Alonso onder druk?

Gestart door FerrariMan, 18 juli 2006 - 14:52:12

« vorige - volgende »

FerrariMan

Citaat"Schumacher was able to take advantage of Massa's work," Alonso was quoted as saying by Spanish newspaper Diario de Noticias.
Surely referring to Fisichella, who meandered around in sixth or seventh place throughout the French Grand Prix event, he added: "Unfortunately, not everyone can benefit from the same things. I always race alone without any help."
Fisichella has had just three podium finishes so far this year.

Renault's Fernando Alonso, defeated by his Bridgestone-tyred rival in France, told 'AS' newspaper on Monday: ''We can't afford to lose because of tyres any more.''

Met zulke uitlatingen ga je je zeker nog populairder maken...
Dat is nu net het verschil tussen beide teams, die openlijke kritiek. Alonso vergeet precies snel hoeveel GP's hij al gewonnen heeft dankzij die banden?

Tim C

Hoevaak heeft Ferrari vori jaar trouwens geroepen "het lag aan de banden"? Dat onderwerp vermeden ze steenvast...

Zielig, erg zielig...

dj Peter

Alonso voelt de hete adem van Schumi al in zijn nek......   ;D
It's not over yet!

Schumi nr1

Het zal voor de mensen van Ferrari goed doen om zo'n reacties te horen. Het bevestigd alleen maar dat er nu echt rekening moet gehouden worden met het rode team. De trofees worden maar uitgedeeld aan de meet en dat begint Alonso wellicht te beseffen.

razzle_dazzle

Je merkte het tijdens de race ook toen hij al vanop 500 m. afstand van Barrichello gebaren begon te maken dat deze laatste aan de kant moest gaan....

FerrariMan

Hoe geweldig zou het zijn moest Alonso volgende race nul punten scoren en Schumi de volle pot.

Dan zou MS tot op 7 punten naderen en kan alles weer. Dan is het gedaan met de grote verhalen van de Spanjaard.

Hopen op zo'n scenario, ...ik alvast!

Juan Pablo

Citaat van: Razzle_dazzle op 18 juli 2006 - 17:38:47
Je merkte het tijdens de race ook toen hij al vanop 500 m. afstand van Barrichello gebaren begon te maken dat deze laatste aan de kant moest gaan....

Vond ik erg mooi  :).

Ook een teken dat Kwalonso toch niet zo zeker van zichzelf is, nu Massa wat sterker rijdt kan hij niet meer de hele tijd 2de worden. Arme stakker  :'(.

Ik hoop dat
Citaat van: FerrariMan op 18 juli 2006 - 18:29:41
Hoe geweldig zou het zijn moest Alonso volgende race nul punten scoren en Schumi de volle pot.

Dan zou MS tot op 7 punten naderen en kan alles weer.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Het leven is altijd minder aangenaam wanneer je moet werken voor je geld. :-/  ;)

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 18 juli 2006 - 17:38:47
Je merkte het tijdens de race ook toen hij al vanop 500 m. afstand van Barrichello gebaren begon te maken dat deze laatste aan de kant moest gaan....

Toont alleen maar de arrogantie aan die Alonso in de laatste twee jaar heeft aangekweekt. Was trouwens Button die voor hem reed, Barrichello lag er in de 18de ronde uit ;)

McChouffe

Laat die arrogantie maar komen, dat brengt altijd wat leven in de brouwerij  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Hij moet wel oppassen dat hij niet te arrogant wordt. Dan weten de McLaren fans namelijk niet wat doen :P ;)

razzle_dazzle

Citaat van: McChouffe op 19 juli 2006 - 08:23:15
Laat die arrogantie maar komen, dat brengt altijd wat leven in de brouwerij  :D

Idd. een gezonde vorm van arrogantie moet kunnen, zeker in een sport zoals de F1. Het enige wat dan wel aan die arrogantie vasthangt, is dat er ook resultaten moeten zijn.

Alonso is omwille van zijn rijstijl niet echt mijn favoriete racepiloot, maar ik kan er niet zo goed mee overweg als mensen belachelijke zaken als "de vingertjes" of uit z'n context gerukte verklaringen aanhalen om de Spanjaard af te breken...dat doet me op een of andere manier teveel aan de anti-Schumi protestmars denken  :).

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 19 juli 2006 - 12:29:48
Citaat van: McChouffe op 19 juli 2006 - 08:23:15
Laat die arrogantie maar komen, dat brengt altijd wat leven in de brouwerij  :D

Idd. een gezonde vorm van arrogantie moet kunnen, zeker in een sport zoals de F1. Het enige wat dan wel aan die arrogantie vasthangt, is dat er ook resultaten moeten zijn.

Alonso is omwille van zijn rijstijl niet echt mijn favoriete racepiloot, maar ik kan er niet zo goed mee overweg als mensen belachelijke zaken als "de vingertjes" of uit z'n context gerukte verklaringen aanhalen om de Spanjaard af te breken...dat doet me op een of andere manier teveel aan de anti-Schumi protestmars denken  :).

Hoge bomen en (veel) tegenwind he ;)

Mikacouli

Ah, het is makkelijk om Alonso af te kraken. Nu hij 2 races op rij verliest slaan de jullie toe.
Alonso weet meer over Michelin. Michelin begint gewoon af te haken. Nu begint McLaren en Renault zelf ook al te klagen. Ik had het voorspeld, Michelin zal niet alles meer geven op het einde van het seizoen als ze niet wakker geschud worden.
Allemaal zure en gefrustreerde reacties zo te zien.
Alonso zal ook nooit iets goed kunnen doen... spijtig.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 19 juli 2006 - 22:28:57
Ah, het is makkelijk om Alonso af te kraken. Nu hij 2 races op rij verliest slaan de jullie toe.
Alonso weet meer over Michelin. Michelin begint gewoon af te haken. Nu begint McLaren en Renault zelf ook al te klagen. Ik had het voorspeld, Michelin zal niet alles meer geven op het einde van het seizoen als ze niet wakker geschud worden.
Allemaal zure en gefrustreerde reacties zo te zien.
Alonso zal ook nooit iets goed kunnen doen... spijtig.
Komkom, we weten allemaal dat je dezelfde reactie zou hebben moest hij niet bij McLaren rijden volgend seizoen.  ;D