Alonso onder druk?

Gestart door FerrariMan, 18 juli 2006 - 14:52:12

« vorige - volgende »

bogief1

Ik had liever Kimi gezien.

Ik heb geen voorkeur, noch voor Shumi, noch voor Alonso.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan op 20 juli 2006 - 13:41:44
Citaat van: Mikacouli op 19 juli 2006 - 22:28:57
Ah, het is makkelijk om Alonso af te kraken. Nu hij 2 races op rij verliest slaan de jullie toe.
Alonso weet meer over Michelin. Michelin begint gewoon af te haken. Nu begint McLaren en Renault zelf ook al te klagen. Ik had het voorspeld, Michelin zal niet alles meer geven op het einde van het seizoen als ze niet wakker geschud worden.
Allemaal zure en gefrustreerde reacties zo te zien.
Alonso zal ook nooit iets goed kunnen doen... spijtig.
Komkom, we weten allemaal dat je dezelfde reactie zou hebben moest hij niet bij McLaren rijden volgend seizoen.  ;D
Vergeet het!
Je mag zelf zoeken achter reacties vooraleer het bekend gemaakt werd dat hij voor McLaren zou uitkomen. Ik heb al een eindje respect voor Alonso. Hij is een geweldig coureur en zoals ik het bekijk nu zal hij perfect in die McLaren passen. Ik heb nooit iets tegen Alonso gehad, enkel tegen sommige menoevres van hem.
Dus vergeet wat je allemaal dacht, het is verkeerd.

Eric

verleden seizoen werd er door iedereen serieus uitgehaald naar de "arrogantie" van Alonso....tja ook ik heb me er waarschijnlijk schuldig aan gemaakt, maar sommige doen nu wel raar, zeker nu ze weten dat de matador naar McLaren gaat...vreemd.

Mij maakt het niet uit, de (so called) wonderboy is en blijft een goede piloot, maar toch moet ik niet weten van hem...ook al gaat hij naar McLaren.
Wie het een beetje simpel bekijkt moet toegeven dat het geluk aan Alonso zijn kant staat...mijnheer heeft een onfeilbare wagen onder zijn kont...terwijl de concurrentie meer races uitvalt dan uitrijd...of omat onze Spaanse vriend met de betere compound kan rondrijden...

Een echte strijd heeft Alonso nog niet moeten leveren, tenzij nu misschien...met dank aan Bridgestone.


McChouffe

Citaat van: Eric op 21 juli 2006 - 23:01:29
Wie het een beetje simpel bekijkt moet toegeven dat het geluk aan Alonso zijn kant staat...mijnheer heeft een onfeilbare wagen onder zijn kont...terwijl de concurrentie meer races uitvalt dan uitrijd...of omat onze Spaanse vriend met de betere compound kan rondrijden...

Dat noem ik geen geluk. Dat is gewoon de verdienste van Renault en Michelin. Het is aan de andere teams om een betere wagen te maken en aan Bridgestone om betere banden te maken. Geluk zit daar niet tussen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumi nr1

Citaat van: McChouffe op 22 juli 2006 - 09:50:57
Citaat van: Eric op 21 juli 2006 - 23:01:29
Wie het een beetje simpel bekijkt moet toegeven dat het geluk aan Alonso zijn kant staat...mijnheer heeft een onfeilbare wagen onder zijn kont...terwijl de concurrentie meer races uitvalt dan uitrijd...of omat onze Spaanse vriend met de betere compound kan rondrijden...

Dat noem ik geen geluk. Dat is gewoon de verdienste van Renault en Michelin. Het is aan de andere teams om een betere wagen te maken en aan Bridgestone om betere banden te maken. Geluk zit daar niet tussen.

Dat vind ik ook, toen Schumi ze allemaal naar huis reed sprak men net zo over hem. Toen was ik van die mening dat de concurrentie maar een wagen moest ontwikkelen die Ferrari het vuur aan de schenen kon leggen.

Doefie

Citaat van: Eric op 21 juli 2006 - 23:01:29Een echte strijd heeft Alonso nog niet moeten leveren, tenzij nu misschien...met dank aan Bridgestone.

Ik zou eerder zeggen met dank aan Michelin, die het vertikken nog moeite te doen omdat ze er toch mee stoppen...

Kirabi

hmmm dit wereldkampioenschap is nog niet voorbij... 

je weet eg nooit wat er allemaal in z'n race kan gaan gebeuren, maar tja et word nog een lastige opgave voor MS om Wereldkampioen te worden..

Ik hoop dat het hem lukt

btw ben nieuw hoi :P


McChouffe

Citaat van: Doefie op 22 juli 2006 - 13:36:39
Citaat van: Eric op 21 juli 2006 - 23:01:29Een echte strijd heeft Alonso nog niet moeten leveren, tenzij nu misschien...met dank aan Bridgestone.

Ik zou eerder zeggen met dank aan Michelin, die het vertikken nog moeite te doen omdat ze er toch mee stoppen...

Hoe weet je dat zeker? Wie weet zijn ze bij Michelin nog even gedreven aan het werken, maar is Bridgestone gewoon beter.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


Hamilton MASTER

Citaat van: FerrariMan op 18 juli 2006 - 14:52:12


Renault's Fernando Alonso, defeated by his Bridgestone-tyred rival in France, told 'AS' newspaper on Monday: ''We can't afford to lose because of tyres any more.''

Hier was alles nog koek en ei !



Kirabi

Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 21:48:22
Citaat van: FerrariMan op 18 juli 2006 - 14:52:12


Renault's Fernando Alonso, defeated by his Bridgestone-tyred rival in France, told 'AS' newspaper on Monday: ''We can't afford to lose because of tyres any more.''

Hier was alles nog koek en ei !

ja nu wil hij liever die kop eraf rukke :P


Tim C

Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Hamilton MASTER

Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Bedoel je het op mij ?  :-\



Tim C

Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 23:33:18
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Bedoel je het op mij ?  :-\
Nee ;)

Die ene met -14 Karma :P

Hamilton MASTER

Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:36:03
Citaat van: Raikkonen MASTER op 27 juli 2006 - 23:33:18
Citaat van: Tim C op 27 juli 2006 - 23:30:28
Ik kan het zijn, maar volgens mij moet je dringend je stijl aanpassen naar iets wat door het forum hier geapprecieerd wordt.

Bedoel je het op mij ?  :-\
Nee ;)

Die ene met -14 Karma :P

Ok, had al schrik...  :-[ :-\    ;)