f1 hongarije GEMIST wat nu?

Gestart door guido, 10 augustus 2006 - 22:42:32

« vorige - volgende »

guido

F1 GEMIST. naar de master geweest, video ingesteld maar band vergeten :'(

Doefie


razzle_dazzle


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik zou zeggen, vraag hier eens rond of niemand een kopie kan maken van de band/dvd, ik ben er zeker van dat sommigen dit kunnen. (tegen vergoeding natuurlijk)
Maar verwacht niet teveel vriendelijke antwoorden in dit topic... ;D


Ferrari 2010

Ik heb de race zelf normaal nog wel ergens op band liggen, als ie ondertussen niet overtaped is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Kijk de kans om een Euro of tien te verdienen.

Neem 15, want de race was wel erg zeldzaam ;)

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

Ik ben ook naar de Masters geweest,.. maar ik heb m wel!   :-*

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

McChouffe

Voor mensen die het niet weten: maandag na de race zendt RTBF (meestal rond middernacht) een samenvatting (30min) uit.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kirabi

uhm ja... ik zou gewoon internets rondzoeken en dan vind je denk ik wel wat....

geld vragen voor een kopie van een ander vind ik toch wel beetje ver gaan, het is maar een race... jeuj

als iemand aan mij vroeg voor een kopie, zou ik zeggen, hier heb je de band .... wel graag terug


Doefie

Citaat van: Kirabi op 12 augustus 2006 - 20:54:40als iemand aan mij vroeg voor een kopie, zou ik zeggen, hier heb je de band .... wel graag terug

Gaat gij 400-500km rijden voor één stomme video ? ;)

Sinister -D-

Citaat van: Doefie op 12 augustus 2006 - 23:20:05
Citaat van: Kirabi op 12 augustus 2006 - 20:54:40als iemand aan mij vroeg voor een kopie, zou ik zeggen, hier heb je de band .... wel graag terug

Gaat gij 400-500km rijden voor één stomme video ? ;)
Uhm, wie mooi wilt zijn moet pijn leiden. Oftewel, wie wat wilt hebben kost wat.

Post kan veel doen tegenwoordig, dan zijn 400/500 km nix meer.

Misschiens een late reactie mar:
ik heb m'n  band nog liggen (SBS6, Olav Mol commentaar dus, incl live verslag van de Masters race :)), geluid is wat slechter omdat de band om de 2 weken gebruikt wordt :P
Kan wel 'n copy maken.
Bandje voor bandje is voor mij genoeg, hoef geen €'s........


Kirabi

Citaat van: Doefie op 12 augustus 2006 - 23:20:05
Citaat van: Kirabi op 12 augustus 2006 - 20:54:40als iemand aan mij vroeg voor een kopie, zou ik zeggen, hier heb je de band .... wel graag terug

Gaat gij 400-500km rijden voor één stomme video ? ;)
hehe komt hij maar ophalen, hij wilt hem hebben :o


Ferrari 2010

Kdenk niet dat hij nog geïntereseerd is, hij is sinds het posten van het bericht niet eens meer langs geweest...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.