GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 23 juli 2006 - 10:13:27

« vorige - volgende »

Tim C

Ben je zeker dat je al 17 bent?  ::)

Iets


Ferrari 2010

Die dingen zijn onbereikbaar voor de ongeregistreerde mens.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Registreren ? I szeker de moeite waart wat je op het forum vind. En kost u geen cent.

IVY440

Heel zeker. Heb mijn filmpjes- en fotocollectie ook al flink uitgebreid dankzij dat forum ;)

Martin

#35
Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:42:24
Registreren ? I szeker de moeite waart wat je op het forum vind. En kost u geen cent.

????
Niet van je gewend Doef. :-[

Doefie

Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 11:23:22
Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:42:24
Registreren ? I szeker de moeite waart wat je op het forum vind. En kost u geen cent.

????
Niet van je gewend Doef. :-[

Ik zie 't nu ook ... 't was laat, hele avond kelder staan opruimen om die modder enz. weg te krijgen ::) Vandaar.

Sept

Het kan morgen wel eens een leuke wedstrijd worden voor ene zekere M. Schumacher..
1991 - 2004 = 7

lieven

en kimi heeft zijn uitknop van economie gevonden?
vind het wel leuk dat kimi nog es op pole staat  :)

Martin

Citaat van: Doefie op 29 juli 2006 - 13:46:38
Citaat van: Martin op 29 juli 2006 - 11:23:22
Citaat van: Doefie op 28 juli 2006 - 22:42:24
Registreren ? I szeker de moeite waart wat je op het forum vind. En kost u geen cent.

????
Niet van je gewend Doef. :-[

Ik zie 't nu ook ... 't was laat, hele avond kelder staan opruimen om die modder enz. weg te krijgen ::) Vandaar.

Veel schade Doef?

dj Peter

Eindelijk nog eens een pole voor Kimi. P2 en P3 voor de Ferrari's is natuurlijk ook geen slechte uitgangspositie,het is nu belangrijk zoveel mogelijk punten te pakken. Een één-twee zou interessant zijn voor de spanning in het kampioenschap, zeker als je ziet waar de Renaults staan. Alonso heeft geen verjaardagscadeautje gekregen. :D

robbert

ja en hij gaat dan nog eens janken dat schumacher in de pits plots voor hem duikt. straks gaat hij weer naar de grote meester (fia) gaan vragen of schumacher een sanctie krijgt

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 29 juli 2006 - 16:18:08
ja en hij gaat dan nog eens janken dat schumacher in de pits plots voor hem duikt. straks gaat hij weer naar de grote meester (fia) gaan vragen of schumacher een sanctie krijgt
Dat dacht ik al meteen toen ik het oincident gebeurde. Hij kan niet zeggen dat dat hem gehinderd heeft in zijn kwali.

Heeft iemand een idee of Räikkönen nu gewoon licht staat ofdat hun wagen gewoon goed is? Want hij heeft niet eens zen laatste rondje moeten afrijden, sterke prestatie!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

daan

Mooi om Kimi weer eens op pole te zien, laten we hopen op een mooie race :)

Ik denk:

1 KR
2 MS
3 FM

IVY440

Zolang Schumacher maar dichter komt in de stand, mag van mij alles gebeuren.
KR staat volgens mij licht aangezien hij al snel goeie tijden reed.

1. MS
2. FM
3. KR