrari niet terug groot gemaakt, maar hij heeft er wel een groot aandeel in.
En Senna vergelijken met Schumacher, dat is gewoon niet mogelijk. Stel dat Senna niet was verongelukt in 1994, dan had hij misschien die titel nog gepakt in zijn Williams, dan had hij waarschijnlijk zijn carriere afgesloten bij Ferrari. Als, als als ......  ::) ::) ::)

razzle_dazzle

Nu Schumacher stopt breekt er wel een nieuw "tijdperk" aan, we gaan weer een strijd tussen allemaal jonge kerels krijgen. Raikkonen, Alonso en Button zijn al gevestigde waarden, maar ze zijn allemaal nog piepjong in racenormen. Kovalainen en Paffett of Hamilton zullen dan weer nieuw in de F1 zijn. Indien Renault, Ferrari en Mclaren zoaan mekaar gewaagd blijven gaat dit nog voor mooie duels zorgen.

Tim C

Citaat van: Ray Den op 17 september 2006 - 18:22:48
doet er volgens mij niet echt toe maar kom
We proberen het forum overzichtelijk te houden. Indien je een probleem hebt met de moderatie kan je altijd een privé bericht sturen naar mij of Ramses.

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:28:32

Alonso heeft alleen maar de titel gewonnen vorig seizoen door het falen van mclaren en vooral van ferrari.
De rijder vorig seizoen  zoals een raikkonen moet het iedere keer ontgelden omdat z'n motor ontplofte en daardoor telkens 10plaatsen achteruit moest,pf.Zo was het zeer makkelijk voor alonso om vlug veel punten uit te lopen op jan en alleman.
ja,raikkonen was in mijn ogen vorig seizoen de beste man op het veld en verdiende die titel en niet alonso.
En (bijna)iedereen kan kampioen worden met de allerbeste wagen.


Oh ja, dat was ik vergeten. Sommigen vinden dat als hun favoriet de titel pakt dat dat komt omdat ie zo geweldig rijd en als een ander de titel pakt is dat omdat de concurrentie faalt...

Ik kijk F1 sinds ongeveer 82 of 83 en in al die jaren heb ik geen enkele rijder kampioen zien worden in een slechte of onbetrouwbare auto. Een goeie auto hadden ze allemaal. De Renault/Alonso combi was vorig jaar de beste combinatie over 19 races genomen. De rest heeft dus idd gefaald, ja. En zij dus niet. Terecht kampioen dus, of je het nou een aardige vent vind of niet.

Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 18 september 2006 - 20:32:01
Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:28:32

Alonso heeft alleen maar de titel gewonnen vorig seizoen door het falen van mclaren en vooral van ferrari.
De rijder vorig seizoen  zoals een raikkonen moet het iedere keer ontgelden omdat z'n motor ontplofte en daardoor telkens 10plaatsen achteruit moest,pf.Zo was het zeer makkelijk voor alonso om vlug veel punten uit te lopen op jan en alleman.
ja,raikkonen was in mijn ogen vorig seizoen de beste man op het veld en verdiende die titel en niet alonso.
En (bijna)iedereen kan kampioen worden met de allerbeste wagen.


Oh ja, dat was ik vergeten. Sommigen vinden dat als hun favoriet de titel pakt dat dat komt omdat ie zo geweldig rijd en als een ander de titel pakt is dat omdat de concurrentie faalt...

Ik kijk F1 sinds ongeveer 82 of 83 en in al die jaren heb ik geen enkele rijder kampioen zien worden in een slechte of onbetrouwbare auto. Een goeie auto hadden ze allemaal. De Renault/Alonso combi was vorig jaar de beste combinatie over 19 races genomen. De rest heeft dus idd gefaald, ja. En zij dus niet. Terecht kampioen dus, of je het nou een aardige vent vind of niet.

Kampioen worden in de allerbeste wagen kan bijna iedereen(ik zeg wel;bijna iedereen).
Schumacher heeft titels kunnen winnen met een mindere wagen en met een (ong)evenwaardige als beste wagen.Dat moet alonso nog steeds bewijzen en heeft er nog steeds de kans voor.

Vorig seizoen was renault in contrcteur verdiende kampioen maar de beste rijder dat jaar was raikkonen.

Tim C

Inderdaad, Raikkonen verdiende vorig jaar om kampioen te zijn. Hij was nu eenmaal de beste, en daarom ben ik zo blij dat hij volgend jaar ook die kans gaat krijgen!

scho0634

Die kans krijgt hij zeker. Vorig jaar heb ik Alonso in een heel jaar niet fout zien doen (op Montreal na). Wat mij betreft verdiende hij die titel. Prachtige inhaalactie buitenom op Schumacher op Suzuka in de 130R. Kan weinig dingen opnoemen die hij fout deed.

Maar goed, is verleden tijd. Ik hoop ook dat Kimi volgend jaar de titel pakt. Wel hoop ik dat ie stevige concurrentie krijgt. Van wie weet ik nog niet. Of Massa zo constant kan zijn betwijfel ik, en of Alonso kan aanhaken in de McLaren betwijfel ik ook.


Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 20 september 2006 - 20:00:08
Die kans krijgt hij zeker. Vorig jaar heb ik Alonso in een heel jaar niet fout zien doen (op Montreal na). Wat mij betreft verdiende hij die titel. Prachtige inhaalactie buitenom op Schumacher op Suzuka in de 130R. Kan weinig dingen opnoemen die hij fout deed.

Maar goed, is verleden tijd. Ik hoop ook dat Kimi volgend jaar de titel pakt. Wel hoop ik dat ie stevige concurrentie krijgt. Van wie weet ik nog niet. Of Massa zo constant kan zijn betwijfel ik, en of Alonso kan aanhaken in de McLaren betwijfel ik ook.

