Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:47:10

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Alonso
10 (24.4%)
Schumacher
31 (75.6%)

Totaal aantal stemmen: 34

Supermariobros

Voor het seizoen werd deze poll ook gehouden, maar hoe denken jullie er nu over met nog zes races te gaan? Er zijn dus nog 60 punten te verdienen en Schumacher telt elf punten achterstand op Alonso, viert de Spanjaard straks zijn tweede wereldtitel of de Duitser zijn achtste?


Ferrari 2010

Ik hoop op de 8ste voor Schumi, en het ziet er momenteel al heel wat beter uit dus ... :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Ik denk Schumacher zen 8ste.

Alonso heeft nog een comfortabele voorsprong, maar Hongarije is een Schumacher circuit, waar kwalificatie en strategie de race maken.

Op dit moment zijn de Ferrari's terug de beste wagens van het pak. In augustus is er de test ban, daar haalt Ferrari dit jaar voordeel uit.

Tim C

Alonso pakt zijn tweede, Ferrari pakt wel de titel bij de constructeurs.

Jasper

Alles behalve die Spanjool aub!

Over "Hongarije is een Schumacher-circuit": dit is wel het circuit waar Alonso op dominante wijze (MS op een ronde) zijn eerste zege pakte in 2003.

Ferrari 2010

Niet te vergeten dat het jaar ervoor het helemaal omgekeerd was, MS zette Alonso op een ronde...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Kirabi

Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 13:22:47
Niet te vergeten dat het jaar ervoor het helemaal omgekeerd was, MS zette Alonso op een ronde...
Whehe n1 opmerking :P

Ik denk zelf dat MS hem nog wel pakt, want je ziet dat Alonso nu echt niet meer de oude is


Jasper

Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 13:22:47
Niet te vergeten dat het jaar ervoor het helemaal omgekeerd was, MS zette Alonso op een ronde...

Het jaar ervoor won Barrichello de race en was Alonso testrijder bij Renault...

schumi4ever

ik ga voor schumi, maar het wordt ongetwijfeld nog spannend en zo moet het zijn...

Juan Pablo

Ferrari haalt bijde titels,

Ik denk dat Hongarije nog wel een circuit kan zijn waar Renault sterk voor de dag komt, maar daarna vallen ze denk ik terug

Massa maakt sowieso een betere indruk dan Fisico, die wederom het laat liggen.
Ombegrijpelijk dat ze die een nieuw contract hebben aangeboden.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

#10
Citaat van: Jasper op 01 augustus 2006 - 14:13:47
Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 13:22:47
Niet te vergeten dat het jaar ervoor het helemaal omgekeerd was, MS zette Alonso op een ronde...

Het jaar ervoor won Barrichello de race en was Alonso testrijder bij Renault...
Echt? Het jaar erna dan? Ik ga het even opzoeken!

Het is inderdaad het jaar erna, Ferrari slaagt terug en rijdt op 3 wagens na alle andere piloten op een ronde. Het is inderdaad wel zo dat hij Alonso zelf niet op een ronde zette, maar hij zette wel iedereen buiten de top 5 op een ronde tegenover bij Alonso iedereen buiten de top 7. Ook was de voorsprong op de eerste piloot van een ander team véél groter. Maar het is dus inderdaad niet zo dat hij Alonso op een ronde reed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Ik durf niet gokken... Als Renault nog één desastreus weekend heeft in Hongarije dan zijn ze een vogel voor de kat. Als ze volgend weekend de schade kunnen beperken dan zal Alonso nog wel zegevieren. Ik volg dus de voorspelling van Tim waarin Alonso de titel nipt pakt en Ferrari de WCC.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 01 augustus 2006 - 16:05:17
Ik durf niet gokken... Als Renault nog één desastreus weekend heeft in Hongarije dan zijn ze een vogel voor de kat. Als ze volgend weekend de schade kunnen beperken dan zal Alonso nog wel zegevieren. Ik volg dus de voorspelling van Tim waarin Alonso de titel nipt pakt en Ferrari de WCC.
Als ze de schade kunnen beperken niet? Ze moeten beter zijn en anders heeft ferrari hen binnenkort ingehaald. Er wordt nu een maand lang niet getest, maw 2 GP's die met qwasi dezelfde wagen als die van Duitsland gerden wordt. Op de omstandigheden na is erdus niet veel verschil. Enkel de banden kunnen een verschil maken.

Maar ook daarna, een ommeslag gebeurt niet zo gemakkelijk hé. Een seconde sneller per ronde, tzal deels aan de banden hebben gelegen maar ik vraag me af of dat alles maakt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 16:09:46
Citaat van: FerrariMan op 01 augustus 2006 - 16:05:17
Ik durf niet gokken... Als Renault nog één desastreus weekend heeft in Hongarije dan zijn ze een vogel voor de kat. Als ze volgend weekend de schade kunnen beperken dan zal Alonso nog wel zegevieren. Ik volg dus de voorspelling van Tim waarin Alonso de titel nipt pakt en Ferrari de WCC.
Als ze de schade kunnen beperken niet? Ze moeten beter zijn en anders heeft ferrari hen binnenkort ingehaald. Er wordt nu een maand lang niet getest, maw 2 GP's die met qwasi dezelfde wagen als die van Duitsland gerden wordt. Op de omstandigheden na is erdus niet veel verschil. Enkel de banden kunnen een verschil maken.

Maar ook daarna, een ommeslag gebeurt niet zo gemakkelijk hé. Een seconde sneller per ronde, tzal deels aan de banden hebben gelegen maar ik vraag me af of dat alles maakt.
Niet vergeten dat Ferrari zich geen enkele fout kan veroorloven. Eén slecht resultaat...

Tim C

Net daarom denk ik niet dat Schumi dit jaar z'n achtste zal pakken. Wanneer hij één race uit handen geeft is het voorbij, wanneer Renault 1 race uit handen geeft kan het nog voor hen...