GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 23 juli 2006 - 10:13:27

« vorige - volgende »

Supermariobros

Komende zondag wordt de Duitse Grand Prix verreden op het circuit van Hockenheim of met andere woorden, er wordt geracet in Schumi land.

In de afgelopen twee Grands Prix wist de Duitser zijn achterstand op kampioenschapsleider Alonso terug te brengen van 25 naar 17 punten, kan Schumacher voor zijn thuisfans weer wat punten afknabbelen van zijn achterstand in de titelstrijd of slaat Alonso terug in het hol van de leeuw?

Kan McLaren dit weekend nog eens een woordje meespreken in de thuisrace van Mercedes?

Gentlemen, start your engines!

Juan Pablo

Ik verwacht dat Schumi wederom wint, snelheid is OK en ze hebben op dit moment een betere band. Alonso gaat wel weer een podium scoren, die rot Renault gaat ook nooit kapot  >:(.

Mclaren's zullen p4 t/m p6 eindigen.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

dj Peter

P1---> Schumi
P2---> Felipe
P3---> Kimi

Fernando out.

supersteven

mijn pronostiek is

1 ms
2 fm
3 pdr

de renaults vallen uit
let the sunshine shine in your heart

Tim C

Er zitten hier een paar optimisten tussen precies :P

Een wagen die nooit stuk gaat en een mentaliteit van "laisez faire"... De enige manier waarop die uitvallen is na een ontdubbelingsactie van Sakon "Kamikaze" Yamamoto.

Doefie

De nieuwe Super Aguri SA06 :



In elk geval meer kleur dan voordien.

Juan Pablo

Citaat van: Doefie op 23 juli 2006 - 14:00:24
De nieuwe Super Aguri SA06 :



In elk geval meer kleur dan voordien.

Ziet er wel mooi uit, maar niets kan op tegen Mclaren qua kleuren.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 23 juli 2006 - 14:00:24
De nieuwe Super Aguri SA06 :



In elk geval meer kleur dan voordien.
Mooie wagen, hoort bij de mooiste wagens van de grid, om maar niet te zeggen dat het de mooiste is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Manuel

Ik hoop dat mclaren weer eens vooraan gaat rijden want het is weer een tijdje geleden.

razzle_dazzle

Ik verwacht toch weer een zege van de roden, alleen al om het kampioenschap nog wat spannend te maken  ;).

Schumi
Massa
Raikkonen
De la Rosa
Alonso

Kirabi

hmm schumi zal denk ik wel winne...

ze zijn nu qwa strategie ineens weer wat beter dan renault,

1 MS
2 DLR
3 MA

en ja alonso gaat onder druk gekke dingen doen denk ik want het word hem denk ik een beetje te veel


Tim C

Welke druk? Die van constant tweede te eindigen en toch nog kampioen te worden?  ???

KVDracer

Het is te hopen dat het een hattrick wordt voor Schumacher. Ik hoop echt dat hij in de laatste race van het seizoen kampioen kan worden. Dat zou goed zijn voor de formule1 als we toch nog een spannende finale krijgen en dan gaan we zien wat voor vechter Alosno is of hij een doetje is.

Kirabi

Citaat van: Tim C op 23 juli 2006 - 21:46:57
Welke druk? Die van constant tweede te eindigen en toch nog kampioen te worden?  ???

nu gaat ie denk ik de druk voele... nu schumacher in 2 wedstrokd 8 punten is ingelope... mja kan et ook mis hebbe


Tim C