Alonso onder druk?

Gestart door FerrariMan, 18 juli 2006 - 14:52:12

« vorige - volgende »

Tim C

Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 23:41:38
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:36:03
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 23:33:18
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Bedoel je het op mij ?  :-\
Nee ;)

Die ene met -14 Karma :P

Ok, had al schrik...  :-[ :-\    ;)
Ik zal meer moeten citeren dan :P

Kirabi

Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.
lol zal ik wel doen

mja ik ben nou eenmaal zo :o


Martin


Juan Pablo

Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:36:03
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 23:33:18
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Bedoel je het op mij ?  :-\
Nee ;)

Die ene met -14 Karma :P

-16, and stil counting  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

dj Peter

Alonso onder druk... hij mag starten vanaf P7 morgen .  ;D   En dat op zijn verjaardag.  :P

Juan Pablo

CitaatAlonso geeft tevens te kennen dat hij niet blij is met de actie van Schumacher, bij het wegrijden in de pit. De Duitser gooit zijn Ferrari pardoes voor de Renault, waardoor hij het voordeel van een vrije baan heeft. ,,Hij gaf gas zonder te kijken, de stewards moeten hun oordeel er maar over vellen. Ik reed in de pitlane en heb dan voorrang, die regel respecteerde hij niet."

Wat denkt die kwal wel niet, dat Schumacher voor elk akkefietje gestraft word?.
Wat is het toch een watje, als zijn auto'tje het even niet perfect doet probeert hij anderen een straf aan te naaien

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

IVY440

Hij denkt dat hij als WK wat meer mag als de rest? Mooi niet, zelfs niet als je bijna jarig bent.
Hij staat net iets teveel onder druk denk ik, hij krijgt al schrik :D

Kirabi

Citaat van: Juan Pablo op 29 juli 2006 - 12:29:40
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:36:03
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 23:33:18
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Bedoel je het op mij ?  :-\
Nee ;)

Die ene met -14 Karma :P

-16, and stil counting  ;)

mja daar lig ik iig niet wakker van :P

mja back to topic

7de Alonso.... tja wat kannen we daar van zeggen.... niet zo geweldig :P


Tim C

Jij misschien niet, maar het forum duidelijk wel. Ik zou de hint snappen en me aanpassen  ::)

Kirabi

Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 21:31:55
Jij misschien niet, maar het forum duidelijk wel. Ik zou de hint snappen en me aanpassen  ::)
ja :P is goed

ik zal me wat volwassener gedrage...


dj Peter

Citaat van: Kirabi op 29 juli 2006 - 22:35:51
Citaat van: Tim C op 29 juli 2006 - 21:31:55
Jij misschien niet, maar het forum duidelijk wel. Ik zou de hint snappen en me aanpassen  ::)
ja :P is goed

ik zal me wat volwassener gedrage...

Ik zou beginnen met nederlandse woorden te typen

Martin

Een zin met een hoofdletter beginnen kan ook geen kwaad.

IVY440

Citaat van: Juan Pablo op 29 juli 2006 - 17:43:21
CitaatAlonso geeft tevens te kennen dat hij niet blij is met de actie van Schumacher, bij het wegrijden in de pit. De Duitser gooit zijn Ferrari pardoes voor de Renault, waardoor hij het voordeel van een vrije baan heeft. ,,Hij gaf gas zonder te kijken, de stewards moeten hun oordeel er maar over vellen. Ik reed in de pitlane en heb dan voorrang, die regel respecteerde hij niet."

Wat denkt die kwal wel niet, dat Schumacher voor elk akkefietje gestraft word?.
Wat is het toch een watje, als zijn auto'tje het even niet perfect doet probeert hij anderen een straf aan te naaien

Citaat van: www.racefreaks.nlEen ander incident van zaterdagmiddag, waarbij Fernando Alonso iets soortgelijks meende meegemaakt te hebben toen Michael Schumacher plots voor zijn neus opdook, bleef onbestraft. De stewards waren van mening dat de Spaanse coureur overdreef met zijn handgebaar en zagen het nut van een onderzoek niet in.

:D :D :D

dj Peter

Ach, die jongen denkt gewoon dat iedereen voor hem springt, maar ik geloof dat hij stilaan wel terug met twee voetjes op de grond zal komen. Zeker na Hockenheim.  ;D

Kirabi

#44
Alonso moet niet zo om die hele kleine dingetjes gaan klagen, als MS nou zijn voorvleugel raakte of de band ofzo, dan mag je gaan klagen maar niet omdat er een wagen voor je deur komt ineens, dat kan ook wel eens gebeuren in de race