In moncao vorig jaar had meneerke problemen met zijn banden.De bmw wiliams wilden hem voorbijsteken maar om dat niet te laten gebeuren heeft alonso tot 2 maal toe express de chicane afgesneden om zo voor de bmw williams te blijven.Hij is daarvoor niet bestraft geweest,onbegrijpelijk.
Dan heeft hij in de vrije trainingen net zoals bij doornbos een gevaarlijk maneuver uitgevoerd op luizzi of klien,tis op één van de twee.Meneerke is daarvoor toen ook niet bestraft geweest.
Wauw,vorig seizoen was het nogal moeilijk om schumacher in te halen,lol.

Ray Den

Citaat van: Tim C op 18 september 2006 - 14:01:28
Citaat van: Ray Den op 17 september 2006 - 18:22:48
doet er volgens mij niet echt toe maar kom
We proberen het forum overzichtelijk te houden. Indien je een probleem hebt met de moderatie kan je altijd een privé bericht sturen naar mij of Ramses.
veel aan overzichtelijkheid moet je niet in boeten meer muggeziften
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

scho0634

Citaat van: Vroemvroem op 21 september 2006 - 17:24:18
Citaat van: scho0634 op 20 september 2006 - 20:00:08
Die kans krijgt hij zeker. Vorig jaar heb ik Alonso in een heel jaar niet fout zien doen (op Montreal na). Wat mij betreft verdiende hij die titel. Prachtige inhaalactie buitenom op Schumacher op Suzuka in de 130R. Kan weinig dingen opnoemen die hij fout deed.

Maar goed, is verleden tijd. Ik hoop ook dat Kimi volgend jaar de titel pakt. Wel hoop ik dat ie stevige concurrentie krijgt. Van wie weet ik nog niet. Of Massa zo constant kan zijn betwijfel ik, en of Alonso kan aanhaken in de McLaren betwijfel ik ook.

In moncao vorig jaar had meneerke problemen met zijn banden.De bmw wiliams wilden hem voorbijsteken maar om dat niet te laten gebeuren heeft alonso tot 2 maal toe express de chicane afgesneden om zo voor de bmw williams te blijven.Hij is daarvoor niet bestraft geweest,onbegrijpelijk.
Dan heeft hij in de vrije trainingen net zoals bij doornbos een gevaarlijk maneuver uitgevoerd op luizzi of klien,tis op één van de twee.Meneerke is daarvoor toen ook niet bestraft geweest.
Wauw,vorig seizoen was het nogal moeilijk om schumacher in te halen,lol.

Ach, als jij dat vind dan zal dat best.  ::)

De meeste coureurs (zeker jouw Schumi) rijden niet altijd even netjes. De actie op Schumacher vond ik een knappe. Maar ja, voor jou bestaat alleen Schumacher. Ik heb veel waardering voor de beste man, maar ook andere rijders kunnen aardig sturen. Maar je kan natuurlijk ook zien wat je wil zien.

FerrariMan


Vroemvroem

Citaat van: scho0634 op 21 september 2006 - 19:28:03
Citaat van: Vroemvroem op 21 september 2006 - 17:24:18
Citaat van: scho0634 op 20 september 2006 - 20:00:08
Die kans krijgt hij zeker. Vorig jaar heb ik Alonso in een heel jaar niet fout zien doen (op Montreal na). Wat mij betreft verdiende hij die titel. Prachtige inhaalactie buitenom op Schumacher op Suzuka in de 130R. Kan weinig dingen opnoemen die hij fout deed.

Maar goed, is verleden tijd. Ik hoop ook dat Kimi volgend jaar de titel pakt. Wel hoop ik dat ie stevige concurrentie krijgt. Van wie weet ik nog niet. Of Massa zo constant kan zijn betwijfel ik, en of Alonso kan aanhaken in de McLaren betwijfel ik ook.

In moncao vorig jaar had meneerke problemen met zijn banden.De bmw wiliams wilden hem voorbijsteken maar om dat niet te laten gebeuren heeft alonso tot 2 maal toe express de chicane afgesneden om zo voor de bmw williams te blijven.Hij is daarvoor niet bestraft geweest,onbegrijpelijk.
Dan heeft hij in de vrije trainingen net zoals bij doornbos een gevaarlijk maneuver uitgevoerd op luizzi of klien,tis op één van de twee.Meneerke is daarvoor toen ook niet bestraft geweest.
Wauw,vorig seizoen was het nogal moeilijk om schumacher in te halen,lol.

Ach, als jij dat vind dan zal dat best.  ::)

De meeste coureurs (zeker jouw Schumi) rijden niet altijd even netjes. De actie op Schumacher vond ik een knappe. Maar ja, voor jou bestaat alleen Schumacher. Ik heb veel waardering voor de beste man, maar ook andere rijders kunnen aardig sturen. Maar je kan natuurlijk ook zien wat je wil zien.

O,schumacher heeft zeer zeker een aantal dingen gedaan die niet echt proper waren ja en er zijn idd andere rijders die ook goed kunnen rijden zoals een raikkonen en nog een aantal anderen.
En nogmaals;vorig seizoen was het niet moeilijk(alhoewel)omschumacher voorbij te steken,lol.
Schumacher heeft een aantal keer aangetoond zeer goed te kunnen verdedigen en dit zonder fouten te maken maar uiteindelijk als die 2 anderen(alonso,raikkonen)zoveel vlugger dan je zijn en het circuit laat het toe om in te halen dan zal je uiteindelijk toch de duimen moeten leggen.
Knappa aktie van alonso,ja,maar niet onlogsich dus.