Trailers F1 reeds in rotterdam-noord zichtbaar vanaf openbare weg

Gestart door boelieh, 18 augustus 2006 - 20:47:51

« vorige - volgende »

boelieh

Goedenavond,

tot mijn grote blijdschap zag ik zojuist in Rotterdam Noord de trailers van Midland F1 racing en Williams F1 racing op een parkeerterrein staan. Beide zijn zichtbaar vanaf de openbare weg. De Midland volledig en de Williams alleen de kop. Ze staan bij Muller Autoschade (hoofdsponser van vorig jaar)

Vorig jaar is hier de dag begonnen omdat ik toen omstreeks 08.00 uur wakker ben geworden van de parade oude auto's die vanaf de zelfde locatie Nu staan er zichtbaar een Hummer met Nr 28 en een BMW met nummer 14. Morgen of vanavond zullen er ongetwijfeld meerdere bijkomen.

Geniet van deze tip.

Greetings,

Boelieh

Tim C


boelieh

excuses voor de hoofdletters,

om het goed te maken de routebeschrijving:

Onze vestiging in het Schiebroek (Noordkant Rotterdam) is makkelijk te vinden. Op de ring Rotterdam (A 20) neemt u afslag 14. Volg de borden Schiebroek - Hillegersberg. Na 900 meter bij de stoplichten gaat u rechtsaf. Direct aan uw rechterhand ziet u de vestiging op de Frobenstraat 17 te Rotterdam.


Doefie


Scuderia Ferrari

Christijan Albers heeft de auto inmiddels al getest. Onder het oog van een handjevol mensen waaronder ikzelf 8) trapte hij de Midland heel eventjes op zijn staart. Maar ik heb alle details van de wagen kunnen aanschouwen :)

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 02:09:14
En het nut hier van is ?
Het delen van info over F1, voor de geinteresseerden, op een F1 forum. (dit is nu waarom veel nieuwelingen niet meer terugkomen op dit forum, de leuke begroetingen hier, keer op keer)

Ontopic, staan die trailers daar om door te gaan naar Turkije? Of enkel omdat het een sponsor betreft??

Olav18

Ik denk voor de Bavaria City Racing van morgen in Rotterdam.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Tim C

Citaat van: FerrariMan op 19 augustus 2006 - 12:15:18
Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 02:09:14
En het nut hier van is ?
Het delen van info over F1, voor de geinteresseerden, op een F1 forum. (dit is nu waarom veel nieuwelingen niet meer terugkomen op dit forum, de leuke begroetingen hier, keer op keer)
Applaus.

Zijn het de echte "race" trailers. Dat zou ik betwijfelen aangezien ze drie dagen onderweg zijn per boot uit Italiƫ naar Turkije. En de trailers er op woensdag moeten staan.

Olav18

Ik denk dat naar dit soort evenementen vaak het testteam gaat.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Scuderia Ferrari