Man van de race : Hongarije

Gestart door Doefie, 06 augustus 2006 - 16:20:17

« vorige - volgende »

De gekende vraag

Button
23 (71.9%)
de la Rosa
4 (12.5%)
Heidfeld
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Coulthard
0 (0%)
R.Schumacher
0 (0%)
Kubica
2 (6.3%)
Massa
0 (0%)
iemand anders (en vermelden wie)
3 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 25

Doefie


bogief1

Een prachtige eerste ronde en eerste deel van Alonso.
Het middendeel voor Schumacher.
Maar Button is voor mij toch de man van de race. Van plaats 15 naar 1, dat zegt genoeg denk ik.
Het is blijkbaar een circuit voor de Britten.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


Doefie


Kirabi

Tja kheb er meerdere, Button, Alonso (dat zeg ik met moeite), M Schumacher en De La Rosa

Die redeeen voor mij doen een super wedstrijd


razzle_dazzle

Button natuurlijk, eindelijk die eerste overwinning!

Schumi nr1


KVDracer

Ik heb op button gestemd omdat hij echt wel een pracht van een wedstrijd heeft gereden. Maar  eigenlijk zijn Hiedfeld, De La Rosa, Kubica ook allemaal mannen van de wedstrijd. Maar als je echt iemand moet kiezen dan toch button. Ondanks zijn motorwissel toch nog kunnen winnen. Ik hoop dat dit het begin is van een reeks.

Alan Blues

Ik heb op Kubica gestemd. Maar het is inderdaad moeilijk om in deze race iemand aan te duiden.

Kimi was goed bezig, Alonso en Schumi hebben getoond welk talent ze hebben, Pedro heeft gevochten met het mes tussen de tanden, en uiteraard Jenson die eindelijk zijn race op zak heeft... Maar als beginner al in de punten vallen in deze omstandigheden is natuurlijk ook een stem waard...

In deze raceomstandigheden verdienen ze allemaal een pluim...

Supermariobros


IVY440

Zoals hier al gezegd, zijn er meerderen die deze titel verdienen. Button, Alonso, Kubica.
Heb toch maar voor Button gekozen. Mooie qualif (P4 zonder de motorwissel) en superrace

daan


supersteven

let the sunshine shine in your heart