Voetbalbeker van België 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2006 - 18:04:19

« vorige - volgende »

Tim C

Het is leuk om weten dat Standard niet in de halve finales zal zitten ;)

@Jasper: Dat probleem was even goed opgelost door supporters niet door elkaar te laten zitten, in vierde klas lijken ze dat door te hebben wanneer volgt Lierse?

Jasper

Waarom zouden gevechten na de match opgelost worden door 6000 uit-supporters in een kot te steken?

En die supporters door mekaar zetten heeft ertoe geleid dat wij met straten voorsprong de beste sfeer in het stadion hadden van alle eersteklasseploegen in de vorige bekerronde (KVM heb ik niet gezien dus daar zwijg ik over).

Tim C

En dat de spelersvrouwen werden lastig gevallen, en dat er gezeikt werd en dit en dat en zus en zo. Maar sfeer dat er was!

Je moet weten wat je wil...

Zelfs in vierde klas worden supporters gescheiden. Ik ben een paar jaar geleden naar Berchem Sport - Kortrijk gaan kijken. De 30 uit Kortrijk moesten langs een andere weg naar het stadion, langs een andere weg binnen, hadden een ander cafetaria,... Een risicomatch zo gezegd. Wat moet een Antwerp match niet zijn...

Jasper

Ik heb het ook nog nooit geweten dat de suppoerters op de Lierse door elkaar zitten.

Maar leg mij nu eens uit wat het verband is tussen de plaatsing in het stadion en incidenten die na de wedstrijd en buiten het stadion gebeuren? Wat heeft plaatsing in het stadion te maken met spelersvrouwen die lastigg gevallen worden?

Tim C

Maar enfin. Hoe hypocriet kan je niet zijn? Eerst komen ze wat klagen over hoe de spelersvrouwen werden lastig gevallen, hoe er gezeikt werd in het stadion, hoe dit, hoe dat. Ik begrijp dat je iets moet doen om zo'n afgang onder de mat te vegen, maar toch. Achteraf komen ze dan af met "maar sfeer dat er was".

Als de supporters niet door elkaar zaten dan werden de spelersvrouwen niet lastig gevallen, werden er geen mensen ondergezeken, zou er buiten het stadion nog altijd iets gebeurt zijn maar zat er geen Lierse fan meer tussen. Ik bedoel, dit soort dingen zijn spijtig genoeg nodig in het moderne voetbal, wat natuurlijk niet op Lierse slaagt blijkbaar.

Wat er op Lierse is misgelopen ligt aan die bende varkens die mee waren, maar vooral aan het absolute amateurisme waarmee die match werd georganiseerd. Maar sfeer dat er was meneer!

Jasper

Ja, als je je supporters door elkaar gooit, dan vraag je gewoon om problemen, dan heb je het zelf gezocht en verdien je niet beter. Een vrouw die in minirok rondloopt is toch ook de eerste schuldige als ze verkracht wordt? Waar ben ik nu toch over aan het zagen?

Tim C

#36
Citaat van: Jasper op 17 januari 2007 - 20:07:18
Ja, als je je supporters door elkaar gooit, dan vraag je gewoon om problemen, dan heb je het zelf gezocht en verdien je niet beter. Een vrouw die in minirok rondloopt is toch ook de eerste schuldige als ze verkracht wordt? Waar ben ik nu toch over aan het zagen?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bedankt voor de lach van de dag  ;D

Ga je nu echt die twee met mekaar vergelijken, I mean, seriously ;)

We hebben het hier over "den Antwerp", ik weet dat ze rondom heel België gekend zijn als de meest familievriendelijke club van het land, waar je nooit problemen mee hebt en waar iedereen na elke wedstrijd met een glimlach samen met de tegenstander een pot gaat pakken.

Hoe ging dat Monza nummer nu weer: Naïviteit?

Jasper

Dus als Antwerp toch al een slechte reputatie heeft, is het niet meer hun schuld en is het alleen maar de schuld van de organisatie van de match.

En nee, ik ga die twee niet met elkaar vergelijken, ik heb het namelijk al gedaan.

En Monza ken ik alleen maar van de formule 1. ???

