UEFA-cup 2006-2007

Gestart door razzle_dazzle, 25 augustus 2006 - 18:35:50

« vorige - volgende »

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 oktober 2006 - 03:30:09
Normaal gezien heeft ZW geen kans tegen Ajax, maar als jullie niet snel kunnen scoren, kan het een taaie tegenstander worden.

Ps. let op met hun nummer 10, een echte matennaaier...



Nog goed dat Conceicao niet meer in de Uefa-cup speelt, of hun tegenstanders kregen een gratis wasbeurt.  ;) ;D

scho0634

Citaat van: Razzle_dazzle op 17 oktober 2006 - 03:30:09
Zulte-Waregem kan je het best omschrijven als een goed georganiseerd elftal, hun sterke punten zijn de verdediging en de snelle omschakeling van verdediging naar aanval, ook hun combinaties zijn goed. Dit jaar missen ze echter een sterke targetman die de bal kan bijhouden tot er aansluiting volgt.

Normaal gezien heeft ZW geen kans tegen Ajax, maar als jullie niet snel kunnen scoren, kan het een taaie tegenstander worden.

Ps. let op met hun nummer 10, een echte matennaaier...





hhhmmmmmm.... Een goed georganiseerde ploeg die op een sterke verdediging leunt. Niet echt een ploeg die Ajax goed ligt. Maar goed, we zullen zien.

In ieder geval, bedankt.

Supermariobros

Citaat van: scho0634 op 17 oktober 2006 - 21:48:57
Citaat van: Razzle_dazzle op 17 oktober 2006 - 03:30:09
Zulte-Waregem kan je het best omschrijven als een goed georganiseerd elftal, hun sterke punten zijn de verdediging en de snelle omschakeling van verdediging naar aanval, ook hun combinaties zijn goed. Dit jaar missen ze echter een sterke targetman die de bal kan bijhouden tot er aansluiting volgt.

Normaal gezien heeft ZW geen kans tegen Ajax, maar als jullie niet snel kunnen scoren, kan het een taaie tegenstander worden.

Ps. let op met hun nummer 10, een echte matennaaier...





hhhmmmmmm.... Een goed georganiseerde ploeg die op een sterke verdediging leunt. Niet echt een ploeg die Ajax goed ligt. Maar goed, we zullen zien.

In ieder geval, bedankt.

Je mag daarbij niet vergeten dat we meer kunnen tegen de grote ploegen en stunten is ook een mogelijkheid voor Zulte-Waregem, we hebben tenslotte Lok. Moskou uitgeschakeld.  ;)

Jasper

Z-W is niet meer wat het was. 0-4 tegen Anderlecht is typerend voor deze ploeg.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 18 oktober 2006 - 15:34:49
Z-W is niet meer wat het was. 0-4 tegen Anderlecht is typerend voor deze ploeg.

De nederlaag was wel zwaar, maar er komen betere tijden aan. Voor de winterstop staan we rond een 10e plaats, er zit kwaliteit genoeg in de ploeg, maar we missen een targetman. Zoals Salou vorig seizoen.

scho0634

Austria Wien - Zult W. 1-4!!

Weten jullie zeker dat Ajax hier normaal gesproken van moet kunnen winnen   ??????

En wie is die Matthijs?

razzle_dazzle

Hehehe normaal wel hoor Scho...Zulte-Waregem is een Belgische subtopper en Ajax een Nederlandse topper. de Nederlandse competitie is een stuk beter dan de onze, dus logisch gezien moet Ajax winnen. Al zullen jullie hen niet mogen onderschatten  ;).

Schitterend resultaat van ZW trouwens, 3 punten in een uitmatch pakken kan van goudwaarde zijn. De volgende match tegen Sparta Praag is misschien ook nog haalbaar en dan is er weer een mirakel op komst  :).


Supermariobros

#22
Fantstisch gewoon als supporter van Zulte-Waregem, het was zeker niet meteen de sterkste tegenstander maar je moet het toch maar doen, een 1-4 uitzege buitenshuis en in een Europese wedstrijd. De derde was een beauty, prachtige aanval door Matthys zelf opgezet en door hem ook afgewerkt.

