GP van Italië

Gestart door Supermariobros, 03 september 2006 - 10:11:06

« vorige - volgende »

daan

En de vele opgeblazen motoren van Raikkonen...
Ik ga Alonso steeds minder een waardig WK vinden, hij loopt echt alles af te zeiken, niet professioneel.

FerrariMan

Heeft er iemand beelden van de finish van vandaag? Het moment waarop Todt in beeld was? Dat was voor mij het vreselijkste moment want je zag aan zijn gezicht dat het zover was...
Als iemand ze heeft...(of weet waar ik de volledige race ahum ahum)

FerrariMan

Bij Renault zitten toch een stel slechte verliezers hoor...

Flavio:
CitaatOver Schumacher zei Briatore: "Schumacher heeft veel hulp gehad dit jaar. Hij heeft veel geluk en ik ga hem absoluut niet missen."

McChouffe

Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 20:12:02
Heeft er iemand beelden van de finish van vandaag? Het moment waarop Todt in beeld was? Dat was voor mij het vreselijkste moment want je zag aan zijn gezicht dat het zover was...
Als iemand ze heeft...(of weet waar ik de volledige race ahum ahum)

Een van de dagen is er wel ergens een Torrent met de volledige race.
Prachtig voor het wk dit. Een mooiere afsluiter dan een 8e wereldtitel kan er niet zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

scho0634

Citaat van: FerrariMan op 11 september 2006 - 11:08:13
Bij Renault zitten toch een stel slechte verliezers hoor...

Flavio:
CitaatOver Schumacher zei Briatore: "Schumacher heeft veel hulp gehad dit jaar. Hij heeft veel geluk en ik ga hem absoluut niet missen."

Och, je mag toch wel eens wat roepen. Trouwens, het bestraffen van Alonso was op zijn minst discutabel. Vond Bernie zelfs ook.

En ik begrijp best wel dat de concurrentie Schumacher niet zal missen  ;).

FerrariMan

Citaat van: McChouffe op 11 september 2006 - 11:09:08
Citaat van: FerrariMan op 10 september 2006 - 20:12:02
Heeft er iemand beelden van de finish van vandaag? Het moment waarop Todt in beeld was? Dat was voor mij het vreselijkste moment want je zag aan zijn gezicht dat het zover was...
Als iemand ze heeft...(of weet waar ik de volledige race ahum ahum)

Een van de dagen is er wel ergens een Torrent met de volledige race.
Prachtig voor het wk dit. Een mooiere afsluiter dan een 8e wereldtitel kan er niet zijn.
Heb de torrent al gevonden, van speedtv.

FerrariMan

http://www.autosport.com/news/report.php/id/54459

Wat hoop ik dat hij de titel niet wint...
Het moet pijn doen dat hij niet meer kan cruisen naar de puntjes en de sport verder belachelijk maken met zijn 'het hoeft allemaal niet' methodes.


Kirabi

"Zidane retired with more glory than Schumacher," said Alonso

pfff echt waar... ik snap hem niet... zo verdomd arrogant dat hij is ... bah


The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Kirabi op 12 september 2006 - 13:21:08
"Zidane retired with more glory than Schumacher," said Alonso

pfff echt waar... ik snap hem niet... zo verdomd arrogant dat hij is ... bah

Alonso doet me meer en meer aan Villeneuve denken. 1 keer kampioen in een fantastische wagen, slechte verliezer,... . zo zie je maar dat iedereen z'n opvolging heeft.

FerrariMan

Het is wel overdreven:

Citaat"For the team and myself, we are 100 per cent, no 110 per cent certain that we will do it."

Schumacher's decision to retire at the end of the season means that the pair's fierce rivalry will end in Brazil in three races time.

And after paying tribute to the 37-year-old's record-breaking achievements, Alonso added that he thinks the sport may be different once the seven-time champion has departed.

"Some people in F1 will be not so happy because there will be no-one for them to follow in the races," he said.

"We lose and we will miss a great champion on the track, he beat all the records and has the best numbers in Formula 1.

"But I think maybe Formula 1 itself will focus more on the sport after his retirement.

Die kerel is nog arroganter dan ik dacht.

daan

Kwal.. onso, damn echt zonde dat hij bij McLaren gaat rijden. Hij zou degene moeten zijn die met pensioen gaat, echt ik ben geen Schumacher-fan maar de uitspraken van Alonso zijn wel heel ernstig.

bogief1

Schumacher en Hill gooiden dikwijls ook harde woorden naar elkaar.
Alonso en Schumacher ook...

De doorbraak van Schumi gebeurde via Benneton met Briatore.
Die van Alonso bij renault (ex-benneton) met dezelfde Flavio.

Schumi ging naar het toen "slechte" Ferrari.
Alonso gaat nu naar het "slechte" McLaren.

Ik zie met Alonso, het verleden van Schumi. Zeiden ze vroeger ook niet dat Schumacher arrogant was in de periode met Hill?
Iemand zei: als kampioen moet je die arrogantie hebben en dat is in feite waar, want zonder ballen kom je er niet.

Ps: Ik ben geen fan van beiden  :), mijn voorkeur gaat naar Kimi, maar de echte kampioen is nog op komst: Bruno Senna.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Ik denk niet dat je het Ferrari van toen kan vergelijken met het McLaren van nu.

McLaren won vorig jaar nog een pak races en had mits betrouwbaarheid of een tikkeltje meer geluk een grote kans op de titel gehad.


Maar er zijn inderdaad veel vergelijkingen tussen beide piloten. Toch moet er ook zoiets bestaan als 'waardig verliezen'..
We zullen afwachten hoe het afloopt.

bogief1

Dat is waar, z'n reactie in ontoelaatbaar, al is het wel waar dat Schumi vaak bestraft geweest is, maar wie reed dan ook zo vele jaren F1.
Schumi zal nu eenmaal blijven voort gaan als kampioen, maar ook de man van '94 en '97.

Toch vind ik dat Alonso het meest aanleunt tegen Schumacher van de huidige generatie. Daarom ben ik verwonderd dat er vele anti-alonso zijn.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

dj Peter

Wat een zeikerd is die Alonso. Hij komt nog niet eens aan de tenen van Schumacher.
Hoe dichter Schumi nadert in het klassement hoe pissiger hij wordt.
We weten allemaal dat Michael geen al te fraaie dingen heeft uitgespookt in het verleden,maar niemand kan ontkennen dat er nooit een piloot is geweest of zal zijn die zoveel feedback geeft en zo gedreven test in om de auto te ontwikkelen.

Ik hoop uit de grond van  mijn hart dat Alfonske nooit  nog een wereldtitel haalt. Wat een blaas. Villeneuve is er niks tegen.  :P