Nieuwe Super Aguri

Gestart door kenny, 18 juli 2006 - 13:00:16

« vorige - volgende »

kenny

gaathem niet zozeer over de auto zelf, maar over het artikel:

---------------
Maar, dat zal niet voor de komende GP in Duitsland zijn, zegt Sato: "Dit is nog niet het complete pakket, dat zullen we pas ter beschikking hebben tijdens de Grote Prijs van Turkije. Maar het zal hoe dan ook een grote stap voorwaarts zijn. Ik denk dat we dan even snel zullen zijn als de Midlands."
Om het gat met de Midlands van Christijan Albers en Tiago Monteiro te dichten, moet de nieuwe SA06 ruim een seconde per ronde sneller zijn dan de huidige SA05. Binnen anderhalve week weten we of Takuma Sato's reactie gegrond was of niet.
---------------

vooral om het zinnetje van TAkuma...  bedoelt hij hier niet mee dat het de Gp van Turkije zal zijn dat ze evensnel zullen zijn als de Midlands en niet volgende race??




Doefie

Sato said: "This is not the complete package, which we will get for the Turkish Grand Prix. But it will be major step to take us to the next level and I think it will bring us to a very similar level of performance to the Midlands."

Turkije dus ;)

Tim C

Ik zu eerder zeggen dat het deze versie is, anders zei hij that in plaats van it.

kenny

Citaat van: Tim C op 18 juli 2006 - 14:06:27
Ik zu eerder zeggen dat het deze versie is, anders zei hij that in plaats van it.

Of zijn engels is niet zo goed  :o

Juan Pablo

Ik geloof niet dat SA met tijdens de Turkse GP even snel is als MF1, volgens mij vergeet Satosan dat Midland ook niet stil zit.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Tim C

Nee, maar het scheelt niet veel ;)