@ Scho00634: Matthys is de man in vorm bij Z-Waregem, scoort heel belangrijke maar ook mooie goals. Scoorde eerder al een hattrick tegen Roeselare en was de maker van de eerste goal tegen Lok. Moskou. Ajax moet in normale omstandigheden kunnen winnen van ons, maar pas op voor onderschatting. We hebben al bewezen te kunnen stunten.

Hopelijk ook een zege tegen Sparta Praag en dan zijn we op weg naar een nieuw mirakel.  :)

scho0634

Sparta Praag is niet meer wat het een paar jaar geleden was. Vorig jaar speelde een toen erbarmelijk slecht Ajax ook tegen ze en werd er zowaar nog gewonnen ook. Al heb ik ZW nog nooit zien spelen tegen Praag kan je punten pakken.

Ik heb sterk het gevoel dat Ajax wel eens moeite met de Belgen kan krijgen.....

Trouwens Razzle Dazzle; Of de NL competitie beter is dan die van jullie, weet ik niet, hoor. Behoudens Ajax, Az en Psv is het nivo momenteel bij ons bedroefend. Feyenoord, Groningen en Heerenveen zijn goede subtopper, maar dan heb je het wel gehad. De rest is doorgaans droevig.

Jasper

Wij hebben in België 1 ploeg van het niveau Feyenoord en de rest allemaal lager. :P

Supermariobros

Citaat van: scho0634 op 20 oktober 2006 - 21:37:57
Sparta Praag is niet meer wat het een paar jaar geleden was. Vorig jaar speelde een toen erbarmelijk slecht Ajax ook tegen ze en werd er zowaar nog gewonnen ook. Al heb ik ZW nog nooit zien spelen tegen Praag kan je punten pakken.

Ik heb sterk het gevoel dat Ajax wel eens moeite met de Belgen kan krijgen.....

Goeie analyse  ;) We hebben Moskou uigeschakeld over twee wedstrijden, dus dat zegt al wat. Onze organisatie is heel sterk, Austria scoorde slechts met een lucky goal en voor de rest kwamen we nooit in de problemen. Ik ben ook blij dat we thuis tegen Ajax spelen, we zullen er staan. Wees daar maar zeker van.  ;)

scho0634

Citaat van: Supermariobros op 21 oktober 2006 - 09:26:51
Goeie analyse  ;) We hebben Moskou uigeschakeld over twee wedstrijden, dus dat zegt al wat. Onze organisatie is heel sterk, Austria scoorde slechts met een lucky goal en voor de rest kwamen we nooit in de problemen. Ik ben ook blij dat we thuis tegen Ajax spelen, we zullen er staan. Wees daar maar zeker van.  ;)

Tegen Ajax moet je vooral fysiek en gegroepeerd spelen. Niet geen proberen te voetballen, dat verlies je. Harde duels aangaan. Daar hebben ze moeite mee, hoewel het met de komst van Jaap Stam en Gabri wel wat verbeterd is. Niet doorvertellen aan jullie trainer ;).

Naar ja, het is de laatste groepswedstrijd, als het een beetje meezit zijn beide clubs al geplaatst :)

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 20 oktober 2006 - 23:05:01
Wij hebben in België 1 ploeg van het niveau Feyenoord en de rest allemaal lager. :P

Hoger zul je bedoelen  ;D


Feyenoord komt er naar mijn mening al even niet meer aan te pas. Sinds Kalou en Kuyt weg zijn zal het moeilijk blijven voor de Rotterdammers.
Ze hadden een heerlijke ploeg toen ze in Lazio wonnen met 1-2 Europees een paar jaar geleden.
Bosvelt, Van Hooijdonck, Rasza, Paauwe noem maar op.

Nu blijft PSV de ploeg in Nederland. Vooral door hun goede scouting komen ze een end ver.



Supermariobros

Kan Zulte-Waregem opnieuw stunten vanavond? Plaatsen ze zich nu al voor de volgende ronde?
Spanning ten top, de match mag voor mijn part nu al beginnen.  :D

razzle_dazzle

Lap daar scoort onze ex-spits toch niet voor die boerkes zeker  :P ;).