Man van de race: Italië

Gestart door Ferrari 2010, 10 september 2006 - 15:15:56

« vorige - volgende »

Gekend é

M. Schumacher
10 (21.7%)
Raïkkönen
1 (2.2%)
Kubica
35 (76.1%)
Fisichella
0 (0%)
Button
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Tim C

Het was de zoon van Gilles Villeneuve denk ik, zijn voornaam ontglipt me momenteel

Mikacouli

Dit is een reden waarom ik geen zin meer heb in dit forum...

Sept

Citaat van: Mikacouli op 11 september 2006 - 19:16:57
Dit is een reden waarom ik geen zin meer heb in dit forum...

Omdat je geconfronteerd wordt met je eigen tegenstrijdigheden?
1991 - 2004 = 7

Scuderia Ferrari


Raikkie

Citaat van: McChouffe op 11 september 2006 - 18:06:40
Zonder twijfel Kubica. Tot nu toe een prachtig vervanger voor ... euh ... die Canadees ... hoe was zijn naam ook alweer?  ;)
Ik vind Kubica een supergoeie piloot, maar volgens mij had Villeneuve toch ook nog wel mooie dingen kunnen laten zien. Hij was toch ook vaak sneller dan die Heidfeld...

Over het geruzie hier : bij een poll is het de bedoeling dat iedereen zijn mening geeft (vergelijk het met de verkiezingen ofzo, dat is hetzelfde principe) en door de optelling van de stemmen krijg je dan een beeld van de meningen en dus in dit geval van de coureur die de meesten hier beschouwden als de beste van de race... Het leuke is dat er verschillende mensen verschillende meningen kunnen geven  ;) Ik snap dus niet waarom er hier zijn die anderen veroordelen omdat ze een andere mening hebben. Meningsvrijheid ?

Vroemvroem

Als je live aanwezig was in monza en je bent Michael en ferrari supporter in hart en nieren dan zeg je zeer zeker schumi..

Ray Den

Citaat van: Vroemvroem op 17 september 2006 - 15:50:55
Als je live aanwezig was in monza en je bent Michael en ferrari supporter in hart en nieren dan zeg je zeer zeker schumi..
^^ what the man said
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,