Voetbalbeker van België 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 30 augustus 2006 - 18:04:19

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Volgend jaar als jullie terug in tweede spelen, mogen jullie nog eens langskomen  ;).

Tim C


The REAL BUTTON Freak

Antwerp vernedert Lierse in eigen huis.

Mischien geen verrasing maar leuk dat een 2de klasse ploeg(nu nog) toch doorstoot.

Nu ja, aan Lierse proficiat, ze hebben 1 maal kunnen scoren.

Supermariobros

Dat Antwerp verder bekert verwondert mij niet, ik zie ze de titel pakken in 2e dit jaar. Dat Lierse uitgeschakeld is in de beker is niet zo erg voor hen, maar het grote verschil, dat is iets waar ze zich wel zorgen moeten over maken. Vernedert worden op eigen veld door een tweedeklasser, leuk is ander.

Met Lierse gingen er nog drie andere eersteklassers uit: Roeserlare verloor op eigen veld van AA Gent met 2-3, Westerlo ging bij Club onderuit met 1-0 en Moeskroen verloor met dezelfde cijfers bij competitieleider Genk. Ook Anderlecht en Standard bekeren verder tegen respectievelijk Dender en Hamme. De Brusselaars wonen met 5-2 en de Rouches met forfaitcijfers.

Vandaag staan er nog twee wedstrijden op het programma met o.a. KV Mechelen - Zulte-Waregem, wij willen verder bekeren want willen de clash met Standard later in het tornooi niet missen.  ;)

Tim C

Klein pronostiekje:
Malinwa 1 - Zulte Kwa? 2

Jasper

Jah, het wordt toch wel even wat anders om volgend jaar weer in tweede klasse te spelen. :(

Tim C

Ach, troost je. Als ze zo blijven zal je niet lang in tweede spelen...  ;)

The REAL BUTTON Freak

#22
Zou tof zijn die Derby tegen Berchem Sport

En nu ook na Antwerp stoot ook Kv Mechelen en Kv Kortrijk door naar de kwart finale.

Drie 2 de klassesers die het erg goed doen.

Kunnen ze bevestigen, in de Kwartfinale?

razzle_dazzle

Laat Mechelen of den Antwerp ma komen, eindelijk nog eens ploegen met passie en geschiedenis in de beker...

Hamilton MASTER

Verbazend ook dat zowel Standard, Anderlecht, Club, Genk én Gent door zijn op dit moment.

Echt al heel lang geleden dat al deze ploegen nog zo ver geraakt zijn samen.

Ik vind het al heel goed dat Anderlecht zich niet heeft verslikt zoals zoveel keren de vorige jaren in de beker.
De beker verdient eigenlijk meer charisma. Vroeger was het een uitdaging omdat je er in de Cup Winners Cup mee raakte. Nu is het louter symbolisch en gaat het de grootste clubs enkel om de titel.

Ik vind dat dat imago opgepoetst moet worden.



Jasper

Nog even een dikke proficiat aan alle Antwerp-supporters die het zaterdag ondanks 1-4 winst toch nog nodig vond om eens te "batteren". Een uitspraak die niet van mij komt maar waar ik het wel 100% mee eens ben: "De Antwerp-fans zijn goede supporters, maar het zijn godverdomme klootzakken". Na 1-4 winst begin je niet te vechten. Na 1-4 pis je niet in de catacomben van het stadion van je tegenstander. Feest, feest uitbundig, drink jezelf zo zat als een kanon, tot daaraan toe, maar vecht niet en kom ons stadion niet onderpissen. Als ik bij het bestuur van Lierse zat zou ik er alles aan doen om Antwerp hun deel van de ticketverkoop niet te geven, ze verdienen het.

Tim C

Nog even een dikke proficiat aan het stuk verstand dat het nodig vond om een gemengd publiek te hebben ;)

Supermariobros

Genk - Anderlecht is de topper bij de kwarfinales. De andere wedstrijden zijn:

AA Gent - KV Mechelen
Antwerp - Standard
Club Brugge - Kortrijk

Heen op 28/02, terug op 14/03

Jasper

Citaat van: Tim C op 16 januari 2007 - 22:50:15
Nog even een dikke proficiat aan het stuk verstand dat het nodig vond om een gemengd publiek te hebben ;)

De match zelf is perfect verlopen, het is na de wedstrijd dat ze beginnen vechten zijn.

razzle_dazzle

Yes den antwerp! Dat wordt een leuk matchke  ;D. Bosuil here I come  8).