Man van de race: Duitsland

Gestart door Ferrari 2010, 30 juli 2006 - 15:33:50

« vorige - volgende »

Wie reed volgens jouw de knapste prestatie tijdens deze race?

M. Schumacher
4 (12.1%)
F. Massa
2 (6.1%)
K. Räikkönen
7 (21.2%)
J. Button
1 (3%)
F. Alonso
0 (0%)
G. Fisichella
0 (0%)
J. Trulli
14 (42.4%)
C. Klien
0 (0%)
M. Webber
5 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 28

Ferrari 2010

Voor mij is het duidelijk: Trulli!

Ook Webber reed fantastisch, iedereen eigenlijk (op de renaults na dan, die reden vond ik zeer zwak).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Na efkes nadenke, heb ik toch maar op Trulli gestemd, hetgeen hij laten zien heeft, was prachtig. Om vanop p20 zo hoog te eindigen is echt wel klasse. Iedereen heeft trouwens zeer goed gereden, buiten de Renaults, die waren zeer zwak dit weekend, maar dit kan ik persoonlijk alleen maar toejuichen  ;)

Tim C

Ik ga voor Webber, wat een race maar wat een pech...

IVY440

Voor 1 keer ga ik niet kiezen voor de winnaar maar voor Trulli. Hij reed echt een superrace, MS had ik wel verwacht en deed dus eigenlijk niets zo bijzonders in tegenstelling tot de prestatie van Trulli. Spijtig dat hij de Renaults niet meer pakte.

dj Peter

Toen Alonso uit de bocht ging op het einde speelde Fisico voor buffer om Trulli erachter te houden.  :)
Trulli is veruit de man van de race, maar k'vond Ralf Schumacher op het einde ook sterk rijden,hij kon zich zelfs ontdubbelen via Massa en Michael en dat met 4 stops.

FerrariMan


Supermariobros

Jarno Trulli, heeft een dijk van een race achter de rug.

The REAL BUTTON Freak

Trulli, Button vond ik anders ook wel behoolijk

Kirabi

ja trulli reed echt zeer goed.... en je ziet ook steeds wat vaker dat als je achteraan begint toch nog goed kan eindigen


razzle_dazzle

Ik volg Tim en ga voor Webber.

Martin

Ik zou het niet weten, niet gezien.

Doefie

Trulli. Ik vond Räikkönen anders ook niet slecht.

daan

Raikkonen, omdat ik een groot fan van deze man ben vond ik het leuk om te zien wat deze man deed in de race. Jammer dat hij zo vroeg moest pitten maar hij reed een zeer solide race en vroeg alles van zijn wagen wat erin zat.

Niet te vergeten dat Trulli ook een goede race reed.

masta

ik begrijp niet waarom Webber maar 5 stemmen kreeg. Die reed op een bepaald moment derde en zakte terug naar 4 na zijn laatste pitstop. Voor mij de man van de race.

Franky

Trulli reed inderdaad een mooie race
Franky Reymenants