GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:55:06

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Maareeuh, sinds wanneer mogen ze eigenlijk na het einde van de sessie nog een tijd neerzetten in het eerste of 2de deel van de kwali? :-\ Heb ik iets gemist?

Stomme fout van Schumacher, zo een kans en die laat hij dan liggen. Ze hebben gelijk dat ze hem straffen, juist is juist. Ik vraag me af waarom hij dat gedaan heeft?!?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

#46
Dat mag al sinds de GP van Frankrijk ;)


Hoedje af voor dat rondje van Schumi

bogief1

Prachtig rondje van Shumacher, net als van Alonso. Ook Kubica reed sterk, als hij het morgen ook zo goed doet, vrees ik voor Jacques.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Tim C

Jacques zou een clausule hebben waar hij meer dan royaal vergoed wordt mochten ze hem voor het einde van het seizoen op non-actief zetten. Komt daar nog eens bovenop dat Villeneuve het gezicht is van de Intel campagne. Mocht Villeneuve worden buitengesmeten zit één van de belangrijkste sponsors van het team met een campagne die compleet waardeloos wordt.

Hier tegenover staat natuurlijk nog steeds Mario "Not my fault" Theissen...

Der Weltmeister

Schumacher, stomme kl**t! Deze race zal voor eeuwig de analen in gaan als dé race waarin Schumacher zijn titel vergooid heeft...

Ik ben al jaren een grote fan van hem, maar dit is toch onbeschrijflijk, zo'n kinderlijke fout. Ik ben eens benieuwd wat hij morgen gaat presteren. In de punten zal hij wel eindigen, maar in plaats van een tiental punten, zullen het er eerder nu een tweetal zijn die hij op Alonso kan goedmaken.

D_W (dissapointed)

Ferrari 2010

Mja, zijn er eigenlijk beelden va die inhaalactie? Ik wil de straf niet in twijfel trekken hé, maar, misschien wist hij op dat moment nog niet dat er een rode vlag was? Of anders kende hij de regel niet?

Dat van inhalen onder rode vlag is sowieso verboden aangezien het erger is dan een gele en een er bij een gele vlag niet mag ingehaald worden il ik toch weerleggen. Een gele vlag is in een bepaalde zone, in die zone is het verboden om in te halen, een rode vlag is over de hele baan, dat ligt dus anders, want je betekent aan de andere kant van de baan geen direct gevaar hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Eén van de snelste kwali rondjes die ik ooit gezien heb, wat een geweldige ronde van MS.

Nu hopen dat de straf wegvalt, al lijkt me die kans eerder klein.

Anders zit Alonso morgen na de start al bij Schumacher. In het beste geval zal de Duitser volgens mij een viertal punten goedmaken ipv de kans op tien die hij had.

Tim C

Schumacher gaat morgen Nigel Mansell achterna. Net als de Brit zal hij winnen. Winnen zeg ik u!

bogief1

Volgens Schumacher zijn de beelden beschikbaar, dus moeten die ergens online zijn of komen.
Uit het gesprek met Schumacher zou Alonso Schumacher gedwongen hebben om in te halen onder rood.
Het spelletje word hard gespeeld...
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Spijtige domme fout van Schumacher, hij kon enorm veel goed gemaakt hebben dit weekend. Maar het was toch wel een flitsende snelle ronde die hij neergezet heeft, dus hij laat zijn hoofd er niet bij hangen en gaat er gewoon voor. Met zijn 11de startplaats is de schade nog min of meer beperkt, al bij al valt het nog mee denk ik.

FerrariMan

Volgens MS heeft Alonso met opzet hem doen vertragen om hem zo een straf aan te smeren. Ik ben benieuwd naar de beelden...

Schumi nr1

Citaat van: FerrariMan op 05 augustus 2006 - 16:08:06
Volgens MS heeft Alonso met opzet hem doen vertragen om hem zo een straf aan te smeren. Ik ben benieuwd naar de beelden...

Ik ook, maar Schumacher mag zich daar niet laten aan vangen.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 05 augustus 2006 - 16:15:41
Citaat van: FerrariMan op 05 augustus 2006 - 16:08:06
Volgens MS heeft Alonso met opzet hem doen vertragen om hem zo een straf aan te smeren. Ik ben benieuwd naar de beelden...

Ik ook, maar Schumacher mag zich daar niet laten aan vangen.
Neen, maar wat moet je doen als een wagen met opzet extreem vertraagt? Je kan er toch moeilijk achter blijven en uiteindelijk samen stilvallen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Kunnen we uit de snelle laatste sessie concluderen dat iedereen op 3 stops staat? Het viel in ieder geval op dat de tijden uit de derde sessie niet moesten onderdoen aan de tijden van de andere sessies, die met lege tanks gereden worden ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

#59
Citaat van: Schumi 2006 op 05 augustus 2006 - 16:31:53
Citaat van: Schumi nr1 op 05 augustus 2006 - 16:15:41
Citaat van: FerrariMan op 05 augustus 2006 - 16:08:06
Volgens MS heeft Alonso met opzet hem doen vertragen om hem zo een straf aan te smeren. Ik ben benieuwd naar de beelden...

Ik ook, maar Schumacher mag zich daar niet laten aan vangen.
Neen, maar wat moet je doen als een wagen met opzet extreem vertraagt? Je kan er toch moeilijk achter blijven en uiteindelijk samen stilvallen?

Daarom dat ik de beelden graag eens zou zien, het was trouwens niet enkel Alonso die hij ingehaald heeft maar ook nog een andere rijder voor zover ik het begrepen heb.