GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 23 juli 2006 - 10:13:27

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 24 juli 2006 - 10:34:10
Keep dreaming...

Ik denk dat FA toch wel een beetje gestressed is, zie z'n gebaren @ Magny Cours.

Laat de Renault nou eens de geest geven, en de titelstrijd is weer helemaal open.
En als Schumi het WK wint, lijkt me dat een mooi afscheid.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Als als als...

Hij staat zeventienpunten voor, Schumacher moet elke race winnen en hij mag elke race tweede eindigen en dan is hij het nog.

Ferrari 2010

Citaat van: Juan Pablo op 24 juli 2006 - 10:43:53
Citaat van: Tim C op 24 juli 2006 - 10:34:10
Keep dreaming...

Ik denk dat FA toch wel een beetje gestressed is, zie z'n gebaren @ Magny Cours.

Laat de Renault nou eens de geest geven, en de titelstrijd is weer helemaal open.
En als Schumi het WK wint, lijkt me dat een mooi afscheid.
Sja, maar Schumi heeft zen contract waarschijnlijk al lang verlengd...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Citaat van: Kirabi op 24 juli 2006 - 08:07:14
Citaat van: Tim C op 23 juli 2006 - 21:46:57
Welke druk? Die van constant tweede te eindigen en toch nog kampioen te worden?  ???

nu gaat ie denk ik de druk voele... nu schumacher in 2 wedstrokd 8 punten is ingelope... mja kan et ook mis hebbe
[/color]

Ooit gehoord van spelling ??  :o

KVDracer

Het zou toch spijtig zijn moest dit circuit van de kalender verdwijnen. Ze hadden het circuit nooit moegen veranderen, want sindsdien heeft hij zijn magie verloren. Was samen met Iatlië nog een echt race circuit met lange rechte stukken, maarja, het moest een modern circuit worden met als gevolg dat de blangstelling verdween en ze in slechte papieren zitten.

McChouffe

Ik vrees ervoor dat Alonso gaat winnen.
Maar hoop doet de zotten in vreugde leven:
1) MS
2) FM
3) KR

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

IVY440

Ik hoop enkel maar dat we een mooie race krijgen en dat het WK er terug spannender op wordt, dus
1. MS
2. FM
3. FA

Kirabi

Citaat van: SaffierFM op 24 juli 2006 - 16:12:52
Citaat van: Kirabi op 24 juli 2006 - 08:07:14
Citaat van: Tim C op 23 juli 2006 - 21:46:57
Welke druk? Die van constant tweede te eindigen en toch nog kampioen te worden?  ???

nu gaat ie denk ik de druk voele... nu schumacher in 2 wedstrokd 8 punten is ingelope... mja kan et ook mis hebbe
[/color]

Ooit gehoord van spelling ??  :o
lol dat krijg ik als te snel wil gaan type... maar ik denk dat de meeste die zin wel snappe :O


Ferrari 2010

Citaat van: Kirabi op 26 juli 2006 - 08:39:11
Citaat van: SaffierFM op 24 juli 2006 - 16:12:52
Citaat van: Kirabi op 24 juli 2006 - 08:07:14
Citaat van: Tim C op 23 juli 2006 - 21:46:57
Welke druk? Die van constant tweede te eindigen en toch nog kampioen te worden?  ???

nu gaat ie denk ik de druk voele... nu schumacher in 2 wedstrokd 8 punten is ingelope... mja kan et ook mis hebbe
[/color]

Ooit gehoord van spelling ??  :o
lol dat krijg ik als te snel wil gaan type... maar ik denk dat de meeste die zin wel snappe :O
Snappen wel, maar er zitten hier zowel Belgen als Nederlanders, dus moet je op je spelling letten aners loopt het vroeg of laat toch fout ;) En sowieso, dingen in het AN getypt zijn beter leesbaar en komen serieuzer over ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

dj Peter

Jean Todt blijft nog een tijdje bij Ferrari.


http://www.f1pits.net/index.php/nieuws/todt_verlengt_zn_ferrari_contract/


Voor mij is het dus nu al duidelijk dat Schumi doorgaat.  :)




Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Wist ik al langer hoor ...

dj Peter

Citaat van: Doefie op 26 juli 2006 - 15:42:37
Wist ik al langer hoor ...
Ik had al een vermoeden, maar nu ben ik er zeker van: Michael Schumacher blijft racen

The Iceman

Citaat van: SaffierFM op 26 juli 2006 - 15:54:34
Citaat van: Doefie op 26 juli 2006 - 15:42:37
Wist ik al langer hoor ...
Ik had al een vermoeden, maar nu ben ik er zeker van: Michael Schumacher blijft racen
Of Todt heeft bijgetekend nu hij weet dat "The Iceman" de roden gaat vervoegen in 2007  ;) ;) ;) ;)
Denk eerlijk gezegd dat je het bij het rechte eind hebt en dat Schuey nog een jaartje doorgaat en Kimi voor een jaar onderdak krijgt bij de blauw-gelen.

Kirabi

Citaat van: SaffierFM op 26 juli 2006 - 15:54:34
Citaat van: Doefie op 26 juli 2006 - 15:42:37
Wist ik al langer hoor ...
Ik had al een vermoeden, maar nu ben ik er zeker van: Michael Schumacher blijft racen
w00t dan word et nog leuk volgend jaar