Champions League 2006-2007

Gestart door Supermariobros, 28 juli 2006 - 11:06:26

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Groep A: Barcelona, Chelsea, Werder Bremen, Levski Sofia
Groep B: Inter, Bayern, Sporting Lissabon, Spartak Moskou
Groep C: Liverpool, PSV, Galatasaray, Girondins de Bordeaux
Groep D: Valencia, AS Roma, Shaktar Donetsk, Olympiakos Athene
Groep F: Manchester United, Benfica, Celtic Glasgow, FC Copenhagen
Groep G: Arsenal, Hamburg, CSKA, Porto
Groep H: AC Milan, Lille, Anderlecht, AEK Athene


Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 24 augustus 2006 - 22:30:00
Groep A: Barcelona, Chelsea, Werder Bremen, Levski Sofia
Groep B: Inter, Bayern, Sporting Lissabon, Spartak Moskou
Groep C: Liverpool, PSV, Galatasaray, Girondins de Bordeaux
Groep D: Valencia, AS Roma, Shaktar Donetsk, Olympiakos Athene
Groep F: Manchester United, Benfica, Celtic Glasgow, FC Copenhagen
Groep G: Arsenal, Hamburg, CSKA, Porto
Groep H: AC Milan, Lille, Anderlecht, AEK Athene

Je bent groep E vergeten.  ;)

Groep A: Barcelona, Chelsea, Werder Bremen, Levski Sofia
Groep B: Bayeren, Inter, Sporting, Spartak Moskou
Groep C: Liverpool, PSV, Galatasary, Bordeaux
Groep D: Valencia, AS Roma, Olympiakos, Shaktar
Groep E: Real Madrid, Lyon, Dinamo Kiev, Steaua
Groep F: Manchester United, Benfica, Celtic, FC Kopenhagen
Groep G: Arsenal, Hamburg, Porto, CSKA Moskou
Groep H: AC Milan, Anderlecht, Lille, AEK Athene

razzle_dazzle

Ahja  :).

Groep E: Real, Lyon, Steau ,Kiev.

Supermariobros

#33
Anderlecht speelde in zijn eerste wedstrijd 1-1 gelijk tegen Lille. Kort voor rust kopte Pareja hard binnen, tien minuten voor tijd bracht Fauverge de bezoekers op gelijke hoogte. Anderlecht speelde een sterke eerste helft, maar in de tweede kwamen de Fransen meer opzetten. De Brusselaars hadden meermaals Dame Fortuna aan hun zijde want Lille trof meer dan eens het doelkader. Een gelijkspel is dan ook terecht vind ik.

razzle_dazzle

Anderlecht terug met beide voetjes op de grond!

Hoe durven ze in ons land nog de pretentie te hebben om te denken dat Anderlecht deze groepsfase zomaar zou overleven? De loting mag dan al vrij gunstig zijn t.o.v. de laatste jaren, maar Lille is geen Lokeren of Zulte-Waregem (:P) hoor. HLN noemde Steau Boekarest (vorig jaar halve finales UEFA -cup)  de kneusjes van de CL, ze wonnen wel met "nipte" 1-4 cijfers in Kiev  ;D.

Lille speelde de 2de helft Anderlecht volledig van de mat, mooi om te zien dat de opvolger van Vincent (Vandamme) wordt - na rood op stvv, Westel veroorzaker van de ellende en onnodige overtreding waaruit vrije trap en goal volgt - met belgie ook door de mand was normaal penalty in begod weer waar- nu op de linksback gezet en den Ollie centraal..... Frankie maakt dezelfde fout als tegen Brugge wisselt ne middevelder voor nen derde centrale verdediger, gevolg publiek woest en binnen de 2 min. loopt er ene CENTRAAL helemaal alleen en legt hem op de kruising... Lillle heeft de tweede helft voetballes gegeven. Na de loting heb ik gezegd rsca mag blij zijn met 4 punten, thuis 1 gelijk en 1 winnen, 7 punten zou ongeloofelijk zijn MAAR denk dat de grieken zwak gaan uitvallen, nu ja ligt eraan met wat je vergelijkt WANT je mag er de volgende match wel uit naartoe en dan Milan thuis so .... 1 op 9 kan evengoed.

Nog een vaststelling PSV starte met Cullino ex-GB EN Kone ex-Lierse en Lille met Odemgwimbie ( of zoiets ) ex-Lalou.... Dus 3 spelers die in het buitenland nu potten breken en welke onze 4 topclubs toch mooi gerateerd hebben... Scouting waar - hoe ?????

Achterop ? Wel bijvoorbeeld vorige week sprak de voorzitter van Ajax zich uit dat ze dringend de loges moesten vergroten in de Arena ( ene trust me die zijn nu al af ) wel op RSCA zijn de seats nog nooit vervangen en werkte gisteren de airco niet als er die al is , gevolg 500 mannen die zweten als een rund...... Op standard staan in de clubloge 12 stoelen welke mijn moeder 15 jaar geleden in de keuken had staan met rieten zitvlak en jip jip ene was kapot , leuk als je 12 mensen uitnodigt niet ?

Zijn maybe kleine dingen voor sommige, maar zo kan ik vlot nen A4 volschrijven en dan hebben we het nog niet over het trainersniveau, jeugdopleiding, journalisten, bond, enz...

