Racende dames

Gestart door dutje, 02 augustus 2006 - 16:30:20

« vorige - volgende »

dutje

Na de rennersvrouwen kunnen we misschien ook eens een blik werpen op de racende dames.
Welke van de vrouwelijke autopiloten vinden jullie knap maar ook, welke zijn er ook nog snel? En welke zijn er knap en snel, of om het in het Westvlaams te zeggen: "snel en snel"...

Hier alvast een lijst om uit te kiezen, natuurlijk zelf aan te vullen!
Sarah Fisher, Katherine Legge, Danica Patrick, Shawna Robinson, Lyn St James, Susie Stoddart, Vanina Ickx, Christina Surer, Lilian Bryner, Giovanna Amati.....

Of 'oude' glorieën zoals Maria Teresa De Filippis, Lella Lombardi, Janet Guthrie, Desiré Wilson en Davina Galica of de Belgische Yvette Fontaine en Christine Beckers

Persoonlijk heb ik altijd een boontje gehad voor Sarah Fisher.
Waarschijnlijk één van de snelste dames van het moment is Danica Patrick, actief in de IRL-series. En zij mag zeker gezien worden!
Misschien een rare keuze, maar ik vind de Zwitserse Lilian Bryner wel iets hebben. Zij is 47 jaar en won in 2004 de 24 uren van Francorchamps!

Gentleman, make your choices...


KVDracer

Andrs moet ge der is e fotoke bijzetten, kan de keuze vergemakkelijken  :P

Doefie

Zonder twijfel : DANICA PATRICK


Raikkie

Je hebt ook nog Natacha Gachnang (F3 Euroseries, vorige jaren Formule BMW). Vorig jaar reed er in de F3 Euroseries nog een meisje mee, Julia Kuhn, wat zij nu doet weet ik niet. In Canada reed er in het voorprogramma van de GP in de Formule BMW een model/actrice mee, Maryeve Dufault ofzo.

In de F.BMW USA behaalde er dit seizoen een Italiaans meisje een paar keer het podium, maar haar naam ontsnapt me  :)

Als je Christina Surer vermeldt, moet je ook haar teamcollega Cora Schumacher vermelden hé  ;)

Je hebt ook nog Kathi Droste (vorig jaar Duitse Mini Cup), Stephanie Boden (Belcar), Kelly Jamers (Belcar), Marlene Dietrich (Polo Cup), Marleen Seilheimer (Polo Cup), ...

Vroeger had je ook Joyce De Troch, Véronique De Cock, Tanja Dexters, Brunhilde Verhenne, geen idee of er daar nog van rijden dit jaar...

Ferrari 2010

Foto's zouden wel heel handig zijn, ik ken er geen enkele. Maar die DANICA PATRICK ziet er in ieder geval niet slecht uit!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Raikkie op 02 augustus 2006 - 18:00:32
In de F.BMW USA behaalde er dit seizoen een Italiaans meisje een paar keer het podium, maar haar naam ontsnapt me :)
Simona de Silvestro

Als we in de kleinere klassen gaan rondzien : Sarah Bovy, Valerie Theuwissen, Karline Stala (Formule Renault 1600).

Voor zij die de vrouwen niet kennen :


Sarah Fisher


Katherine Legge


Sarah Bovy


Shawna Robinson


Vanina Ickx (links) en Susie Stoddart (rechts)


Simona de Silvestro

Doefie

Dit wordt een lange post ;D


Christina Surer (rechts) en Cora Schumacher (links)

Trouwens, Christina Surer doet blijkbaar ook aan naaktposeren, maar daarvan zal ik maar geen foto's posten zeker ? ;)


Lilian Bryner


Giovanna Amati


Maria Teresa De Filippis


Davina Galica


Lella Lombardi


Desiré Wilson


Janet Guthrie

Yvette Fontaine niet gevonden


Christine Beckers


Marie-Claude Beaumont


Natacha Gachnang

Julia Kuhn enkel gevonden met een helm op ...


Maryeve Dufault (om de mannen hier ook nog wat te gunnen)

Kathi Droste staat hier ergens op de foto.

Stephanie Boden niet gevonden


Kelly Jamers

Marlene Dietrich en Marleen Seilheimer niet gevonden

Doefie

Davina Galica en (natuurlijk) Maryeve Dufault mogen er ook wel zijn :)

Ferrari 2010

Die Danica Patrick is inderdaad wel de knapste, maar dat komt waarschijnlijk ook wel omdat er voor die foto geposeerd is en omda de foto véél zuiverder is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Maryeve Dufault is ook geposeert en vrij zuiver ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 02 augustus 2006 - 19:14:51
Maryeve Dufault is ook geposeert en vrij zuiver ;)
Maar de kwaliteit stelt niets voor in vergelijking met die van Patrick hoor ;) Maar ook zij mag er uiteraard zijn :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raikkie

Citaat van: Doefie op 02 augustus 2006 - 19:07:55
Natacha Gachnang

Julia Kuhn enkel gevonden met een helm op ...

Kathi Droste staat hier ergens op de foto.

Stephanie Boden niet gevonden

Marlene Dietrich en Marleen Seilheimer niet gevonden
Nog een betere foto van Natacha :


Op de site met foto's van de 24u van Keulen (waar Kathi Droste bijstaat), staat ook NN Frentzen op, die toch ook al kart reed en van plan was Formule BMW te gaan rijden.

Stephanie Boden : http://www.autosport.be/showimage.awm?id=9796

Marleen Seilheimer en Marlene Dietrich :


In de Belcar hebben we natuurlijk ook nog Alexandra Van de Velde (http://www.jm-fotoservice.de/Belcar-2004/Vanina-Ickx_t.jpg), Caroline Grifnéé. Ook Fiona Leggate (http://www.btcc.net/images/drivers/dr_18_pv.jpg) reed mee in de 24u van Zolder, nu BTCC in Engeland. Ook in Nederland heb je enkele racende dames, o.a. Paulien Zwart en Gaby Uljee.

Als jullie meer foto's zoeken zou ik vooral eens op zoek gaan naar de sites van deze dames  :) In Duitsland is vooral Christina Surer héél erg populair  ;) (en ja die Playboy-reportage zal wel geholpen hebben)

Een thread over de knapste mannelijke piloten zal wel niet zo populair worden hier zeker ?  >:( ;)

Tim C


Raikkie

Citaat van: Tim C op 02 augustus 2006 - 19:49:19
Da's toch duidelijk deze man.
Het spijt me Tim, maar dan komen onze smaken toch niet overeen  ;) Jij krijgt hem !!!

Tim C

Well, sloeg die even hard terug :P