Forum Karma

Gestart door Tim C, 13 juli 2006 - 00:10:24

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Het is ook veel gemakkelijker om iets slechts te zeggen tegen iemand, dan iets goed.

Iemand beledigen is simpel, je excuseren is moeilijker.

Schumi nr1

#16
Voila, uit protest tegen al de knuppels voor The REAL Freak, Jasper en Schumi 2006 krijgen ze van mij een pluim.

Tim C

* Tim C voelt zich vergeten  :'(

Schumi nr1

Citaat van: Tim C op 03 augustus 2006 - 19:10:48
* Tim C voelt zich vergeten  :'(

Mijn excuses  :-[, bij deze is dat rechtgezet :).

Martin

Ach, Karma doet mij helemaal niets. Of ik nu +5 heb of -10, het is mij om het even.
Ik plaats wat ik denk te moeten plaatsen. En dat is mijn mening.


McChouffe

#20
Misschien moet het geven van pluimen en knuppels verhoogd worden naar leden met minstens 10 000 posts ... oh nee, allen overgeleverd aan de grillen van Jasper  ;)

Misschien is het probleem met het karma-systeem dat diegenen die het best de waarde van de posts kunnen beoordelen (de oude garde dus) het systeem eigenlijk niet gebruikt. Ikzelf gebruik het ook amper, af en toe krijgt eens iemand een pluim, nog minder vaak een knuppel. Misschien limiteren tot het geven van één pluim en één knuppel per dag per lid?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Of misschien gewoon afgeschaft?  :-X

Raikkie

Of posts beoordelen ? (is misschien een beetje moeilijker, maar lijkt me nuttiger ?)

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 03 augustus 2006 - 18:08:38
Voila, uit protest tegen al de knuppels voor The REAL Freak, Jasper en Schumi 2006 krijgen ze van mij een pluim.
Dankje ;D ;D

Citaat van: Tim C op 03 augustus 2006 - 21:51:04
Of misschien gewoon afgeschaft?  :-X
Goed idee

Citaat van: McChouffe op 03 augustus 2006 - 21:38:23
Misschien limiteren tot het geven van één pluim en één knuppel per dag per lid?
Als ik me niet vergis is het al zo ingesteld ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Schumi 2006 op 04 augustus 2006 - 09:33:46
Citaat van: Schumi nr1 op 03 augustus 2006 - 18:08:38
Voila, uit protest tegen al de knuppels voor The REAL Freak, Jasper en Schumi 2006 krijgen ze van mij een pluim.
Dankje ;D ;D

Citaat van: Tim C op 03 augustus 2006 - 21:51:04
Of misschien gewoon afgeschaft?  :-X
Goed idee

Citaat van: McChouffe op 03 augustus 2006 - 21:38:23
Misschien limiteren tot het geven van één pluim en één knuppel per dag per lid?
Als ik me niet vergis is het al zo ingesteld ;)

Ach, veel kwaad kan het niet hé, als je je mening geeft zal er altijd iemand zijn die dat een knuppel waart vindt.

Ik weet een ding, het record knuppels zal ik wel niet halen.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 03 augustus 2006 - 18:08:38
Voila, uit protest tegen al de knuppels voor The REAL Freak, Jasper en Schumi 2006 krijgen ze van mij een pluim.
Veel nut heeft het niet gehad, het valt me op dat telkens als me karma iets stijgt, een ander er weer een knuppel op geeft :-\

Ik vraag me af of het karma systeem wel juist gebruikt wordt ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2006 op 04 augustus 2006 - 09:33:46
Citaat van: McChouffe op 03 augustus 2006 - 21:38:23
Misschien limiteren tot het geven van één pluim en één knuppel per dag per lid?
Als ik me niet vergis is het al zo ingesteld ;)

Ik kan toch echt meerdere mensen per dag een pluim geven.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumi nr1

Het systeem is ingesteld dat je per lid één pluim of knuppel per dag kan geven, aan hoeveel leden je dit geeft is niet beperkt.

Jasper

#28
Gedurende de laatste 5 minuten is mijn karma nog gedaald terwijl ik vandaag geen enkele post heb geplaatst behalve op Andere Onderwerpen, redactieforum en de topic over Da Matta waar ook niet bepaald een discussie aan de gang is. Nog een aanwijzing dat het verkeerd gebruikt wordt volgens mij.

Raikkie

Citaat van: Jasper op 04 augustus 2006 - 22:16:56
Gedurende de laatste 5 minuten is mijn karma nog gedaald terwijl ik vandaag geen enkele post heb geplaatst behalve op Andere Onderwerpen, redactieforum en de topic over Da Matta waar ook niet bepaald een discussie aan de gang is. Nog een aanwijzing dat het verkeerd gebruikt wordt volgens mij.
Misschien mensen die nu pas een post zien van een paar dagen geleden ? (geen idee wat jij gepost hebt hoor, was maar een mogelijke reden)