Wat gaat er gebeuren als rsca of club nu ook geen reekshoofd meer gaan zijn bij volgende europese lotingen ???? Tijd komt eraan hoor.... max. 4 jaar ....

Hamilton MASTER

Heb me erdoor moeten worstelen, maar je hebt gelijk Razzle.

Al vind ik dat Anderlecht in de 1ste helft ook mooie dingen heeft laten zien.
Het was een match waar het 2-0 tot 1-3 had kunnen staan.

Lille is thuis minder dominant dan buitenshuis en ik hoop toch minstens op een gelijkspel in Frankrijk.
AEK weegt erg licht en wie weet verslikt Lille zich in AEK.

Ik denk dat er snel steun  moet komen van de overheid, of er is geen enkele Belgische ploeg meer die in Europa nog iets kan laten zien.
Subsidies voor nieuwe stadions bijvoorbeeld moet prioritair zijn. Zo kan een club zich concentreren op transfers en niet op al het geld dat nodig is voor een nieuw stadion.



Supermariobros

Bij de loting vond Anderlecht het een uitgelezen kans om door te stoten naar de volgende ronde, het kan nog altijd, maar het zal wel heel moeilijk worden. Ze komen duidelijk tekort om op het hoogste niveau mee te spelen, zelfs tegen tien Italianen wisten de brusselaars nooit te overtuigen. Jammer, de tweede ronde ligt ver weg, maar we blijven hopen, de thuismatch tegen AEK Athene moet in ieder gewonnen worden.

FerrariMan

Tegen dit Milan, op dit moment, had Anderlecht kunnen winnen.

Wat een streep van Kaka!

razzle_dazzle

Zelfs tegen dit Milan had Anderlecht geen kans. Tegen Italiaanse ploegen spelen we altijd goed, maar op het einde verliezen we wel met 1-0  :). Ik heb het bij het WK al aangehaald, maar dat is geen toeval meer. Die looplijnen, die efficientie, die sterke verdediging, heerlijk gewoon.

Milan heeft de gave om een tegenstander zoals Anderlecht perfect onder controle te kunnen houden (ok er waren wat kansjes....), zij bepalen het tempo, maar laten de tegenstanders denken dat ze dat doen en juist op dat moment slaan ze toe.

Anderlecht moet nog naar Lille en naar Milan...een 0/6 zit er dus wellicht aan te komen. De verhoudingen in de groep worden op dit moment goed weergeven. Hopelijk verslaan de Brusselaars AEK thuis en gaan ze toch nog naar de UEFA cup. Wij hebben niets meer te zoeken in de CL.

Hamilton MASTER

Ik denk niet dat Anderlecht een 0/6 gaat pakken.

1ste helft tegen Lille was heel goed, 2de helft was niet goed.

Tegen Milan zijn er kansen om de versleten Cafu op snelheid te pakken, ik denk niet dat Bonera nog zal starten bij Milan door zijn rode kaart.
Cafu op snelheid is op dit moment niets meer. Hopelijk kan een Bousouffa daarvan profiteren.

Wordt nog erg spannend maar waarom zou Anderlecht niet ver kunnen raken in de Uefa cup ? We mogen niet vergeten dat Spanje, Italië, Engeland en Duitsland veel groter zijn dan België en veel meer spelers kunnen scouten en binnenhalen. In België zit je met véél minder spelers en veel minder kwaliteit dan ook.
Hoe kleiner je land hoe minder de ploeg meen ik. Al zijn er uitzonderingen.



Jasper

Anderlecht verloor thuis al met 0-1, waarom zouden ze dan op San Siro punten gaan pakken?

Juan Pablo

PSV doet hele goede zaken, en zit nu al met één been in de volgende ronde.

Toch knap gedaan, zeven punten gehaald in drie wedstrijden, vooral twee overwinningen in uitwedstrijden, dat tikt aan!
OK, Liverpool uit, dat word moeilijk, maar de tweede plaats word zeker voor PSV.
Volgende wedstrijd, Galatasaray thuis.. word een makkie!
En bij een overwinning is PSV al geplaatst voor de volgende ronde,.. GO PSV!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 21 oktober 2006 - 15:44:31
Anderlecht verloor thuis al met 0-1, waarom zouden ze dan op San Siro punten gaan pakken?

Omdat ik vind dat Anderlecht 1 punt verdiende thuis. ;)



Supermariobros

Anderlecht werd gisteren - vooral in de eerste helft - overklast door een sterk AC Milan, Kaka was dé man van de wedstrijd met drie goals, waarvan het derde om in te kaderen was. Na de tegentreffer van Juhasz begon het beter te lopen bij paars-wit, ze kregen ook kansen, maar de afwerking ontbrak. Kort voor tijd zette Gillardino de overdreven 4-1 cijfers op het bord.

Anderlecht heeft het zelf nog in eigen handen, als het zijn twee laatste wedstrijden wint stoot het door naar de tweede ronde. Het zal erg moeilijk worden. Thuis tegen AEK Athene zie ik ze wel winnen, maar op Lille wordt een andere koek. Hopen maar dus.

razzle_dazzle

Anderlecht zal gauw uit hun lijden verlost worden door Lille.  :)

Maar eerst zondag bij ons langskomen voor een nieuw pakje slaag...