UEFA-cup 2006-2007

Gestart door razzle_dazzle, 25 augustus 2006 - 18:35:50

« vorige - volgende »

razzle_dazzle


supersteven

Lieve hemelook tegen Praag waren ze de beste

Vooruit zulte pak de rest in en ga naar de volgende ronde
let the sunshine shine in your heart

Supermariobros

#32
Het boerenploegske heeft dat toch weer eens  mooi gefikst, wie had dat durven denken?

Zulte-Waregem was wel erg efficient want uit twee kansen scoorde het twee keer. Praag had wel veel meer veldoverzicht, maar echt gevaarlijke kansen kregen ze niet in de eerste helft. We hebben perfect op de counter gespeeld en onze verdediging zat als een blok beton aaneen. Vooral in het openingskwartier van de tweede helft hadden we het wat zwaar, maar we zijn toch mooi overeind gebleven, in tegendeel zelfs want een Praagse voet was zo vriendelijk om ons te helpen.  :D ;D

Prima wedstrijd van iedereen, maar voor voor Cedric Roussel. Na zoveel blessureleed zo'n wedstrijd, klasse hoor! En ons doelpuntensaldo bedraagt na twee speeldagen 7-2. Niemand doet beter.  :P

In de andere wedstrijd won Ajax met 3-0 van Austria Wenen, mooi resultaat voor ons.

De andere Belgische vertegenwoordiger Club Brugge ging met 3-1 onderuit bij Tottenham.

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 november 2006 - 20:36:31
Lap daar scoort onze ex-spits toch niet voor die boerkes zeker  :P ;).



Hij voelt zich in ieder geval herboren bij ons.  :P

Citaat van: Razzle_dazzle op 02 november 2006 - 20:46:26
Aarghh Meert  >:(...



Toch knap hé, als mattenmaaier zo'n mooie goal maken.  ;)


Hamilton MASTER

Nu de logica respecteren en verliezen tegen Sint-Truiden en 17de staan in het klassement ;)  (grapje ...)


Mooi gespeeld van Zulte, nu hopen dat ze hun drive eindelijk te pakken hebben !



razzle_dazzle

Idd. schitterende prestatie van Zulte hoor. Ze trekken het verrassingseffect van vorig seizoen door in de UEFA-cup. Espanyol Barcelona zal wellicht iets te hoog gegrepen zijn, maar tegen Ajax zie ik jullie nog stunten.

En ook ik was blij voor Roussel hoor, die kerel heeft de laatste jaren zoveel pech gehad. Ik hoop dat hij er nog 20 inknalt dit seizoen.

PS tot nu toe sprokkelde Zulte de meeste Europese punten bijeen. Zij zorgen ervoor dat onze coefficient stijgt  ;D!

Supermariobros

VT4 vindt het niet de moeite om morgen Espanyol - Zulte-Waregem uit te zenden, terwijl Besiktas - Club Brugge van volgende week nu al op hun programma staat.

Waarom Club wel en wij niet?  >:(

razzle_dazzle

Het is een schande...zeker nu Zulte-Waregem geschiedenis kan schrijven!

Misschien kan je em ergens via een satteliet bekijken?

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 22 november 2006 - 20:38:32
Het is een schande...zeker nu Zulte-Waregem geschiedenis kan schrijven!

Misschien kan je em ergens via een satteliet bekijken?

Dat had ik ook al in gedachten, een nicht van mij hare man heeft een satelliet, hj komt deze voormiddag terug van zakenreis. Dus vanmiddag eens polsen en met een beetje geluk kan ik toch de wedstrijd zien.

De Vlieger is drie maanden out, hopelijk gaan we daardoor geen punten verliezen, want hij is absoluut niet goed op hoge ballen.

razzle_dazzle

Spaanse ploegen werken niet veel met lange ballen, meer met snelle combinaties over de grond. Als Zulte-Waregem de kans krijgt om te counteren, zie ik ze nog gevaarlijk worden.

Ik heb het niet op mannen als Meert en Leleu, maar D'haemers, Roussel en Sergeant gun ik zeker een verlengd verblijf in Europa.


Supermariobros

Tja, 1-0 verlies of 6-2, als je naar Espanyol trekt reken je niet op punten, je kan het alleen maar hopen.

De eerste twee kansen voor de Spanjaarden waren raak en dan begin je eigenlijk al aan een wedstrijd die op voorhand verloren is. Ze waren voetbaltechnisch véél beter, kleine foutjes worden meteen afgestraft en dan begint de twijfel en kan je het helemaal vergeten. De nederlaag is zwaar, maar zeker geen schande. We staan trouwens nog altijd mee aan de leiding en bovendien scoorden we het meest uit onze poule, we kregen er met de 6 van gisteren uiteraard ook het meest binnen.

De reactie van Dury vind ik achteraf wat overdreven, want je weet op voorhand dat het Spaanse voetbal van een heel ander kaliber is dan het Belgische. Volgende week zijn we vrij, we spelen juist nog tegen Ajax en een nieuwe stunt is zeker mogelijk.

Maar eerst moet Club zondafg voor de bijl.  :P

Tim C

Ik denk dat Dury niet overdrijft. Er is een te groot verschil, zowel bij de clubs als bij de Rode Slakjes. Het is al drie na één in plaats van vijf voor twaalf om daar iets aan te doen. Kijk naar Anderlecht, zonder twijfel de sterkste ploeg uit de Belgische competitie en al drie jaar op rij gewogen en te licht bevonden voor de Champions League...

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 24 november 2006 - 11:18:02
Ik denk dat Dury niet overdrijft. Er is een te groot verschil, zowel bij de clubs als bij de Rode Slakjes. Het is al drie na één in plaats van vijf voor twaalf om daar iets aan te doen. Kijk naar Anderlecht, zonder twijfel de sterkste ploeg uit de Belgische competitie en al drie jaar op rij gewogen en te licht bevonden voor de Champions League...

Dat de Belgische competitie niet één vande sterkte is van Europa weten we al langer. Kijk maar naar Anderlecht, bij de loting  van de CL vonden ze het een unieke kans om door te stoten naar de 2e ronde. Met nog 1 wedstrijd hebben ze het niet meer in eigen handen en als er niet gewonnen van Athene halen ze de Uefa cup zelfs niet meer. Het is allang na twaalf uur, het klasseverschil gisteren was groot maar iedere Belgische ploeg zou het moeilijk hebben met Espanyol, dat dan nog maar 15e staat in hun competitie.

Als je het zo bekijkt is het een drama voor het Belgische voetbal, maar dat drama is wel al een tijdje aan de gang en ik zie niet direct beterschap. Het goede nieuws is wel dat we ook na Nieuwjaar hoogstwaarschijnlijk nog Europees aanwezig zijn, iets wat van Club al niet meer kan gezegd worden.

Tim C

Dus omdat het al lang een drama is, is het geen drama meer? ???

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 24 november 2006 - 13:30:35
Dus omdat het al lang een drama is, is het geen drama meer? ???

Natuurlijk is het een drama, maar het zal binnen enkele jaren nog een drama zijn, want ik zie niet direct verbetering hoor. Kijk maar naar Club, die kunnen zelfs niet winnen van D.Boekarest, dat noem ik een groot drama en van de rode slakjes zullen we maar zwijgen.