Wist je dat ?

Gestart door Ramses, 17 april 2005 - 11:11:03

« vorige - volgende »

Eric

 ;D ;D

tegenwoordig zwaar verslaafd aan World of Warcraft...damn good game

maar ik leef nog... ;)

Hamilton MASTER

Wist je dat er tegenwoordig technieken zijn om vuil slootwater binnen de 20 seconden volledig te steriliseren, en dit met behulp van Ozon?  :o



Ferrari 2010

wist je dat ik dat niet wist?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Ik wist dat jij dat niet wist, maar wist jij dat ik wist dat jij dat niet wist? Of is er nog iets dat ik niet wist?

Supermariobros

Wist je dat Kate Ryan haar kleed 140.000 euro heeft gekost en ze het maar één keer heeft moeten dragen?

Tim C

Wist je dat het eigenlijk maar 14.000 Euro was, maar dat de VRT, de platenfirma en de Vlaamse Overheid meer dan 140.000 Euro in een klucht als een songfestival steken?

Supermariobros

Citaat van: Tim C op 20 mei 2006 - 11:22:42
Wist je dat het eigenlijk maar 14.000 Euro was, maar dat de VRT, de platenfirma en de Vlaamse Overheid meer dan 140.000 Euro in een klucht als een songfestival steken?

Oeps  :-[ 'k Had een 0 teveel gezet, het is nu al erg genoeg.

McChouffe

Citaat van: Supermariobros op 20 mei 2006 - 11:21:18
Wist je dat Kate Ryan haar kleed 140.000 euro heeft gekost en ze het maar één keer heeft moeten dragen?

... en een latexmasker veel beter was geweest  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Supermariobros

Wist je dat het ei voor de kip kwam?

CitaatEen Brits filosoof en wetenschapper heeft een einde gemaakt aan een mysterie dat de mensheid al eeuwen achtervolgt: eerst was er het ei en dan pas de kip. Londense kranten maakten het nieuws vrijdag bekend.

Genetisch materiaal kan niet evolueren tijdens het leven van een levend organisme. Om die reden moet de eerste vogel die een kip werd, eerst hebben bestaan in de hoedanigheid van een embryo in het ei. Met dat argument staaft de wetenschapper zijn stelling.

"Wij kunnen zonder enige twijfel besluiten dat de eerste levende materie, die deel uitmaakt van dat soort, een ei moet zijn. Het ei was er noodzakelijkerwijs voor de kip", aldus John Brookfield, professor in genetische ontwikkeling aan de Universiteit van Nottingham, aan meedere kranten.

Wetenschapsfilosoof David Papineau en voorzitter van de Britse federatie voor kippenkwekerijen (Great British Chicken), Charles Bourns, ondersteunen de stelling van Brookfield. Volgens Papineau moet de eerste kip gekomen zijn uit een ei, uitgebroed door een ander wezen. Maar het ging volgens hem wel degelijk om een kippenei, omdat het ei het embryo van een kip bevatte.

Doefie

Elke mens die beetje logisch redeneert komt daarop uit ...

Ferrari 2010

Niet als je redeneert dat God de dieren heeft geschaapt, en niet hun eieren ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Wist je dat het regent? Ja alweer.

Ferrari 2010

nee hoor, het is hier alweer helemaal droog en de zon schijnt :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 08:01:49
Niet als je redeneert dat God de dieren heeft geschaapt, en niet hun eieren ;)

Ik wist niet dat je zo godsdienstig was  ;D ...

razzle_dazzle

Citaat van: Schumi 2006 op 31 mei 2006 - 08:01:49
Niet als je redeneert dat God de dieren heeft geschaapt, en niet hun eieren ;)

Hoe doe je dat, iets schapen? Kan een kip ook schapen of kan een schaap eieren leggen?