Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 01 augustus 2006 - 09:47:10

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Alonso
10 (24.4%)
Schumacher
31 (75.6%)

Totaal aantal stemmen: 34

dj Peter

Citaat van: KVDracer op 13 augustus 2006 - 01:06:24
Citaat van: scho0634 op 12 augustus 2006 - 21:47:58
Citaat van: SaffierFM op 12 augustus 2006 - 20:40:40
Citaat van: scho0634 op 12 augustus 2006 - 20:33:30
Citaat van: FerrariMan op 12 augustus 2006 - 16:28:31
Ik snap niet waarom iedereen hier zo zaagt en ambetant doet, scho0634 doet toch helemaal niks verkeerds. En hetgeen hij zegt klopt toch, plus het is onderbouwde commentaar... Toch niks mis mee?


Dankjewel, eindelijk een vriendelijk woord! ;)

En on-topic; Schumi wint idd zijn 8e, maar daarna stopt ie op zijn hoogtepunt en Kimi stapt in de ferrari (en krijgt dan volgens mij startnr. 0, cool nummer).
Da's iéts realistischer en  ik zou het graag zo zien gebeuren, Kimi hoort in een Ferrari te zitten.

Persoonlijk zou ik het trouwens wel leuke vinden als MS dan nog een jaartje doorgaat, met Kimi als teamgenoot (en dan ook echt in een identieke wagen). Zou het sterkste rijderskoppel sinds de McLaren dagen met Senna en Prost zijn. Dan ga ik er echt ff voor zitten!

...De laatste keer dat het nog echt nagelbijten was in de laatste race was in 1999.
...met dank aan de Ferrari-suprematie van 2000 tot en met 2004

Tim C

Vergeet 2003 niet ;)

Toen Rubens Barrichello in de laatste race Michael de titel moest cadeau doen door Kimi Raikkonen achter zich te houden. Schumacher eindigde als achtste en er volgde toen een tweede persconferentie vlak na de top 3.

Supermariobros

Alonso wint het kampioenschap met 1 punt voorsprong op Schumacher. Ferrari wint dan wel het constructeurskampioenschap met ruime voorsprong.

Voor alle duidelijkheid: Ik wil niet dat het zo is, maar zo denk ik het.

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 13 augustus 2006 - 10:13:03
Alonso wint het kampioenschap met 1 punt voorsprong op Schumacher. Ferrari wint dan wel het constructeurskampioenschap met ruime voorsprong.

Voor alle duidelijkheid: Ik wil niet dat het zo is, maar zo denk ik het.

Zou dramatisch zijn voor Ferrari en Schumacher vooral na de tactische keuzes in Hongarije...

Ik verwacht na Hongarije toch ook Alonso. Ferrari en Schumacher wisten dat ze erg weinig kansen zouden krijgen dat Alonso uit zou vallen...
Daarom moesten ze net op die momenten toeslaan. Dat hebben ze niet gedaan en ik vrees dat het kampioenschap daarmee beslecht is.



FerrariMan

Ik ga niet zeggen wat ik denk maar wel wat ik hoop, en dat is dat Schumi de titel pakt. Zou een ongelooflijke comeback zijn.
En het zou voor Alonso een zware val uit zijn toren betekenen. Een heel zware val.

scho0634

Citaat van: Raikkonen MASTER op 13 augustus 2006 - 13:41:54
Citaat van: Supermariobros op 13 augustus 2006 - 10:13:03
Alonso wint het kampioenschap met 1 punt voorsprong op Schumacher. Ferrari wint dan wel het constructeurskampioenschap met ruime voorsprong.

Voor alle duidelijkheid: Ik wil niet dat het zo is, maar zo denk ik het.

Zou dramatisch zijn voor Ferrari en Schumacher vooral na de tactische keuzes in Hongarije...

Ik verwacht na Hongarije toch ook Alonso. Ferrari en Schumacher wisten dat ze erg weinig kansen zouden krijgen dat Alonso uit zou vallen...
Daarom moesten ze net op die momenten toeslaan. Dat hebben ze niet gedaan en ik vrees dat het kampioenschap daarmee beslecht is.

Denk het niet. Alonso was zo snel op de Hungaroring door de regen en de betere banden. Onder droge omstandigheden (en dat lijkt me toch wel bijna zeker in Turkije  ;)) denk ik dat de Ferrari op de Bridgestones momenteel de betere combi is. Zeker in de handen van Schumi.

Tenminste, dat denk ik....

The REAL BUTTON Freak

Zoals David Coulthard ooit zei: "it aint over until Norbert (haug) sings).


McChouffe

Ik denk (en hoop) Ferrari en Schumacher. De gedrevenheid van Ferrari, en zeker van Schumacher, lijkt me de laatste races groter dan die van Renault en Alonso.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Citaat van: McChouffe op 14 augustus 2006 - 10:08:04
Ik denk (en hoop) Ferrari en Schumacher. De gedrevenheid van Ferrari, en zeker van Schumacher, lijkt me de laatste races groter dan die van Renault en Alonso.

Ik heb Alonso nooit echt gedreven gezien... De manier waarop hij rijdt verraad althans geen gedrevenheid...



floris.sp

Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 13:22:47
Niet te vergeten dat het jaar ervoor het helemaal omgekeerd was, MS zette Alonso op een ronde...

He hoe kwam dat toch omdat alonso zijn vleugel stuk ging in de eerste bocht. Dat was wel eventjes de 2de race van dat jaar waar hij niet op het podium eindigde hoe ging het de rest van het jaar met schumi.


Ferrari 2010

Citaat van: floris.sp op 21 augustus 2006 - 11:21:35
Citaat van: Schumi 2006 op 01 augustus 2006 - 13:22:47
Niet te vergeten dat het jaar ervoor het helemaal omgekeerd was, MS zette Alonso op een ronde...

He hoe kwam dat toch omdat alonso zijn vleugel stuk ging in de eerste bocht. Dat was wel eventjes de 2de race van dat jaar waar hij niet op het podium eindigde hoe ging het de rest van het jaar met schumi.
Doet dat iets af van hetgene ik vermeldde?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

thomas17

het is een mooi gevecht,moge de beste winnen.
renault heeft een droomstart gemaakt dit seizoen daar waar ferrari door de mand viel.
alonso en renault zijn zeker niet de snelste meer,maar dat was in 2205 ook zo tussen renault en Mclaren echter is de ferrari meer betrouwbaar dus zal renault een list moeten bedenken om alonso met een 2de wereldtitel naar Mclaren te laten gaan.