Tim C

Citaat van: Jasper op 17 januari 2007 - 20:18:53
Dus als Antwerp toch al een slechte reputatie heeft, is het niet meer hun schuld en is het alleen maar de schuld van de organisatie van de match.
Zal ik dan even een analogietje uit mijn achterste trekken:

Wat Lierse geflikt heeft is net hetzelfde als een douanebeampte die Osama Bin Laden met een koffertje met een fluo geel Nucleair teken voorbij laat, terwijl hij er tegen zegt: "Goa, goa zé ne goeie goa!"

Wanneer je weet dat een club met zulke reputatie op bezoek komt dan moet één van de eerste dingen die in elke fatsoenlijke manager zijn hoofd springt zijn: "Jeetjemina, die houden we beter uit de buurt van onze jongens (en hun vrouwen)"

Jasper

En dan is wat er gebeurd is nog altijd de schuld van die enkele Antwerp-supporters en moet dit opgevolgd worden met de nodige sancties.

Tim C

Wanneer dat gebeurd was, was er wie weet niets of amper iets om over te schrijven mijn beste. Wat het Lierse bestuur heeft gedaan is het equivalent van een gevangenisdeur op een kier zetten in de hoop dat er niets gebeurt.

Als je nog verder wilt spreken over deze spijtige flater van het Lierse bestuur nodig ik u van harte uit aan den toog ;)

janke

Citaat van: Tim C op 17 januari 2007 - 20:23:00
Citaat van: Jasper op 17 januari 2007 - 20:18:53
Dus als Antwerp toch al een slechte reputatie heeft, is het niet meer hun schuld en is het alleen maar de schuld van de organisatie van de match.
Zal ik dan even een analogietje uit mijn achterste trekken:

Wat Lierse geflikt heeft is net hetzelfde als een douanebeampte die Osama Bin Laden met een koffertje met een fluo geel Nucleair teken voorbij laat, terwijl hij er tegen zegt: "Goa, goa zé ne goeie goa!"

Wanneer je weet dat een club met zulke reputatie op bezoek komt dan moet één van de eerste dingen die in elke fatsoenlijke manager zijn hoofd springt zijn: "Jeetjemina, die houden we beter uit de buurt van onze jongens (en hun vrouwen)"

Ik zie het al voor me feijenoord en ajax supporters doorelkaar in het stadion , dat word oorlog
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Het is niet Feyenoord tegen Ajax. Het is de laagst geklasseerde club uit de Belgische eerste klasse tegen de tweede in tweede klasse. En ondanks dat de fans door elkaar zaten, is er niets gebeurd in het stadion.

Jasper

Citaat van: Tim C op 17 januari 2007 - 20:30:51
Wanneer dat gebeurd was, was er wie weet niets of amper iets om over te schrijven mijn beste. Wat het Lierse bestuur heeft gedaan is het equivalent van een gevangenisdeur op een kier zetten in de hoop dat er niets gebeurt.

Als je nog verder wilt spreken over deze spijtige flater van het Lierse bestuur nodig ik u van harte uit aan den toog ;)

Het is mij eigenlijk in deze discussie nooit gegaan over het Lierse-bestuur. Het gaat mij om die enkele Antwerp-supporters die na 1-4 winst moeten vechten. Die gaan volgens jou, zo mag ik uit jouw posts opmaken, zo goed als vrijuit.



De voetbalcel van Binnenlandse Zaken doet er alles aan om de onruststokers te identificeren, wist de minister. "Er zijn momenteel 12 pv's opgesteld, waarvan 5 personen werden geïdentificeerd. Eens deze pv's zijn overgemaakt, zal de voetbalcel consequent, in het kader van het nultolerantiebeleid, procedures starten tegen de supporters, die kunnen leiden tot een stadionverbod en/of een geldboete."

Sport.be

janke

Dat bedoel ik er ook mee te zeggen ,,dat is in nederland niet meer mogelijk ,ik ga ook wel eens met mijn zoonje naar Ajax of de Graafschap maar alles gescheiden , is toch eigenlijk te gek voor woorden . ;)
Some things are too important to be left in the past.